Mies asensi ilmalämpöpumpun väärin päin
On ihmetelty jo monta päivää kun huoneisto ei viilene ja pumpusta ei tuu kuin lämmintä ilmaa. Selvisi tuttavan kanssa jutellessa että mies onkin näköjään asentanut pumpun ulko yksikön sisälle ja päin vastoin kun halusi säästää ja tehdä itse. Mies on tietty työ matkalla ja me kärsitään lasten kanssa tukalasta kuumuudesta kun pumppu puhaltaa koko ajan kuumempaa ilmaa sisälle. Viime yönä meinattiin läkähtyä, yritin peittää ritilöitä mutta ei oikein auttanut, mietin onko tälle mitään tehtävissä ennen kuin mies tulee kotiin
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osaa astua talosta ulos lasten kanssa , vaan kökitte siellä sisällä ja ilmalämpöpumppuahan ei saa pois päältä. Et osaa tarttua puhelimeen ja soitat oikealle asentajille,että tulee korjaamaan asiat oikein. Ainakin olet puolisosi oikein valinnut,kummallakaan ei korvien välissä toimintaa.
Ulkonakin on kuuma ja lisää kuumenee iltaa kohti mennessä ja kaikki rahat kului tuon ilmalämpöpumpun hankkimiseen niin ei nyt olis oikein varaa asentajaan.
Kuulostaa ehkä vähän selittelyltä mutta ikävä kyllä tilanne on nyt tälläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osaa astua talosta ulos lasten kanssa , vaan kökitte siellä sisällä ja ilmalämpöpumppuahan ei saa pois päältä. Et osaa tarttua puhelimeen ja soitat oikealle asentajille,että tulee korjaamaan asiat oikein. Ainakin olet puolisosi oikein valinnut,kummallakaan ei korvien välissä toimintaa.
Ulkonakin on kuuma ja lisää kuumenee iltaa kohti mennessä ja kaikki rahat kului tuon ilmalämpöpumpun hankkimiseen niin ei nyt olis oikein varaa asentajaan.
Kuulostaa ehkä vähän selittelyltä mutta ikävä kyllä tilanne on nyt tälläinen.
No minkäs sille voi sitten. Kärsikää ja odottakaa puolisoa kotiin. Kiva kesä teillä kun kaikki rahat meni jo. Hah.
Etkö osaa sammuttaa sitä pumppua? Sulake irti jos ei muuten?
Laita lämmitykselle se pumppu, niin toimii kyllä.
Pumppu pois päältä ja menette vaikka kauppakeskukseen vilvoittelemaan.Kohta on syksy, ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Huono rölli. Ei tuollaista pysty edes asentamaan väärinpäin ellei tyyliin asu yhtä aikaa jossain rinnakkaistodellisuudessa.
Asunhan minä, ja samalla todellakin kannatan Vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni kiukaan asennus vähän pieleen. Kaksi vaihejohtoa väärässä paikassa. Puolen tunnin kiukaan päällä olon jälkeen siellä oli 60 astetta pakkasta.
Asensin kaikki viisi johtoa väärin. Yritin mennä saunaan, mutta siellä oli pakkasta :( Ensi kerralla pyydän sähköasentajan asentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni kiukaan asennus vähän pieleen. Kaksi vaihejohtoa väärässä paikassa. Puolen tunnin kiukaan päällä olon jälkeen siellä oli 60 astetta pakkasta.
Asensin kaikki viisi johtoa väärin. Yritin mennä saunaan, mutta siellä oli pakkasta :( Ensi kerralla pyydän sähköasentajan asentamaan.
Väri väriin ja loput maihin, ei voi mennä pieleen.
Miksi joku on miinustanut tätä, niinhän se toimii jos on kerta väärinpäin asennettu. Ja miksi ei olisi jos kerta joku niin anonyymillä nettipalstalla kertoo.