Miehelle on tehty vasektomia, mutta puhuu silti toisinaan lapsen hankkimisesta
Puhuu siis lapsista ja vauvoista vähän kaihoisaan tyyliin ja sanoi, että jos minä tulisin raskaaksi, hän haluaisi ehdottomasti pitää sen. Mitä ihmettä tämä nyt on?
Suhde on melko uusi, ja olemme yli nelikymppisiä molemmat. Miehellä on kaksi aikuista lasta. Itse en ole koskaan halunnut lapsia, ja mies tietää sen kyllä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen voi purkaa. Miksi ylipäätään olet miehen kanssa ja parittelet, jos et halua lapsia? Hanki elämä
Oletpa lapsellinen.
Ap:lla on elämä, nimittäin seksielämä. Sinulla ilmeisesti ei ole.
No joillakin miehillä ei taida mennä oikein jakeluun mitä tarkoittaa vasektomia tai sterilisaatio. Itse myös tapailin lyhyen aikaa miestä joka heti halusi perustaa perhettä kanssani (?), ja kun sanoin että ei tule tapahtumaan koska minut on steriloitu niin tämä vaan vastasi että "ota ne pois".
Just joo, no en todellakaan ota ja se vaatisi uuden leikkauksen. Miksei ihmiset hemmetti soikoon tajua että niitä leikkauksia ei tehdä huvin vuoksi vaan siksi ettei todellakaan aiota enää lisääntyä? En tue sterin tai vasektomian purkua mitenkään, älkää tehkö niitä toimenpiteitä ellette ole tosissanne.
Ja kyllä, tiedän ainakin yhden mamman joka on käynyt purussa ja sai lapsia sen jälkeen. Toki yhteiskunnan kustannuksella, sossuluukulla ramppaava perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia voidaan myös peruuttaa.
Sit maksakaa se toimenpide itse.
Kuulostaa siltä, että hänelle ei olisi katastrofi, vaikka siemenjohtimet kasvaisivat yhteen ja mahdollinen raskaus huomattaisiin abortin kannalta liian myöhään.
Veikkaan että mies puhuu enemmän itselleen kuin sinulle. Ehkä vasektomia oli hänelle kovempi paikka kuin ensin ajattelikaan. Nyt vaalii ajatusta/toivetta "siitoskykyisestä miehestä" ja yrittää ilmaista, että pitäisi sinusta huolta.
Mistä te löydätte näitä salaa lapsista haaveilevia miehiä? Minulle onnellinen äkkivahinko olisi myös iloinen asia, mutta miehet joita tapaan eivät missään nimessä halua, eikä se mieli muutu seurustelun edetessä. Olenko umpipaska nainen?
Epäilee että petät, ja arvelee että aiot huijata hänet jonkun muun lapsen isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisia tapailua, koska mies ei selvästi kuuntele tai hyväksy apn mielipidettä lapsista. Todennäköisesti takana vanhanaikaiset "kaikki naiset rakastaa lapsia vaikka mitä sanoisi" ajattelutapa, ja luulee varmaan hurmaavansa apta tuolla typeryydellä. Tällainen mies ei paremmaksi muutu, koska hän ei näe apta ollenkaan persoonana jolla olisi omat mielipiteet.
Kuulostaa tutulta tämäkin. Miehellä tuntuu olevan paljon vanhanaikaisia ajatuksia naiseudesta, ja minuun on kohdistettu erilaisia vaatimuksia ja toiveita vieläpä erittäin tökerösti ilmaistuna ja exiin verraten. Tässä suhteessa on siis muutakin, mikä häiritsee minua.
Kiitos kaikille vastanneille.
- ap
Ap:lla ei ole lapsia, vaan liuta exiä. Kohta yksi lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisia tapailua, koska mies ei selvästi kuuntele tai hyväksy apn mielipidettä lapsista. Todennäköisesti takana vanhanaikaiset "kaikki naiset rakastaa lapsia vaikka mitä sanoisi" ajattelutapa, ja luulee varmaan hurmaavansa apta tuolla typeryydellä. Tällainen mies ei paremmaksi muutu, koska hän ei näe apta ollenkaan persoonana jolla olisi omat mielipiteet.
Kuulostaa tutulta tämäkin. Miehellä tuntuu olevan paljon vanhanaikaisia ajatuksia naiseudesta, ja minuun on kohdistettu erilaisia vaatimuksia ja toiveita vieläpä erittäin tökerösti ilmaistuna ja exiin verraten. Tässä suhteessa on siis muutakin, mikä häiritsee minua.
Kiitos kaikille vastanneille.
- ap
Sen verran arvostan itseäni etten jäisi kuuntelemaan tuollaista.
Kyllähän sen voi purkaa. Miksi ylipäätään olet miehen kanssa ja parittelet, jos et halua lapsia? Hanki elämä