Valittavien ystävien kanssa liikkeellä
Olen saanut tarpeekseni muutamasta ystävästäni, enkä lähde heidän kanssaan enää minnekään iltarientoihin.
Jos mennään esim. festareille, voi olla varma, että väsymys/jatkuva haukottelu/valittaminen migreenistä/valittaminen kylmyydestä alkaa viimeistään klo 22. Yleensä pääesiintyjä aloittaa puolilta öin, mutta keikka menee pilalle valittavan kaverin takia.
Ja ihan sama, ollaanko menossa laivalle, klubikeikalle tai konserttiin. Jos käydään ensin syömässä, valitus alkaa jo siellä.
Kyse ei ole siitä, että he olisivat vastentahtoisesti paikalla, vaan usein ovat itse ehdottaneet ja järkänneet menoa.
Täytyy kai vast'edes keksiä jotain tekosyitä. Ehkä sanon, että olen väsynyt.
Kommentit (6)
Mulla on just samanlainen ystävä. Koko ajan valittaa nälkää ja matalaa verensokeria. Talvella lähtee ulos ilman sukkia ja valittaa, kun jalkoja palelee. Kaupungilla ei myöskään jaksa kävellä, kun jalkoihin sattuu.
Olen joskus tehnyt konserttireissuja yhtäaikaa kolmen valittavan haukottelijan kanssa. Se vasta on kauheaa. Ei ikinä enää, mieluummin menen yksin.
Migreenistä valittaminen?
Se on kuule ihan oikea sairaus!
Vierailija kirjoitti:
Migreenistä valittaminen?
Se on kuule ihan oikea sairaus!
Kyllä, mutta jos koko ajan on migreeni tulossa tai menossa, eikä silti tajua mennä lääkäriin, niin ei tarvii siitä koko ajan puhua.
Erään kaverini vein melkein kädestä pitäen lopulta neurologille, joka tutki kunnolla ja kirjoitti uudet lääkkeet. Valitus on vähentynyt huomattavasti. Ilmeni myös, että entisen lääkkeen annostelukin oli pielessä, kun annosta oli omin päin pienennetty.
Jep, pidä etäisyyttä! Noille ei voi mitään! Tsemppiä!