Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen nainen ja ulkomaalainen mies - mies 10 vuotta nuorempi

Vierailija
26.06.2024 |

Onko mielestänne erikoinen yhdistelmä? Mies 30 ja nainen 40. Nainen tosin näyttää nuoremmalta, kasvot nuoret ja hyvässä kunnossa. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne paljon nuoremmat miehet on useimmiten ulkomaalaisia.

Mun kaverillakin ollut jo kaksi aviomiestä. Eka 10 v nuorempi ja toinen 20 v. Nyt sinkkuna tapailee jopa 30 v nuorempia.

Vierailija
22/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA.HETI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole erikoista. 

Itselläni on mua 17 vuotta nuorempi ulkomaalainen mies. Viidenkympin villityksessäni päätin, katseltuani aikani ikäistäni suomalaista tarjontaa deittipalveluissa, että ei hitto, minä haluan nuoremman joten täytyy hakea ulkomailta. Haittaako se mua pätkääkään, ettei juttu ole pelkkää rakkautta, vaan mukana on oleskeluluvan ja elätyksen toive? No ei! Niin kauan kuin seksiä ja romantiikkaa riittää, ihan sama. Entä sitten se, jos pysyvän oleskeluluvan saatuaan jättää minut? Ei sekään haittaa, minä olen jo perhe-elämäni elänyt aiemmassa avioliitossa, ei minun tarvi takertua keneenkään ja olla murtunut jos tämä ei olekaan loppuiän suhde (en usko että on). Nautin nyt hetkestä, ja sitten jos mies häipyy, teen jotain muuta.

Amerikan malli heti tänne,sitoudut elättämään kymmenen vuotta,sitten teet kuten parhaaksi näet.

Vierailija
24/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap. 

Minulla 15 vuoden ikäero ulkomaiseen rakkaaseeni. Olen kertonut tästä vain lähipiirilleni, enkä onneksi saanut heiltä pahaa silmää, päinvastoin. 

Meistä on jo tullut ihan parhaat ystävät.

Kun se on Aitoa - sen tietää.

Raittius ja hengellisyys, liikunnallisuus  +  muu yhtenevä arvopohja.  <3

Vierailija
25/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Tällaiset asiat on niin persoonasta kiinni. Jotkut syntyy pikkuvanhoina ja jotkut ei aikuistu koskaan, sellainen näkyy päällepäin ja tasoittaa ikäeroa vaikka pari olisi eri ikäinen. Ja mitä sen on väliä, vaikka ikäero näkyisikin. 10 on melko vähän :)

Vierailija
26/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 20v naisystävä, en näe ongelmaa.

M35

Vierailija
27/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto