Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelin sekosi, soi vaikkei kukaan soita. Soi taukoamatta...

Vierailija
31.01.2007 |

Kyseessä lapseni puhelin, ystävänsä soitti x6 ja yhtäkkiä alkoi soida taukoamatta. Kukaan ei enää ollut soittajana vaan puhelin soi minuutteja. Yritin sammuttaa, hylätä, ym. Laitoin äänettömääle ja soittoääni vaimeni hiljakseen. Soi taas, mutta ilman ääntä. Painoin vastaa nappia ja alkoi soittaa soittoääntä eikä taaskaan lopettanut, mitään ei voinut puhua soittajan kanssa kun soi niin kovaa.

Mikä hemmetti siihen tuli? Lapsi ratsastamassa, toivottavasti ei mikään enne =(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku vaan irti ja taas pitäisi toimia moitteettomasti. Ei ollut mikään enne =)

Vierailija
2/4 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi kerran samanlailla. Oli vaan nolo sattuma että istuin silloin paikallisbussissa joka täynnä ihmisiä. Puhelin vaan soi ja soi; en saanut sammutettua, vastattua, pistettyä äänettömälle, tmv. Ja tooosi pitkän ajan kuluttua (varsinkin silloin siltä tuntui) se lakkasi. Joku hetkellinen toimintahäiriö..? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas puhelin ei soi lainkaan. Soittaja siis kuulee linjalta hälytysäänen ja lopulta menee vastaajaan, mutta mun puhelin ei vaan soi ollenkaan. Välillä en saa myöskään itse soitettua.

Kivoja nää kännykät...

Vierailija
4/4 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motorola joka aukaisi automaattisesti linjan ensimmäisen hälytyksen jälkeen. Monesti ajattelin että joku teki hälyn kunnes huomasin että linjoilla joku huutelee. :0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi