Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies työmatkalla - minulla levoton olo

Vierailija
31.01.2007 |

Mitä mieltä tilanteesta:

Mies työmatkalla, jolle minun olisi ollut mahdollista lähteä mukaan. On ennen pyytänytkin mukaan reissuillensa, muttei tällä kertaa. Kysyin sitten asiaa itse, kun toinen mummoista oli ehdottanut, että voisi hoitaa lastamme reissun ajan. Miehen mielestä ei ollut ollenkaan hyvä idea, melkeinpä suuttui asiasta. Miehen mukaan hänellä niin kiireinen ohjelma, ettei yhteistä aikaa jäisi.

Nyt mulla on todella levoton olo siitä miksei halunnut minua mukaansa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus on tuosta parista varmaan kaukana. Taitaa ennemminkin olla niin, että miesraukka on vaimon tossun alla ja pahasti.

Kukaan puolisoaan rakastava ei vaadi toista vaihtamaan työpaikkaa noin mitättömän syyn takia.

Vierailija:

epäluonnollista, että lähdetään tuollaisille matkoille. Kummallista, että ylipäätään jonkun avioliitto kestää jatkuvat työmatkustelut. Minun tuttavani vaati insinöörimiestään vaihtamaan työpaikkaa, jotta pari kertaa vuodessa tapahtuvat matkustelut loppuisivat. Hän vaihtoi ja nyt ei ole matkoja ollenkaan. Ovat muuten onnellisin tuntemani pariskunta. Yhdessä jo 15 vuotta. Nainen paras ystäväni.

työmatkat rassaavat perhettä. Ovat houkutuspaikkoja. Paljon paremmin ihmisillä menisi, jos kaikenlainen työmatkailu ja pikkujoulut kiellettäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla