Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuorena kauniina olleille rupsahtaminen

Vierailija
27.06.2024 |

tekee niin kipeää? Tiedän muutamia tällaisia ja muutos on hätkähdyttävä vaikka ovat vasta hieman alle 40 v. Mietin vain että jos nyt on suht nuorella iällä jo noin rupsahtanut, mitä on 10 vuoden päästä...Yksikin haukkuu miestään koko ajan rivien välistä. Tekisi mieli sanoa, että pidä nyt kynsin hampain hyvästä miehestä kiinni, sillä uskon että kun lapset lähtee maailmalle se on soronoo veemäiselle JA rumalle vaimolle. Olisi edes hyvä luonne kompensoimassa, mutta ei...

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tää naisten vinoutunut maailmankuva. Itseltä vaaditaan täydellisyyttä, mutta mies on vain charmikas vanhetessaan. Miehillä on mistä valita.

Se on rakenteellista sovinismia, jolla naiset alistetaan muottiin ja kosmetiikan kuluttajiksi. On naisen hölmöyttä, jos moiseen alistuu.

Ja kukapa omistaa mediat ja kosmetiikkafirmat? Pääasiassa miesten hallinnoimat ja omistamat sijoittajat.

Kun pitää naiset köyhyydessä, niitä on helppo hallita.samaa tekee nyt äärioikeistohallitus sekä köyhille että keskiluokalle, myös miehille.

Mutta miehet ei vielä tajua sitä. Kuvittelevat, ettei palkka-ale ja pätkätyöhelvetti koske heitä.

Vierailija
82/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit piirteet säilyy kyllä melko pitkälle

No se yks jonka näin oli muuttunut lommoposkiseksi ja kuluneen näköiseksi. Nuoruusiän pyöreys lähtenyt kasvoista. On muuten ihan isänsä näköinen nyt kun mietin, yhtä lommoposkinen 😄

Rupsahtaminen on aika kevyttä rumaan luonteeseen verrattuna... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se on ihmisten kanssa jotka on olleet ikänsä terveitä ja sitten yhtäkkiä sairastuvat johonkin vaikka kakkostyypin diabetekseen. Johan on maailma nurin. Ikänsä sairastanut vain kohauttaa olkapäitään ja lisää sen listaansa hoidettavia sairauksia. Kun ei ole mitään kokemusta siitä mitä on olla terve niin ei sitä olotilaa osaa edes kuvitella.

Vierailija
84/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tää naisten vinoutunut maailmankuva. Itseltä vaaditaan täydellisyyttä, mutta mies on vain charmikas vanhetessaan. Miehillä on mistä valita.

Se on rakenteellista sovinismia, jolla naiset alistetaan muottiin ja kosmetiikan kuluttajiksi. On naisen hölmöyttä, jos moiseen alistuu.

Ja kukapa omistaa mediat ja kosmetiikkafirmat? Pääasiassa miesten hallinnoimat ja omistamat sijoittajat.

Kun pitää naiset köyhyydessä, niitä on helppo hallita.samaa tekee nyt äärioikeistohallitus sekä köyhille että keskiluokalle, myös miehille.

Mutta miehet ei vielä tajua sitä. Kuvittelevat, ettei palkka-ale ja pätkätyöhelvetti koske heitä.

Tämä on muuten tärkeä aihe. Taustalla on tosiaan tarve pitää naiset köyhänä. Kasvatetaan itsetunnottomiksi hyväksynnän kerjääjiksi mihin nykyään ei ole edes enää tarvetta, koska jokainen elättää itsensä. Ja se on varma keino saada naiset laittamaan rahansa kosmetiikkaan, asusteisiin ja vaatteisiin eikä säästöön ja sijoituksiin.

Vierailija
85/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 42 v. En ole ikinä ollut mikään kaunotar ja näin mulle on myös sanottu, mutta olin toki nuorena paljon paremman näköinen. Nään nykyään joka yö unia missä olen nuori ja kaunis (kauniimpi kuin olin silloin oikeasti), kyllä on ankeaa herätä todellisuuteen... 

