Kenen nimikirjoituksia sinulta löytyy?
Minulla ei ole ainuttakaan. Olen vain pohtinut josko se ei ole minun juttuni?
Kommentit (28)
Ei kenenkään, en ymmärrä keräilemistä muutenkaan
Ihan omiani ovat kaikki. Miksi pitäisi säilyttää jonkun toisen nimikirjoituksia? Ei ole minunkaan juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mel Gibsonin
Sama
Kiinteistöfirman edustajan, ja oman itseni. Saattaa olla ihan Sauli Niinistönkin nimmari, mutta vähän veikkaan että kyseessä on kopio
Cher, Tina Turner, Stevie Nicks, Inkubus Sukkubus -bändi, Wendy Rule, Nancy Cartwright, Karita Mattila, Sir Elwoodin Hiljaiset Värit-bändi (myös edesmennyt Riku), Egotripin Mikki Kauste, Robin Beck, Cyndi Lauper, jokunen WWE-painija ...
Rennyn ja Geenan nimmarit ysärin alusta.
Vierailija kirjoitti:
Cher, Tina Turner, Stevie Nicks, Inkubus Sukkubus -bändi, Wendy Rule, Nancy Cartwright, Karita Mattila, Sir Elwoodin Hiljaiset Värit-bändi (myös edesmennyt Riku), Egotripin Mikki Kauste, Robin Beck, Cyndi Lauper, jokunen WWE-painija ...
Tina Turner on kyllä todella kova nimmari.
Jasper Pääkkösen ja Tommy Tabermanin. Siitä on yli 20v , kun ne sain. En metsästä mitään nimikirjituksia, nämä mulla on ihan sattuman vuoksi.
Marita Taavitsainen, Reijo Taipale, Riku Kytösalmi, Marja-Liisa Hämäläinen(Kirvesniemi) Arja Koriseva, Mattilan sisaruksista Anne ja Anneli. Vieläköhän jotain?
Mick Taylor, Krist Novoselic, Jello Biarra, Iggy Pop, Nmn ja Mdc:n, Dead Moon jäsenten, Zico; JonnaTervomaa -84
Vierailija kirjoitti:
Ihan omiani ovat kaikki. Miksi pitäisi säilyttää jonkun toisen nimikirjoituksia? Ei ole minunkaan juttu.
cd levyissä, en raaski hävittää
Raptorin poikien nimmarit 10 markan setelissä :D
Veljen ja siskojen. Äidin kuoltua piti hankkia valtakirjoja asioiden hoitoon ja niihin piti saada allekirjoitukset.
Ulosotto..henkilön,Komppanian Päällikön,Vankilan Johtajan,kymmenien työnantajien ja .......
Inkubus Sukkubus? Oliko ne suomessa vai mistä sait?33
Juice Leskinen, Arto Melleri, Ville Haapasalo
Paqban