Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävyyssuhteet eron jälkeen, yhteiset juhlat tulossa

Vierailija
27.06.2024 |

Erosin talvella ja nyt olisi ensimmäistä kertaa tilanne, kun yhteiset ystävämme ovat järjestämässä pihajuhlia, joihin ovat yllättäen kutsumassa meidät molemmat, minut ja exäni. Yllättäen siksi, että ystävät olivat minun ystäviäni kauan ennen kuin tapasin exäni ja vaikka ymmärrän, että ovat tulleet exänikin kanssa hyvin tutuiksi, en uskonut, että kävisi näin. Eromme oli aika riitaisa, ex petti (ei ole enää kyseisen ihmisen kanssa minun tietääkseni), emmekä ole vieläkään hyvissä väleissä. Erosta on kulunut niin vähän aikaa, etten olisi vielä valmis tapaamaan exää. Mitä olen kuullut, niin ex myös edelleen kaipailee minua, ja minä en todellakaan häntä kaiken sen jälkeen. Kyseiset ystäväni jopa kysyivät kerran, enkö voisi enää kuvitella millään palaavani exän kanssa yhteen. Pitäisikö minun vaan kerätä itseni ja mennä juhliin kohtaamaan exäni vai jättäisittekö minuna väliin? Jos, niin millä tekosyyllä? Tuo itsensä kerääminen tuntuu kyllä juuri nyt ainakin aivan mahdottomalta. Vai miten toimisitte? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on sinulle noin kipeä, niin keksit jonkun verukkeen ja jätät menemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en menisi juhliin, jos tiedän jo etukäteen niistä tulevan ahdistavat. Eihän se ole juhlien tarkoitus. 

Oikeat ystävät ymmärtävät, että haluat nyt tavata heitä ilman exää. Oikeat ystävät eivät myöskään yritä aivopestä sinua palaamaan exän luo. 

Vierailija
4/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota avec. Varmasti joku työkaveri tai muu tuttu suostuu mukaan. 

Vierailija
5/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi

Vierailija
6/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaan.

Tai kohta ne on vaan eksän kavereita.

Vierailija
7/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, ja kertoisin myös ystävälle aivan rehellisesti ja luottamuksella, etten halua eksän kanssa samoihin juhliin, ainakaan vielä. En kuitenkaan pyytäisi heitä valitsemaan tms, jäisin vain itse juhlista pois ja tapaisin ystäviä toisella kertaa.