Miksi nuorena kauniina olleille rupsahtaminen
tekee niin kipeää? Tiedän muutamia tällaisia ja muutos on hätkähdyttävä vaikka ovat vasta hieman alle 40 v. Mietin vain että jos nyt on suht nuorella iällä jo noin rupsahtanut, mitä on 10 vuoden päästä...Yksikin haukkuu miestään koko ajan rivien välistä. Tekisi mieli sanoa, että pidä nyt kynsin hampain hyvästä miehestä kiinni, sillä uskon että kun lapset lähtee maailmalle se on soronoo veemäiselle JA rumalle vaimolle. Olisi edes hyvä luonne kompensoimassa, mutta ei...
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kauniille ollaan aina kateellisia? Onko kaunis valinnut omia kasvojaan?
Oliskin vielä kaunis. Miksi totuuden puhuminen on muka kateutta? Onhan noita filmitähtiäkin rupsahdelleet. Lukuisia esimerkkejä. En nyt nimiä laita mutta löytyy.
Miks me nyt jauhetaan tästä keskellä kaunista kesäiltaa? Mikä tän keskustelun pointti on?
Lue aloitus. Miksi kauniille rupsahtaminen tekee kipeää?
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on resurssi, esteettistä pääomaa, josta sen haltija usein hyötyy sekä parisuhdeasioissa että työmarkkinoilla. On ihan inhimillistä, että se riepoo meitä taviksia, jotka saamme nähdä enemmän vaivaa kuin kaunottaret ja silti vaivannäöstämme ei ole välttämättä hyötyä, tai ehkä työelämässä jossain määrin.
Vierailija kirjoitti:
Mjaa, useimmat nuorena kauniit on kauniita vanhempinakin.
Kyllä, rupsahtaminen ei vie kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, palstan vihamiehet luulee että vanhempia naisia kiinnostaa joku nettihuutelu ja ilkeily. Söpöä. Mutta kun äiti ei huomioi, niin joltain naiselta se huomio on yritettävä saada.
t: 45v, paperit kysytään joka kerta kun ostan alkoholia.
Miksi juopottelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskin vielä kaunis. Miksi totuuden puhuminen on muka kateutta? Onhan noita filmitähtiäkin rupsahdelleet. Lukuisia esimerkkejä. En nyt nimiä laita mutta löytyy.
Lataat täällä potaskaasi; laitahan oma kuva lärvistäsi niin pääsemme asiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on resurssi, esteettistä pääomaa, josta sen haltija usein hyötyy sekä parisuhdeasioissa että työmarkkinoilla. On ihan inhimillistä, että se riepoo meitä taviksia, jotka saamme nähdä enemmän vaivaa kuin kaunottaret ja silti vaivannäöstämme ei ole välttämättä hyötyä, tai ehkä työelämässä jossain määrin.
Mutta miten se on sen kauniin syy että syntyi kauniiksi? Syyt'ä sen vanhempia :D
No niin. Summasummarum. Rupsahtamisesta puhuminen on punainen vaate naisille. Ootte te kaikki yhä kauniita 😄 🤞
Vierailija kirjoitti:
No niin. Summasummarum. Rupsahtamisesta puhuminen on punainen vaate naisille. Ootte te kaikki yhä kauniita 😄 🤞
Kiusallista lähinnä. Niin noloa sulle.
Höh, mulle sanottiin pentuna, että aika on sun puolella, kauniit rupsahtaa, mutta sinä pysyt samannäköisenä (eli ei oikein minkään näköisenä). Että aika tasoittaa.
Juu, tasoittaahan se. Minä olen nyt vanha ja vanhaksikin ei minkään näköinen ja tuntemani kauniit ihmiset ovat edelleen kauniita (ikäisekseen).
Semmoista se on. Mutta ei se mua haittaa, ei ole koskaan haitannutkaan vaikka muut niin tuntuivat luulevan, mä kompensoin tyylillä, joka aikuisena on ollut sellainen, että vain harva tajuaa, miten arkisen näköinen ihminen minä olen. Se on minusta hupaisaa. Mulla on Brigitte Macronin vaatteet ja naapurin emännän, Lyyti-vainaan kasvot, Ei ollut ruusunen sekään, mutta kova työihminen.
Surullista että naiset vihaa toisiaan sen takia miltä toinen näyttää.
Vihaatko myös nuoria kauniita naisia?
Vierailija kirjoitti:
En ole moista huomannut. Kauniilla on yleensä niin hyvä itsetunto, että heitä ei hetkauta ikääntyminen. Kuten esim. Lola. Senkun porskuttaa.
Anteeksi kun tyhmänä kyselen, mutta mitä Lolan ulkonäössä on muka vialla? On edelleen keskivertotallaajaa huomattavasti paremman näköinen. Ei ihme jos porskuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että naiset vihaa toisiaan sen takia miltä toinen näyttää.
Mitä sä höpötät? En vihaa.
En tapaile yli 25-vuotiaita naisia. -kolmekymppinen mies, joka tuntee arvonsa
Olisitko halunnut sen miehen? senkö takia vihaat tuota naista...
Vierailija kirjoitti:
Olisitko halunnut sen miehen? senkö takia vihaat tuota naista...
Nyt vitsin murjaisit 😂
Mitä ihmettä se nainen miehellä nykypäivänä tekee, lastenhan vuoksi aviossa ollaan. Mies on hyödyksi pikkulapsiaikana, kun kannattelee perheen taloutta. Usein välittömästi tämän jälkeen alkaa draama, koska siittäminen loppuu ja miehen katkeruus syö perheen sisältä
Vierailija kirjoitti:
Voi että, palstan vihamiehet luulee että vanhempia naisia kiinnostaa joku nettihuutelu ja ilkeily. Söpöä. Mutta kun äiti ei huomioi, niin joltain naiselta se huomio on yritettävä saada.
Höpöhöpö. Vain vauva.fi:llä on tällaista harhaista kusetusta. Olen ollut myyjä ruokakaupassa melkein kuusi vuotta enkä ole KOSKAAN kysynyt papereita yli 35-vuotiaalta naiselta. Ja ikähaarukassakin 28-32 v vain harvoin tullut vastaan naisia, joilta olisin kysynyt papereita. Olen palvellut vuosien varrella tuhansia asiakkaita. Jos yhtään lohduttaa en ole myöskään koskaan luullut nelikymppistä miestä lähimainkaan alle 30-vuotiaaksi.
No kerro sitten miksi noin vihaat naista vai mikä hänessä ärsyttää:D