E passilla ostettu tapahtumalippu! Apua nyt?!
Olin ostanut e passilla lipun festareille. Lipussa ei näy missään nimeä tai mitään epassi mainintaa mistä sen tunnistaisi että on e passilla ostettu.
Nyt sain kuulla etten pääse kyseiselle festarille kun on muita menoja joten voinko antaa lipun kaverilleni joka on menossa sinne? Tuntuisi pahalta heittää yli 100e lippu roskiin kun hyvitystä en saa kun en ottanut lipputurvaa. 🥲 Se olisi samalla kaverilleni synttärilahja ja hän olisi siitä ikionnellinen.
Voiko kuitenkin jotenkin porteilla nähdä siitä laitteelta että on Epassilla ostettu ja alkaa kyselemään henkkareita tältä kaverilta?
Oikeita vastauksia kiitos ja perustelua tai linkkiä lähteeseen, ei arvailua. Koska mietitään kaverin kanssa pitääkö hänen nyt vaan ostaa oma vai pääseekö minun lipulla.
Kommentit (6)
Luotatko siihen, että täällä sanotaan, että kaveri voi mennä?
Monesti olen ostanut lipun miehelle tai lapselle. Ikinä ei ole kukaan kysellyt. Minulla smartum, mutta sama asia.
Jos siinä ei just sun nimeä näy niin pitäis käydä kaverille.
Kannattaa nyt ainakin kokeilla. Todennäköisesti aivan samanlainen lippu kuin muillakin.
Se henkilöllisyys varmistetaan yleensä lippua ostettaessa eikä enää siinä ovella. Toki varmaan pieni mahdollisuus että jotenkin paljastuisi.
En usko että ketään festareilla kiinnostaa. Toki sehän on henkilökohtainen oikeasti.