Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v sitten kaikki julkaisi luonnollisia kuvia itsestään

Vierailija
27.06.2024 |

Näkyi rypyt ja juonteet ja mustat silmänaluset, jos näitä oli. Iho näytti luonnolliselta. Nyt on ihan kaikilla vähintään se iho siloteltu. Ei näy rypyn ryppyä eikä ihohuokosia. Puhelimen kamerassa valmiina kaunistaja, valmiiksi vetää ihon tasaiseksi. Ja sitten kun näet pitkästä aikaa jonkun vanhan tuttavasi, niin et meinaa tunnistaa, kun on niin erinäköinen kuin niissä somekuvissaan. Inhoan tätä nykyaikaa. 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei ihmiset kehtaa laittaa mitään pahinta kuvaa sinne. 

Se just. Kun ennen kehdattiin, mutta nykypäivänä ei. Siihen on maailma mennyt. 

Vierailija
22/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä muokannut yhtään omakuvaa someen. Miksi niin tekisin?

Nappaan kuvan, räps, ja julkaisen jos tästä pärstästä kutakuinkin ok kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan julkaissut. Esimerkiksi minä en ole ikinä julkaissut itsestäni yhtään kuvaa. 

Sitten asia ei koske sinua. Hyvä. 

Koskee se. Sinähän väitit, että KAIKKI julkaisivat. Oikaisin harhaluuloasi. 

Mä en ole väittänyt mitään

Olethan. Luepa itse kirjoittamasi ketjun otsikko ihan ajatuksen kanssa. Äläkä edes yritä väittää, ettet ole ap :D

Tiedoksi, ei ollut minä. 

Ja väännetään nyt sitten rautalangasta: kaikki, jotka kuvansa julkaisi. 

AP. 

Vierailija
24/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin just Tinderiinkin filtterittömät ja meikittömät kuvat :D Etukamerasta oon ottanut tuon kuvankorjauksen myös pois päältä.

Vierailija
25/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei ihmiset kehtaa laittaa mitään pahinta kuvaa sinne. 

Se just. Kun ennen kehdattiin, mutta nykypäivänä ei. Siihen on maailma mennyt. 

Aika monikin kehtaa. Sun somekupla ei ole koko todellisuus. 

Vierailija
26/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan julkaissut. Esimerkiksi minä en ole ikinä julkaissut itsestäni yhtään kuvaa. 

Olethan. Luepa itse kirjoittamasi ketjun otsikko ihan ajatuksen kanssa. Äläkä edes yritä väittää, ettet ole ap :D

Tiedoksi, ei ollut minä. 

AP. 

Ei edes kaikki heistä. Kyllä filtterit olivat käytössä jo 10 vuotta sitten ja hyvinkin moni niitä käytti. Älä tee yleistyksiä omien mututuntumiesi pohjalta. 

Vierailija
27/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä muokannut yhtään omakuvaa someen. Miksi niin tekisin?

Nappaan kuvan, räps, ja julkaisen jos tästä pärstästä kutakuinkin ok kuva.

Se on hyvä. Pysy tuossa. Ostin uuden puhelimen pari vuotta sitten ja siinä on kamerassa silottava säätö. Silloin tajusin, että no ilmankos ne kaikki näyttää niin sileiltä vielä 5-kymppisenä. 

Vierailija
28/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, ei ollut minä. 

AP. 

Olet väärässä. En ole koskaan julkaissut muokkaamatonta kuvaa someen. Aloitin instagramin käytön vuonna 2011. 

t. eri

Vierailija
29/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin just Tinderiinkin filtterittömät ja meikittömät kuvat :D Etukamerasta oon ottanut tuon kuvankorjauksen myös pois päältä.

Itse pyrin aina kans laittamaan mahdollisimman realistisen kuvan. Mutta kyllä se välillä on korkean kynnyksen takana ja joskus on vaan pakko piilottaa mustat pandan silmät. Yleensä vain jätän kuvan laittamatta. 

Vierailija
30/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan niin huono kamera, että  se silottaa rypyt. Tai sitten niitä ei vain ole. Tottakai valitsen edustavimmat kuvat julkaistaviksi kuitenkin, joten ei ne sen takia ihan vastaa todellisuutta.

Vierailija
31/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nuori ap oikein on? Jo irc-galleria aikoihin kuvia käsiteltiin ennen kuin ne laitettiin julkaisuun. Hyvin harva oli ircissä kaikki näppylät, mustat silmän aluset jne. avoimesti esillä. 

Vierailija
32/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nuori ap oikein on? Jo irc-galleria aikoihin kuvia käsiteltiin ennen kuin ne laitettiin julkaisuun. Hyvin harva oli ircissä kaikki näppylät, mustat silmän aluset jne. avoimesti esillä. 

No just joo :D Ehkä laittoi paintilla jonkun sotkun päälle, mutta harva teini silloin mitään oikeaa kuvankäsittelyä osasi. 

Vierailija
33/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just joo :D Ehkä laittoi paintilla jonkun sotkun päälle, mutta harva teini silloin mitään oikeaa kuvankäsittelyä osasi. 

Vähänpä tiedän sen ajan maailmasta. Taidat olla 2000-luvun lapsia. 

Vierailija
34/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ollut tatuointeja lähes jokaisella. Niitä pidettiin paheksuttavina. Lävistys oli ok. Tuleeko seuraavasta sukupolvesta vielä pahempi vai päinvastainen?

Vierailija
35/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovinen, teennäinen, ahne, kouluttamaton Kardashian-Jenner klaaniperhe aloitti tuon SOMEFEIKKAUStrendin, instagram-filttereineen. He julkaisivat ne kaikki Kim K filtterit joita suomalaisetkin somettajat käyttää ahkerasti kuvissaan.

Vierailija
36/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä joku somesuosittu entinen Miss Helsinki Sara Sieppo joka käy piikittämässä täytteet naamaan ja huuliin, botoxit otsaan, vetää paksut contouring-meikit naamaan ja kaiken tuon feikkaamisen päälle käyttää vielä niitä IG-kuvakäsittelyfilttereitä.

Se onkin kovaa työtä, feikata feikkiä feikin päälle, eikö vain? Ja heikkolahjaset lampaat seuraa ja tykkää :D :D :D

Vierailija
37/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Meille kyllä opetettiin kuvankäsittelyn alkeen ihan peruskoulun ATK-tunnilla. Teinejä oltiin silloin yläasteella.

N40

Vierailija
38/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovinen, teennäinen, ahne, kouluttamaton Kardashian-Jenner klaaniperhe aloitti tuon SOMEFEIKKAUStrendin, instagram-filttereineen. He julkaisivat ne kaikki Kim K filtterit joita suomalaisetkin somettajat käyttää ahkerasti kuvissaan.

Näin juuri. 

Vierailija
39/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kaikkia ei kiinnostanut kuvailla ja julkaista naamaansa saati berberiään yhtään mihinkään.

Vierailija
40/47 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakäsittelyt on epävarmoja ja huonoitsetuntoisia ihmisiä varten.

Mieluummin julkaisen normeja kuvia, ja meikkaan luonnossa kivaksi ja että luonnossa kaikki sanoo että hei oot paremman näköinen nyt kuin kuvissa. Ei todellakaan niin päin että näyttää somekuvissa huikealta mutta kaikki naurais livenä päin naamaa että kattokaa mikä leveänaamainen pötkylä joka ei yhtään näytä kuvakäsittelyltään! :D :D Sehän on sairaan noloakin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi