Kuinka nopeasti italialainen yleisesti tulee järkiinsä draamakohtauksen jälkeen?
Kuinka nopeasti italialainen yleisesti tulee järkiinsä draamakohtauksen jälkeen?
Kommentit (47)
Ap tarkoittaa Italialaisia futareita jotka pelaavat just Sveitsiä vastaan ja draamailevat kaatuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies menetti täyden arvostukseni siinä kohtaa, kun hän otti esiin kaveruusjutun. Ymmärrän että välimatka on vaikea, mutta tuollaiset ristiriitaiset signaalit v**uttavat ja väsyttävät. Kun minulla ei ole täyttä arvostusta, voin vaikka lähettää jonkun kuvan ja kehua toista miestä. En ymmärrä mitä pahaa siinä on, kun kohtelu on tuollaista.
No onhan sinulla se kehuttava toinen mies kierroksessa. Uutta matoa koukkuun. Joskus vaan tulee kämmättyä niin, että täytyy päästää se iso lohi koukusta, ja ymmärtää, ettei näillä syöteillä saa kuin ahventa. Ne käytöstavat, muista ne käytöstavat, ettet joudu haavikoimaan tulevaisuudessa pelkkiä ruutanoita.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa bensa-asemalla joku tuttorio vittoorio tuli huutaman ja huitomaan kun tankkasin. Käärin hihat ja lähdin kohti, suomalaisella äänellä että nyt menet sinne autoosi tai pölisee.
Draama loppui siihen ja mies meni autoonsa eikä sanonut enää mitään. Hemmetin 165cm narukäsi.
Näytit siellä kuinka suomipoika käyttäytyy. Mistä tiesit mitä hän sinulle halusi sanoa? Et mistään mutta heti olit menossa jo lyömään kun käärit oikein hihatkin. Ei ihme, ettei turisteista pidetä kun ei osata käyttäytyä ollenkaan.
Kertokaa minulle miksi on väärin näyttää, että on muitakin miehiä, jos toinen käyttäytyy ristiriitaisesti? Jossain vaiheessa minullakin tulee raja vastaan ja väsyn siihen epämääräisyyteen.
Hommahan meni näin: tavattiin nettideittipaikassa. Juteltiin jotain mitä lie. Mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta sen takia. En halua alkaa vaatimaan mitään ulkomaalaisilta, koska fakta on etten itse muuttaisi ulkomaille. En yhdenkään miehen perässä enkä ilman. Vaikka vaadin mieheltä enemmän, en vaadi mitään mikä tarkoittaa todella suuria uhrauksia, kuten esim. ulkomaille muuttaminen. Jatkettiin juttelua ja flirttailua. Mies sanoi, että on todennäköisesti tulossa Suomeen tänä vuonna ja voisimme tavata. Juttelu oli kuitenkin aika takkuista tietyllä tapaa. Pitkähköjä taukoja. Silloin kun juteltiin, oltiin aina sovussa, kaikki hyvin ja flirttailtiin. Jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisesta mitään tule kun jo viesteistä tuollaista. Kahtele joku muu.
Olemme jutelleet noin vuoden. IKINÄ ennen ei ole ollut mitään ongelmaa.
Kyllä kai sen ongelman saa aikaseksi kun lähettää mieskaverin kuvan sinne. Oliko ihan pakko?
En edelleenkään ymmärrä mikä se ongelma on. Jos minut on laitettu friendzonelle (toistaiseksi, välimatka), sitten jatketaan flirttailua siitä huolimatta ja väsyn ristiriitaisiin signaaleihin, lähetän kuvan toisesta näyttääkseni etten jumita hänessä, niin miksi se olisi jotenkin paha asia.
Lue sen edellisen kerjusi vastaukset ajatuksen kanssa ja opi niistä. Sitten siiryt elämässäsi eteenpäin.
Yhtenä yönä mies tuli mieleeni, olin väsynyt (nukutti) ja turhautunut ristiriitaisiin signaaleihin. Lähetin aika neutraaleja viestejä, jotka sitten eskaloituivat aika pian. Sanoin, etten halua olla tekemisissä, kun mies antaa tarkoituksella ristiriitaisia signaaleja ja johtaa harhaan. Sanoin, että ehkä minun pitäisi blokata hänet. Sitten näytin sen kuvan hänelle osoittaakseni, ettei hän ole elämäni keskipiste.
Aloin miettimään, että olikohan tuo kova kolaus miehen egolle, kun sanoin että ehkä minun pitäisi blokata sinut, en halua olla tekemisissä koska johdat harhaan jne. Ehkä hän tajusi, että täytyy toimia nopeasti, jotta minä en ehdi ensin, vaan hän saa teatraalisesti lopettaa yhteydenpidon ja pitää egonsa.
Olemme saaneet uuden palstahullun.
Mulla oli yksi italiansuomalainen kaveri, katolinen kuten kai aikamoni siellä, muijansa jätti kun ei suostunut harrastamaan seksiä ennen avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisesta mitään tule kun jo viesteistä tuollaista. Kahtele joku muu.
Olemme jutelleet noin vuoden. IKINÄ ennen ei ole ollut mitään ongelmaa.
Kyllä kai sen ongelman saa aikaseksi kun lähettää mieskaverin kuvan sinne. Oliko ihan pakko?
En edelleenkään ymmärrä mikä se ongelma on. Jos minut on laitettu friendzonelle (toistaiseksi, välimatka), sitten jatketaan flirttailua siitä huolimatta ja väsyn ristiriitaisiin signaaleihin, lähetän kuvan toisesta näyttääkseni etten jumita hänessä, niin miksi se olisi jotenkin paha asia.
Lue sen edellisen kerjusi vastaukset ajatuksen kanssa ja opi niistä. Sitten siiryt elämässäsi eteenp
En ole tehnyt mitään väärää. Jos joku sanoo minulle, että olen kaveri, saan kyllä näyttää hänelle muiden miesten kuvia. Miksi en saisi?!?!!? KAVERILLE, haloo!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yksi italiansuomalainen kaveri, katolinen kuten kai aikamoni siellä, muijansa jätti kun ei suostunut harrastamaan seksiä ennen avioliittoa.
Ahaa.
Täydet pojot kyllä italiaanolle, kun on saanut niin hyvän kotikasvatuksen, ettei ole ap:lle lähettänyt senjoriittien kuvia, joita treffailee.
Me juttelimme jopa seksimieltymyksistä kerran. Sen jälkeen kun mies sanoi sanan kaveruus. Että kyllä tässä on jokin egojuttu taustalla. Ei halunnut tulla dumpatuksi, joten kiirehti itse ensin. Ei antanut minun edes vastata mitään.
ap oletko pahasti kännissä tai lääkkeitä liikaa? Lopeta jo.
Ap kopioi toisesta ketjusta hyvin kirjoitetun kommentin: "Tämä on keskustelufoorumi, täällä keskustellaan. Ihmetyttää kaltaisesi ihmiset jotka ovat jatkuvasti yrittämässä lopettaa toisten keskustelun. Jokainen ihminen jolla on kengännumeroa isompi ÄO ymmärtää, että mitään täydellisiä vastauksia tai keskusteluja ei tule yleisillä foorumeilla. Jos joku aihe menee niin kovasti tunteisiin, että pitää aukoa päätä tai tiuskia, niin voi mennä poisikin ja jättää muut keskustelemaan."
Joillakin suomalaisilla se kestää pitkään ellei ikuisesti. Yleensä ei palata sen jälkeen asiaan. Ainakaan itse en viitsi ottaa riskiä.