Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb ja kaveripyyntö. Hylkäsin erään tyypin kaveripyynnön ja hän esti minut samantien. Miksi hän teki niin?

Vierailija
27.06.2024 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai raivarit. Miehet saavat aina raivarit pakeista, ja kehittelevät jonkun selityksen päässään yleensä toisesta miehestä, sillä nainen ei voi päättää itsensä puolesta ettei halua kyseistä miestä. Jenkkilässähän saattaa jopa henki lähteä pakeista

Mutta odotapa, kun pääset antamaan pakit jollekin maalaisnaiselle. Tuli itselle yllätyksenä, että heillä voi olla samanlaisia himoja ja raivarit yhtä railakkaat ellei jopa railakkaammat, kuin halukkailla miehillä. Kyllä se vaan niin on että parempi pysytellä piilossa ja elää ilman kontaktia, saattaa henki tai elämä lähteä jos joku vaan keksii haluta sinua

Vierailija
2/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen samoin. Jos en estäisi, saattaisin epähuomiossa pyytää laittaa kaveripyynnön myöhemmin uudelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei hän pääse stalkkaamaan kuviani. Joudun erinäisistä syistä pitämään osan kuvistani julkisena. Jos en kelpaa kaveriksi niin ei tarvitse julkisia kuvianikaan tiirata. 

Vierailija
4/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi ettei hän pääse stalkkaamaan kuviani. Joudun erinäisistä syistä pitämään osan kuvistani julkisena. Jos en kelpaa kaveriksi niin ei tarvitse julkisia kuvianikaan tiirata. 

Projisoit, jos itse stalkkaat, oletat, että muutkin stalkkaavat.

Lapsellista touhua muutenkin, turha blokkaaminen.

Narsistista.

Vierailija
5/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantui verisesti. Esto on somen "haista *****".

Vierailija
6/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistista.

Sulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta minua ei mielipiteesi kiinnosta. Run*atkoon muiden kuville. Mitä projisointiin tulee minun ei tarvitse runk*ata kenenkään kuville, koska mieheni hoitelee minut aina tarvittaessa. Pyydän kaveriksi ihan muista syistä.

Vierailija
7/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias teko. Merkkasi sinut ikään kuin muistiin, ettei vahingossa häiritse sinua uudestaan.

Et ole hänelle niin tärkeä, että muistaisi muuten.

Vierailija
8/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin teen samoin. Jos en estäisi, saattaisin epähuomiossa pyytää laittaa kaveripyynnön myöhemmin uudelleen. 

Mulla lähtee estoille myös ne ketkä eivät kohtuullisessa ajassa hyväksy pyyntöä vaan jättävät sen roikkumaan. Ei tule vahingossa uudelleen laitettua pyyntöä kun on estoilla.

Vierailija
9/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oli vakooja eikä halunnut paljastua?

Vierailija
10/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelias teko. Merkkasi sinut ikään kuin muistiin, ettei vahingossa häiritse sinua uudestaan.

Olit liian fiksu tyyppi. Hän mieltyy hieman tyhmemmistä ja rumemmista, hieman enemmän pullakoimmista.

Vierailija
11/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että työkaveri sitten voi hokea, etttä säälittävää kun ei saa koskea vaan ainoastaan katsoa?

Vierailija
12/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitan eston samasta syystä, eli etten vahingossa pyytäisi uudelleen. Ei siihen estoon tosiaan sen dramaattisempaa syytä ole.

Vierailija
13/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit liian fiksu tyyppi. Hän mieltyy hieman tyhmemmistä ja rumemmista, hieman enemmän pullakoimmista.

Varmasti. Kyllä. Näin se on.

Vierailija
14/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit että esti? Pitikö käydä kuitenkin stalkkeroimassa?

Vierailija
15/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistista.

Sulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta minua ei mielipiteesi kiinnosta. Run*atkoon muiden kuville. Mitä projisointiin tulee minun ei tarvitse runk*ata kenenkään kuville, koska mieheni hoitelee minut aina tarvittaessa. Pyydän kaveriksi ihan muista syistä.

Oi kiitos armon herra, että saan pitää mielipiteeni. Et ole nainen.

Olet mies ja narsisti.

Vierailija
16/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi kaveripyynnön ehkä vahingossa ja halusi varmistaa ettei pyydä enää toisten?

Mä oon itse estänyt joitain henkilöitä ihan vaan siksi, että FB tarjoaa niitä koko ajan kavereiksi ja/tai niiden naama on jotenkin ärsyttävän näköinen.

Vierailija
17/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Jos et halua olla kaveri niin mitä väliä että tämä blokkasi sinut?

Vierailija
18/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäsit pyynnön ja kävit silti stalkkaamassa perään? Kuinka muutoin olisit tiennyt että hän esti sinut?

Taidatkin olla vähän omituinen. Ehkä se kaveripyyntö oli alunperinkin vain vahinko. 

Vierailija
19/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit olla sinä itse, joka on tässä loukkaantunut. Jos itse blokkaat, pitää sinun kestää myös estäminen. Reilu peli.

Vierailija
20/23 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät,  että se blokkas sut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän