Mitä teillä oli tänään päällä tuolla helteessä?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mihin tarvii suojashortsit, jos helma on nilkkoihin asti?"
"Mitkä ihmeen suojashortsit?"
Jotta voi kävellä pitkiä matkoja, ettei reidet hankaa inhottavasti toisiinsa kuumalla kelillä.
Eiväthän reidet hankaa yhteen.
Niin, niinhän tuossa jo lukee??
Pelkät vaaleanpunaiset stringit ja niiden päällä mustat revityt sukkahousut. Korkokengät ja leppäkerttu korvikset. Todella lutkamaiset vaatteet ja olen mies.
Housut ja kevyt paita, ei täällä ole ollut kuin kuumimmillaan vajaa 24. Nyt on 20 plussalla
Vierailija kirjoitti:
Pelkät vaaleanpunaiset stringit ja niiden päällä mustat revityt sukkahousut. Korkokengät ja leppäkerttu korvikset. Todella lutkamaiset vaatteet ja olen mies.
työkkäri laittaa tollaisen pöpin töihin sitten on vähän paksummin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta voi kävellä pitkiä matkoja, ettei reidet hankaa inhottavasti toisiinsa kuumalla kelillä.
Aa okei. Ajattelin liittyvän sen siihen, ettei vahingossa vilauttele liikaa.
Mä aattelin, että kyse on jostain erikoisesta suojahousumallista, ettei ullatus ullatus, kukaan pääse yllättämään.
Madridissa oli 30 astetta, siellä oli hellekuteet.
Stadissa 22 astetta, housut, paita, huppari, reppu
Toppi ja ohuet, leveälahkeiset housut. Jaloissa sandaalit.
Täyspuuvillainen todella lyhyt selästä avoin hellemekko, jota tarkenen käyttää vain tällaisina päivinä. Sheinistä hankittu muutaman euron ihanuus.
Lyhyehkö hellemekko ja pyöräilyshortsit. Ja kevyet sandaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa okei. Ajattelin liittyvän sen siihen, ettei vahingossa vilauttele liikaa.
Mä käytän vain vilautteluestona, kevyen puuvillamekon helmat kun hulmahtavat todella helposti pienessäkin tuulenvireessä.
Pellavamekko ja sandaalit. Ei ollut missään vaiheessa liian kuuma.
Työvaatteet kuten vuoden jokaisena arkipäivänä. Turvasaappaat, huomio housut, huomio pitkähihainen paita, kypärä ja suojalasit. Oli aivan stanan kuuna päivällä. 35 oli taukokopin mittarissa ulkolämpö.
Nyt joudun juomaan 3 L illallakin nestettä ja syömään suolaista ruokaa, kun huomenna tietenkin sama paska jatkuu. Tämä helle kesä on erittäin viddumaista aikaa. Hyvä työilma on n. 15 astetta lämmintä. Eli seuraava syyskuussa. M38
Vierailija kirjoitti:
Madridissa oli 30 astetta, siellä oli hellekuteet.
Stadissa 22 astetta, housut, paita, huppari, reppu
Meillähän on sitten sama lämpö tässä lähellä Jkl, kuin Madridissa. Kun kävin ihmisten ilmoilla, oli pitkä sifonkinen mekko, nyt on kotona sisällä pitkähihainen joku keinokuitumekko.
Turvasaappaat, työhaalarit, työhanskat. Puuvillalegginsit ja t paita alla.
Nyt kotona vain ohut pellavamekko.
Anteeksi kenellä?