ONKO TUOLI OIKEASTI TUOLI!?!?
Tuoli. Sinäkin saatat istua sellaisella juuri nyt.
Tuolin määritelmän mukaan tuolissa on selkä ja 4 jalkaa.
Tuoli on siis tuoli.
Vai onko?
Ajattele sitten leijonaa. Tai karhua. Tai leopardia.
Niillä kaikilla on selkä ja neljä jalkaa.
Onko tuoli sittenkin peto? Mitä jos tuoli onkin sellainen? Odottamassa seuraavaa uhriaan.
Onko tuoli tuoli?
Kommentit (86)
Tuolihan on leopardi, jos se on päällystetty tyylikkäällä leopardikuosilla.
Kas, joku persu/kokoomusääliökin ilmestyi ankeuttajaksi.
Taaas kerran!!
On ne sitkeitä pirulaisia...
Tuoli saattaa olla sialunvihollinen. Ainakin se on selän vihollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisella paskanjauhannalla ei kannata pidätellä hengitystään että Suomi koskaan enää nousisi lamasta...
Luulit tämän nimenomaisen ketjun olevan yritys nostaa suomi lamasta?
Vierailija kirjoitti:
ja nurinpäin koululaisen vihollinen
Noille kaikille löytyy yhteinen nimittäjä. Ne ovat vain atomiharhaa, jossa atomit ovat järjestyneet keskenään eritavoin ja erivahvuisin sidoksin, silmä ja mieli rakentaa näistä illuusion. Jaahas, ja sitten kahvin keittoon....
En ole koskaan, edes viidakossa, tavannut tuolia, jossa olisi selkä. Selkänojallisia tuoleja on tavattavissa ihan vaan Suomessakin. Selkänoja ja selkä ovat ihan eri asioita, vaikka tuolissa istuttaessa ne ovat lähellä toisiaan.
Tuol on mun kultani, ain yhä tuoli (vanha kansanlaulu)
Vierailija kirjoitti:
ERITTÄIN tärkeä, filosofinen kysymys!
Jopa dilemma, indeed...
Hehehe. Tulee ihan yliopistoajat mieleen. Piti kielitieteessä pohtia juuri tuota tuolijuttuja. Mikä erottaa tuolin pöydästä ym. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Taaas kerran!!
Minäkö joka sanoin että voisin Lin päällä? Olen Litä äänestänytkin, lisäksi olen nainen. Enkä todellakaan persu/kok.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tekee tuolin, joten siitä voi syyttää tekijää jos tuoli on väärässä, kova tai muuten tarkoitukseensa sopimaton.
Mutta voihan olla, että tuolin sielu on jostain syystä vinossa tms.
Se tarvitsee tuoliterapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Noille kaikille löytyy yhteinen nimittäjä. Ne ovat vain atomiharhaa, jossa atomit ovat järjestyneet keskenään eritavoin ja erivahvuisin sidoksin, silmä ja mieli rakentaa näistä illuusion. Jaahas, ja sitten kahvin keittoon....
Mullaki rupesi kahviatomeita hinguttamaan. Senkin somevaikuttaja!
Vierailija kirjoitti:
Taaas kerran!!
Tuoli - dilemmaakin vaikeammin ymmärrettävä. Siis kukamitähäh?
Vierailija kirjoitti:
Minäkö joka sanoin että voisin Lin päällä? Olen Litä äänestänytkin, lisäksi olen nainen. Enkä todellakaan persu/kok.
Ei, en tarkoittanut sinua. Vaan sitä, joka öyhötti 💩jauhamisesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tekee tuolin, joten siitä voi syyttää tekijää jos tuoli on väärässä, kova tai muuten tarkoitukseensa sopimaton.
Mutta voihan olla, että tuolin sielu on jostain syystä vinossa tms.
Se tarvitsee tuoliterapiaa.
TuoLi ei kyllä ole koskaan väärässä.
Olettekos ajatelleet että kolmijalkaisena tuoli ei koskaan keiku vaikka maa alla olisi epätasainen tai jalat eri mittaiset.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan, edes viidakossa, tavannut tuolia, jossa olisi selkä. Selkänojallisia tuoleja on tavattavissa ihan vaan Suomessakin. Selkänoja ja selkä ovat ihan eri asioita, vaikka tuolissa istuttaessa ne ovat lähellä toisiaan.
Viidakkotuoli? Arvoitus vain syvenee...
Virve Rostikin lauloi: Kun chigago tuoli
Vierailija kirjoitti:
Minun kissallani on häntä antennina suoraan pystyssä ylöspäin kun tervehtii minua iloisesti.
Voisiko kissani olla tuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tarkoittanut sinua. Vaan sitä, joka öyhötti 💩jauhamisesta...
Ja niinkin huonolla neuvolla, ettei kannata pidättää hengitystä kun jauhaa pskaa. Kyllä minusta kannattaa, sehän haisee pahalle!
Alistaisi istujan älyllään, joutuisi istumaan lattialla (siis jos se on lattia)