Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen toimitusjohtajan Mikael Jungnerin ero päivän surullisin uutinen

Vierailija
31.01.2007 |

Itseä ei jonkun laulajan kuolema juuri hetkauta. Paljon surullisempaa on lukea avioerosta perheessä, jossa pieni lapsi.

Jungnerista olin saanut sympaattisen vaikutelman, mutta taidan muuttaa mielipidettäni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n heidän prinsessasta oli vähissä. Ei ihme, että mies löysi kauniimman, itsestään huolehtivan naisen!

Vierailija
2/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka uutisissa nyt väitettiin että olivat erossa jo silloin. Yhdessä napittivat tyttölapsen takkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yössä. Minulle jäänyt hänestä aina positiivinen kuva. Eihän sille tosiaan voi mitään, jos vaimoaan ei enää sitten rakasta. Eilen juuri yritin täällä viritellä keskustelua siitä, miten naisen pitää laittautua myös miehensä takia, mutta ei mut teilattiin. Naiset haluavat olla viehättäviä vain itsensä takia ja minä olen historiallinen jäänne. No jatkan omaan malliini, ehkä saan pidettyä oman liittoni kasassa. Jo ja nyt en tarkoita sitä, että pitää nukkua meikit päällä kuten kauniissa ja rohkeissa. Minä vaan haluan viehättää miestäni, koska siitä tulee minullekin hyvä olo, kun on haluttu,....no joo karkasi vähän taas juttu asian viereen.

Vierailija
4/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin kaikki muutkin, rakkauden puutteeseen. Ja tuo kaunis nainen joka seurustelee hänen kanssaan, ei katso miehen ulkonäköön vaan muuhun. En nimittäin itse ottaisi edes varakasta miestä, jos olisi tuon näköinen...

Vierailija
5/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei olisi avioeroja ollenkaan.

Vierailija
6/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noiden sinulle ventovieraiden ero herättää ajatukse, että eron mahdollisuus on aina olemass, myös omassa suhteessa.

Vierailija
7/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan Miksulle ja nuorikolle!

Vierailija
8/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, jos mies sitten hermostuu ylisuuriin menoihin, joita tuo kauneudenhoito vaatii.

Minkänäköinen Mikaelin ex muuten on? Mietin jo joskus aikaisemmin minkäläinen nainen saa napattua tuollaisen fiksulta vaikuttavan miehen.

Vierailija
9/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kituuttaa liitossa jossa ei ole tunteita, jos uusi rakkaus löytyykin? Jos ero on sopuisa ja lapsi saa edelleenkin hyvän elämän.

antakaa jo olla, ette voi tietää kaikkea jos luette vain lehteä.

Vierailija
10/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko parat joutuvat läskejä ja meikkaamattomia hampputukkia katsomaan!

Nyt kaikki joukolla barikadeille, miesten on oikeus saada kaunis vaimo ja että vaimo pysyy tietyn kilorajan ym, sisällä koko liiton ajan muuten tulee ero ja se on aivan niiden läski helunoiden syytä!

Vierailija
11/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itseä ei jonkun laulajan kuolema juuri hetkauta. Paljon surullisempaa on lukea avioerosta perheessä, jossa pieni lapsi.

Eihän se tunnu missään, kun mies " parhaassa iässä" äkillisesti kuolee.

Vierailija
12/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Itseä ei jonkun laulajan kuolema juuri hetkauta. Paljon surullisempaa on lukea avioerosta perheessä, jossa pieni lapsi."

Vierailija
13/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n pitäisi surra Kirkan omaisten puolesta jos ei tunne heitä.

Yhtä älytöntä on kyllä surra vain median kautta tuntemiensa ihmisten avioeroa.

Kun ihmiset joskus edes keskittyisivät omaan elämäänsä.

Vierailija
14/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vakava sairaus pani miettimään, haluaako muuttaa jotakin elämässään - ja näköjään halusi.