Vierailija
86/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteen hottistytöt rupsahti melko nopeasti. Painoa kertyi kymmeniä kiloja parissa vuodessa 😞

Huutista alapeukkujen määrälle 😂 täällä taitaa olla aika paljon läskejä akkoja 😆

Vierailija
87/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaa kohti tiemme käy!

Vierailija
88/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, palstan vihamiehet luulee että vanhempia naisia kiinnostaa joku nettihuutelu ja ilkeily. Söpöä. Mutta kun äiti ei huomioi, niin joltain naiselta se huomio on yritettävä saada.

t: 45v, paperit kysytään joka kerta kun ostan alkoholia.

Miksi juopottelet?

Juopottelu on kyllä varmin keino rummoutua etuajassa.

Vierailija
89/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole moista huomannut. Kauniilla on yleensä niin hyvä itsetunto, että heitä ei hetkauta ikääntyminen. Kuten esim. Lola. Senkun porskuttaa.

Anteeksi kun tyhmänä kyselen, mutta mitä Lolan ulkonäössä on muka vialla? On edelleen keskivertotallaajaa huomattavasti paremman näköinen. Ei ihme jos porskuttaa.

Liikaa painoa, avaa silmäsi.

Vierailija
90/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisihan se nyt paljon kivuttomampaa kun olisi syntyistään lähtien rupsahtaneen näköinen eikä vasta 40:stä eteenpäin 😀

Vierailija
91/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummovainaa kertoi aikoinaan konstin jolla tietää onko rupsahtanut vai ei.

Sormi perseeseen ja sitten kovaa pusketaan kuin kakkaa ulos. Jos sormi lentää ulos laajalla kaarella, ei hätää.

Jos ei edes epäile ja viitsi tehdä testiä, niin on vielä tarpeeksi nuori ja ei niin epätoivoinen asian suhteen.

Jossain vaiheessa vanhuutta sitä sitten tulee tehtyä tuollainen testi.

On kuulemma ihan kansainvälisesti tuttu testi kautta maailman mitä lääkärit testaa vanhuuden ollessa ovella.

Vierailija
92/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat koko ikänsä kuvitelleet, että ulkonäkö on jotenkin merkittävä asia eivätkä ole ajatelleet sen vertaa että jonain päivänä se katoaa. Melko turhaa tuollaisen miettiminen. Sama kuin säästä valittaminen, se on juuri se mikä se on eikä valittaminen ja päivittely auta siihen yhtään. Pelkkää ajanhukkaa.

Vierailija
93/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole moista huomannut. Kauniilla on yleensä niin hyvä itsetunto, että heitä ei hetkauta ikääntyminen. Kuten esim. Lola. Senkun porskuttaa.

Räksyttäminen on huonon itsetunnon ilmentymä.

Vierailija
94/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneus on katoavaista. sinäkin rupsahdat

Vierailija
95/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki vanhenette koko ajan ja kun tarpeeksi pitkään vanhenette alatte rupsahtamaan. Paitsi minä joka olen hopeakettu ja minun lajitoverit. Naisillahan rupsahtaminen alkaa vielä paljon aiemmin kuin miehillä.

Vierailija
96/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä, olen 67 ja hyvin sujuu mummoilu.

Vierailija
97/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 55 ja nyt huomaan rupsahtamisya. Ei sitä 40-vuotiailla vielä näy. Olette nuoria, nauttikaa iloiten

Vierailija
98/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupsahdin jo lapsena

Vierailija
99/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu te naiset jaksatte 

Vierailija
100/124 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me täällä tiedä, tekeekö vanheneminen kipeää sille nuorena kquniille naiselle, josta ap kirjoitti aloituksessa.

Me tiedämme vain, että jokin siinä naisessa ärsyttää ap:ta suunnattomasti, kun hän teki oikein aloituksen, jossa haukkuu sen naisen ulkonäköä.

Eli sen nuorena kauniin naisen vanheneminen tekee jostain ihmeen syystä kipeää _ap:lle_. Ei siis sille kauniille naiselle itselleen.