Esikoinen on 40v. Onko mahdollista hankkia vielä iltatähti. Olen 57 vuotias eikä vaihdevuodet ole vielä alkanut.
Mies on 15 vuotta nuorempi, kuin minä. Esikoinen ei ole mieheni siis. Mies haluaisi vielä lapsen.
Kommentit (42)
Taidatkin pelätä sitä, että mies jättää ja etsii nuoremman naisen, jonka kanssa tehdä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
No ei menkat tarkoita sitä, että olisi vielä hedelmällinen.
No vaan silti ei voi olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Todennäköisesti sinulla on ollut vain niin lievät vaihdevuodet, ettet ole huomannut niitä. Kyllä ne on olleet jo.
Erittäin harvinaista mutta ei missään tapauksessa mahdotonta. Maailmassa on ollut jopa yli 70 vuotiaita synnyttäjiä.
Itse oon elänyt isoäidin kanssa (äiti ei kyennyt huolehtimaan, mut se on eri tarina), joka oli 46v kun synnyin. Ollessani teini, sukupolvien välinen kuilu oli ikävää ja todellista, mikä aiheutti paljon esim. riitoja. Toivoin aina, että olisin voinut elää henkilön kanssa, joka olisi ollut nuorempi ja ymmärtänyt paremmin. Tottakai hyviä hetkiä oli myös ja olen kiitollinen, että mummu otti luokseen, mutta en voi suositella.
Keinohedelmöitys lahjoitetulla munasolulla. Ei taida Suomessa onnistua. Jos munasarjoissa näkyy uä- tutkimuksessa vielä elämää, niin voi yrittää omallakin munasolulla mutta mahdollisuudet ovat kyllä olemattomat.
Senhän sinä saat selville vain yhdellä tavalla. En vuotta pidempää odottelisi tulosta luomuna.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos hankkisimme lapsen. Joo tiedän olen jo vanha, mutta vaihdevuodet eivät paina vielä päälle. Olen todella nuorekas ja hyvä kuntoinen. Minua usein luullaan poikani siskoksi.
Ap
höpöhöpöhöpöhöpö. Kaikkihan me olemme nuorekkaita ja voisi luulla omien lapsiemme siskoksi. Isoäidillä alkoivat vaihdevuodet 75-vuotiaana jne.😝😜😝😜🤪
Minun äitini sairastui Alzheimeriin ollessaan 64 tai 65. Että semmoinenkin ikävä skenaario kannattaa ottaa huomioon. Lapsi menossa kouluun ja äipällä muistisairaus.
Mistä te revitte näitä "faktoja ja tilastojanne"? Tosiasioita:
-Riski vammaiseen lapseen nousee, mutta ei se kovin suuri ole vanhallakaan.
-Raskaaksi voi tulla niin kauan kun munasoluja on.
-Ikä itsessään ei nosta riskiä, mutta jos olet ylipainoinen, tupakoiva tai sairastat raskausdiabetestä, niin raskauskomplikaatiot kumuloituvat
Haluat siis synnyttää lapsenlapsenlapsellesi about hänen ikäisen isoisosedän tai -tädin 😆
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini sairastui Alzheimeriin ollessaan 64 tai 65. Että semmoinenkin ikävä skenaario kannattaa ottaa huomioon. Lapsi menossa kouluun ja äipällä muistisairaus.
Minun äiti kuoli kun olin 12v. Että semmoinenkin ikävä skenaario kannattaa ottaa huomioon.
Kukaan ei tiedä huomisesta ja ihan kaikkea ei voi varoa.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos hankkisimme lapsen. Joo tiedän olen jo vanha, mutta vaihdevuodet eivät paina vielä päälle. Olen todella nuorekas ja hyvä kuntoinen. Minua usein luullaan poikani siskoksi.
Ap
Tarkoitat varmaan, että pikkusiskoksi. Voihdyttävä narratiivi, ostan. Nyt vaan kaksoset tulille.
Kai se on teoriassa mahdollista, että raskautuisit ja synnytäisitkin. Mutta miten ajattelit jaksaa vauva-arjen?
Suomen vanhin synnyttäjä on tiettävästi ollut 55-vuotias. Siitä voit päätellä todennäköisyyksiä onnistua.
Noin :)