Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jonka mielestä raskaat luomet on kauniit?

Vierailija
26.06.2024 |

Ja sellaiset isot ja näkyvät yläluomet on vähän puistattavat.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri yhtenä päivänä samaa. Olin nuorena kosmetiikka-alalla ja muistan aina, kuinka meikkaajan tuolissakin joskus itse istuessani ikäänkuin harmiteltiin, ettei voi kun ei silmien luomivako näy itseltä selvästi.

Sitten tuli julkkiksia, joilla on samanlaiset silmät ja ovatkin nykyään mielestäni ja muidenkin mielestä kaunissilmäisiä. Mitä näitä nyt on, Catherine Zeta-Jones sekä se yksi vaalea ja nuorehko, Oscarin voittanut amerikkalainen naisnäyttelijä. Ja toki aasialaiset silmät on usein tosi kauniit. Nyt raskasluomiset silmät on myös muodissa, mutta voi kun ne olisi olleet omassakin nuoruudessa. Niin paljon veivät silloin itsetuntoa alaspäin.

Vierailija
2/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Saa näyttää ihmisen nuutuneelta, kuin väsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni juuri kauneimmat. Suuret pyöreät silmät ja pitkät ripset eivät mielestäni ole viehättävät.

Vierailija
4/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten korostaisitte niitä meikillä?

Vierailija
5/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan. Varmaan kaunein "silmätyyppi" mitä on.

Vierailija
6/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten korostaisitte niitä meikillä?

Eihän sieltä poimusta mikään meikki edes näy jos osuukaan. Mulla itselläni ainakin siis samanlaiset silmät, jossain redditissä tms näin kerran jonkun mainosvideon teipeistä joilla sai avoimempaa ilmettä mutta en nyt muista enää mikä se tuote oli.

Mutta siis tavallista meikkiä vaikea saada kunnolla kun luomi on kuitenkin hyvin pieni, kajalit sottaantuu heti sinne toiseen puoleen jne.

Vierailija
7/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että lurppaluomet muka kauniit? Sallikaa mun nauraAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :DDDDDDDDDDD Melkoista itsepetosta tuollainen.

Vierailija
8/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa. Yritettiinhän taannoin vakuutella myös sitä, että mustat silmänaluset ovat "seksikkäät" - joo eivät ole.

Vierailija
9/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että lurppaluomet muka kauniit? Sallikaa mun nauraAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :DDDDDDDDDDD Melkoista itsepetosta tuollainen.

Siellä taitaa kirjoitella joku katkera lehmäsilmä.

Vierailija
10/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ainoa. Yritettiinhän taannoin vakuutella myös sitä, että mustat silmänaluset ovat "seksikkäät" - joo eivät ole.

Vähän samaa kuin vakuutella, että 50 kiloa ylipainoa oikeastaan näyttää oikein kauniilta. Ei näytä.

Vierailija
11/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nämä 2 cm pitkät ja raskaat keinoripset tulevat vaikuttamaan silmäluomiin? Alkavatko roikkua rumasti liian aikaisin?

Vierailija
12/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on molemmat ja mitä sitten. Ei ole pakko katsoa. 

Vierailija
13/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on raskaat silmäluomet enkä kyllä tykkää. Olisi paljon helpompi laittaa luomiväri ja rajaukset jos olisi toisenlaiset luomet.

Vierailija
14/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni juuri kauneimmat. Suuret pyöreät silmät ja pitkät ripset eivät mielestäni ole viehättävät.

Suuret silmät ja pitkät ripset on plussaa, mutta en itsekään pidä pyöreistä silmistä.

Vierailija
15/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkään, miksi yhdellä näyttelijällä on niin lumoavat silmät. Sitten tajusin, että kyse oli isoista silmistä raskailla luomilla.

Vierailija
16/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 'isot näkyvät yläluomet' ole juurikin 'raskaat luomet'? Ap puhuu itseään ristiin. En ymmärrä aloitusta.

Vierailija
17/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko raskaat luomet?

Vierailija
18/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että toiset ajattelevat noin. Olen perinyt isältäni nuo raskaat luomet ja inhonnut niitä aina, kun ei niitä tosiaan voi oikein meikatakaan mitenkään, mutta ne vaikuttavat kyllä ulkonäköön niin paljon, etten tuntisi omia kasvojani elleivät ne juuri sellaiset olisi. Nyt kun rakkaasta isästäni on jo aika jättänyt, kannan hänen piirteitään jopa vähän ylpeydellä.

Vierailija
19/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin äsken ja ilmeisesti raskaat luomet ovat sellaiset, joissa luomivako jää piiloon. Sen vastakohta ovat aasialaiset monolid-luomet, joissa ei näy luomivakoa ollenkaan, ovat sellaiset suoran tasaiset luomet. 

Julkkiksista on Jennifer Lawrencella ja Blake Livelyllä raskaat silmäluomet nettiartikkeleiden mukaan. 

Vierailija
20/55 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlasin äsken ja ilmeisesti raskaat luomet ovat sellaiset, joissa luomivako jää piiloon. Sen vastakohta ovat aasialaiset monolid-luomet, joissa ei näy luomivakoa ollenkaan, ovat sellaiset suoran tasaiset luomet. 

Julkkiksista on Jennifer Lawrencella ja Blake Livelyllä raskaat silmäluomet nettiartikkeleiden mukaan. 

Ahaa, mulla taitaa olla tuollaiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme