Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö lomareissulle pakettiautomajoituksella?

Vierailija
26.06.2024 |

Miesystävän kanssa ollaan puhuttu lomamatkasta Suomea kiertäen. Pidin itsestäänselvänä, että yövyttäisiin hotelleissa, mutta hänen ajatuksensa olis yöpyä hänen pakettiautossa. On tehnyt kaverinsa kanssa useamman kalastusreissun niin.

Näin 50v naisena en näe itseäni yöpymässä autossa. Ei vessaa, ei suihkua, ei hotelliaamiaista. Varsinkaan kun ei olla enää mitään parikymppisiä opiskelijoita, vaan töissäkäyviä ja asuntolainat maksettuina.

Mies nyt vähän mököttää, kun hänestä on turhaa maksaa hotellista, kun ilmaseksikin voi yöpyä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää kotiin, möllykkä. Varmaan syöt kotonakin joka aamu "hotelliaamiaisen" .

Miehelle tulee hauska reissu ilman sinua. 

Lomamatkalla hotelliaamiainen on iso osa sitä lomaa

No ei todellakaan kaikille. Miksei normaali aamiainen riitä? 

Vierailija
22/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina samanlainen. Helvetin hyvää jauheesta tehtyä "munakasta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä kesänä kokeiltu

Ihan helvettiä. Hienhajua , syö lämmintä haisevaa evästä.puhtaatkin vaatteet alkaa haisemaan.

Jne...hyi hevetti. Se riitti.

Vierailija
24/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en helvetissä. Ajatuskin puistattaa. Nuorena reppureissattiin pitkin maailmaa ja yövyttiin milloin missäkin hostelleissa ja alkeellisissa bambumajoissa. Ne ajat on maukana takana, nykyään vähintään kolmen tähden hotelli aamiaisella. Tuollainen leirimajoitus ei antaisi minulle mitään lisäarvoa, päin vastoin. 

Vierailija
25/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just parasta mennä kevyellä autolla kiertää eurooppaa. Nukkua missä sattuu ja välillä ottaa hotelli. 

Lähtisin heti kohti Roomaa jos olis moinen auto. Esim Wv Caddy max, jossa tavaratila 2m. Eli just sänky mahtuis

Vierailija
26/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä se on se normaali aamiainen? Mä laitan ihan joka aamu monipuolisen aamiaisen, esim tänään oli riisipiirakkaa, kahta erilaista leipää, kahta juustoa, leikkelettä, paistettua munaa. Paprikaa, kurkkua, tomaattia, banaania, viinirypäleitä, mustikoita, täytettyjä tuulihattuja. Kahvi ja mehut tietty. Tää siis puolisolle ja mulle. Lisäksi vielä koiralle oma ;-) Eli mulle on kyllä ihanaa kun saan kaiken tuon ja enemmänkin hotelliaamiaisella ilman pilkkomisia, paistamisia ja esillelaittoja. 

Vierailija
27/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana seikkailu olisi ja lähtisin ilosta kiljuen!

t. 45 v nainen

Minä ajelen joka kesä pakullani,jossa yövyn ,on mahtavaa reissata näin,sattuu ja tapahtuu kaikkea,aina on peti lähellä T mies joka on.

Vierailija
28/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa pilata lomatunnelma on köyhäillä. Jos ei ole varaa yöpyä kunnon paikassa, sama ettei lähde reissuun lainkaan.

Vierailija
29/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsessalle (omasta mielestään) ei kelpaa mikään tavanomainen.

Vierailija
30/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä paku vai retkipaku? Vissi ero, jälkimmäinen on rekisteröity retkrilyautoksi ja voi olla hyvinkin varusteltu. Tämä TV:stä tuttu entinen uutistoimittaja ajaa sellaisella.

Vierailija
31/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosimies ei hotellissa väljähdy aamiaisen kimpussa vaan kalastaa ruokansa ja syö raakana,varastaa perunat ja palan painikkeeksi juo kiljua ja sammuu ransiitin tavaratilaan.

Vierailija
32/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperseet eivät selviä ulkomailla ilman perseenpesusuihkua.

Vierailija
33/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä se on se normaali aamiainen? Mä laitan ihan joka aamu monipuolisen aamiaisen, esim tänään oli riisipiirakkaa, kahta erilaista leipää, kahta juustoa, leikkelettä, paistettua munaa. Paprikaa, kurkkua, tomaattia, banaania, viinirypäleitä, mustikoita, täytettyjä tuulihattuja. Kahvi ja mehut tietty. Tää siis puolisolle ja mulle. Lisäksi vielä koiralle oma ;-) Eli mulle on kyllä ihanaa kun saan kaiken tuon ja enemmänkin hotelliaamiaisella ilman pilkkomisia, paistam

Saa kyllä hiukan etsiä hotlaa, jonka aamiaisella on täytettyjä tuulihattuja. Ei ehkä ole pakumatkaajan budjetin hotelli. 

Mulle riittää aamulla kuppi kahvia  ja vaikka jugurtti. En näe mitään lisäarvoa runsaissa hotelliaamiaisissa, tulee vain syötyä liikaa ja sitten ei jaksa mitään. 

Vierailija
34/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymyksessä pakettiauto-matka-auto vai pelkkä tavallinen pakettiauto; siinä on jo huima ero. Jälkimmäiseen en kyllä lähtisi, kun parempaankin on ollut/on mahdollisuus.

Vierailija
35/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me telttaillaan nyt  vielä viiskymppisenäkin. Ja kulkupelinä on moottoripyörät. Norjassakin on käyty tällä tyylillä. Ei siksi, ettei olisi rahaa, vaan koska se on meistä kummastakin kivaa. Sitten kun ei enää ole, kermaperseillään hotellissa tai mökkimajoituksessa.😁

Itselläkin hyviä kokemuksia tästä. Norjassa on myös paljon leirintäalueita, joissa pääsee suihkuun ja vessaan.

Vierailija
36/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana seikkailu olisi ja lähtisin ilosta kiljuen!

t. 45 v nainen

Minä ajelen joka kesä pakullani,jossa yövyn ,on mahtavaa reissata näin,sattuu ja tapahtuu kaikkea,aina on peti lähellä T mies joka on.

Kyllähän tuo yksin on nautinnollista mutta joku vinkuva prinsessa siinä mukana saa kyllä harkitsemaan tukkirekan keulaan ajamista.

Vierailija
37/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä se on se normaali aamiainen? Mä laitan ihan joka aamu monipuolisen aamiaisen, esim tänään oli riisipiirakkaa, kahta erilaista leipää, kahta juustoa, leikkelettä, paistettua munaa. Paprikaa, kurkkua, tomaattia, banaania, viinirypäleitä, mustikoita, täytettyjä tuulihattuja. Kahvi ja mehut tietty. Tää siis puolisolle ja mulle. Lisäksi vielä koiralle oma ;-) Eli mulle on kyllä ihanaa kun saan kaiken tuon ja enemm

Lapland hoteleissa ainakin on ollut noita tuulihattuja, siitä mä sen idean kotiinkin otin. Ja jos nyt miettii vähän laajemmalla alueella kuin Suomessa niin onhan hotelleissa aivan ihania leivonnaisia aamiaisella. Tietty vaatii useamman tähden hotellilta. 

Vierailija
38/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa Fitness24seveniin jäsenyys kuukaudeksi kun olette menossa reissuun ja jättäkää auto parkkiin sellaisen pihalle. Siellä on vessat, suihkut ja saunat ympäri vuorokauden auki ja noita on ympäri Suomea.

Vierailija
39/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me telttaillaan nyt  vielä viiskymppisenäkin. Ja kulkupelinä on moottoripyörät. Norjassakin on käyty tällä tyylillä. Ei siksi, ettei olisi rahaa, vaan koska se on meistä kummastakin kivaa. Sitten kun ei enää ole, kermaperseillään hotellissa tai mökkimajoituksessa.😁

No olipas kivasti sanottu viiskymppiseltä. Jos teistä telttailu on kivaa, niin se ei tarkoita sitä että muut jotka eivät siitä pidä on kermaperseitä. Ja sitäpaitsi, aloituksessa ei puhuttu mitään telttailusta ja moottoripyörästä, vaan pakkettiautosta. Itsekkin näin yli viiskymppisenä yöpyisin reissuilla mieluummi jossain muualla kuin teltassa, ihan jo nivelrikkojeni vuoksi.

Vierailija
40/57 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidit itsestään selvänä, että majoitutte hotellissa. Olisiko miehellä varaa hotelliin? Hotellit maksaa n. 150e per yö. 

Itse tulisin vastaan tuossa ja joka toinen yö hotellissa, joka toinen autossa.

Mites muut syömiset ja juomiset miten ajattelit ne hoitaa? Ne vie rahaa myös. Voi olla haastavaa tehdä trangialla ruokaa puskaparkissa jollei ole koskaan tehnyt.

Provolta tämä kuulostaa. Vai onko kyseessä tuore suhde ja ette asu yhdessä, joten ette tunne toisianne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän