Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin uupuminen

Vierailija
26.06.2024 |

Olen 20 vuotta, poikaystäväni 19. Hän on minun ensimmäinen kumppani. Olemme olleet yli vuoden yhdessä ja näen meillä yhteisen tulevaisuuden. Kuitenkin mietin seksielämän tärkeyttä ja voiko se pilata parisuhteen. Minä olen hyvin seksuaalinen ja tunnen oloni huonoksi jos en koe olevani haluttu. Poikaystävälleni riittää kerran viikossa seksiä (tai vähemmän) ja minä kun haluaisin joka päivä tai edes joka toinen. Olen puhunut tästä aiheesta mutta poikaystäväni kokee tämän painostamisena joten nyt olen ollut asiasta hiljaa. Tavallaan tiedostan että tämä ei johdu minusta, mutta se vaivaa silti. Haluaisin kuulla teidän kokeneempien kokemuksia ja mielipiteitä. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa johtuukin sinusta. Sinuahan sen miehen pitäisi haluta niin kenestä muustakaan se johtuisi.

Mieti saako miehesi sellaista seksiä kuin oikeasti haluaa.

Vierailija
2/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä vaikuttaa olevan tyytyväinen itse seksiin ja on sanonutkin olevansa. Hänelle kun vain riittää se kerran viikossa ja minulle ei, enkä tietenkään halua painostaa. Toisaalta voisinhan kysellä tänään että toivoisiko hän toisenlaista seksiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinusta johdu. Kaikki eivät ole virilejä

Vierailija
4/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa iässä ei halua koko ajan ei tule haluamaan koskaan! Äkkiä nohevampaa kaveria etsimään!

Vierailija
5/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän täällä on todistettu todistamasta päästyä että seksin puute on sen puutteessa olevan vika. Niin makaa kuin petaa, kuten peepeekin usein sanoo. Voisiko seksin puutteesi johtua siitä että et osallistu riittävästi siivoukseen ja kotitöihin? Saako poikaystäväsi orgasmeja?

Vierailija
6/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on uupunut seksistä ;)

Vierailija
7/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään kotitöitä molemmat tasaisesti. Minä teen sen lisäksi hänelle myös ruoat. ja kyllä hän saa orgasmin joka kerta. Näistä asioista en löydä ongelmia, voisiko sitten johtua jostain muusta. En tavallaan koe että olen puutteessa, mietin vain sitä että jos seksuaaliset tarpeemme eivät sovi yhteen niin voiko parisuhteemme silti toimia pidemmän päälle. Rakastan häntä kaikesta huolimatta hyvin paljon.

ap

Vierailija
8/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään kotitöitä molemmat tasaisesti. Minä teen sen lisäksi hänelle myös ruoat. ja kyllä hän saa orgasmin joka kerta. Näistä asioista en löydä ongelmia, voisiko sitten johtua jostain muusta. En tavallaan koe että olen puutteessa, mietin vain sitä että jos seksuaaliset tarpeemme eivät sovi yhteen niin voiko parisuhteemme silti toimia pidemmän päälle. Rakastan häntä kaikesta huolimatta hyvin paljon.

ap

No, yhtä kaikki, sinun syytäsi se on ettei poikaystäväsi halua sinua enempää. Seksinne ei ole hänen mielestään tyydyttävää, ja hän ei saa hyviä orgasmeja. Sillä jos saisi, hän haluaisi seksiä aina vain enemmän ja enemmän. Ihanjokapäivä. Mistäkö tiedän? Täältä olen lukenut, mistäpä muualtakaan?

Vierailija
9/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ymmärtää pointtisi mutta miten voin kehittää asiaa jos hänen mielestä ei ole parannettavaa, eikä hän tuo esille mitään mitä haluaisi esim. enemmän seksin aikana. 

Vierailija
10/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ymmärtää pointtisi mutta miten voin kehittää asiaa jos hänen mielestä ei ole parannettavaa, eikä hän tuo esille mitään mitä haluaisi esim. enemmän seksin aikana. 

Sinun pitää vain erehtymättömällä naisen vaistollasi tajuta ja ymmärtää mitä poikakaverisi haluaa. Sitä paitsi, parisuhteessa on paljon muutakin kuin seksi. Taidat olla tyypillinen nainen, ajattelet vain pillullasi... 

Tällä palstalla monikin on kertonut kuinka seksiin vaaditaan syvä henkinen yhteys. Kuinka lienee tuon asian kanssa, onko poikkiksesi sinulle vain elävä dildoteline?

Kunhan maltat odottaa pari- kolmekymmentä vuotta, niin seksielämänne varmastikin vilkastuu. Mistäkö tiedän? No tämänkin olen lukenut tältä palstalta, kuulemma seksin määrä koko ajan vain nousee nousemistaan, ja viisikymppisenä räjähtää ihan uusiin ulottuvuuksiin.

Vierailija
11/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää vain erehtymättömällä naisen vaistollasi tajuta ja ymmärtää mitä poikakaverisi haluaa. Sitä paitsi, parisuhteessa on paljon muutakin kuin seksi. Taidat olla tyypillinen nainen, ajattelet vain pillullasi... 

Tällä palstalla monikin on kertonut kuinka seksiin vaaditaan syvä henkinen yhteys. Kuinka lienee tuon asian kanssa, onko poikkiksesi sinulle vain elävä dildoteline?

Kunhan maltat odottaa pari- kolmekymmentä vuotta, niin seksielämänne varmastikin vilkastuu. Mistäkö tiedän? No tämänkin olen lukenut tältä palstalta, kuulemma seksin määrä koko ajan vain nousee nousemistaan, ja viisikymppisenä räjähtää ihan uusiin ulottuvuuksiin.

Älä näitä usko ! Nuo on naiselleen kaunautuneen äijän kärttyisiä purkauksia !

Vierailija
12/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiitos

Vierailija
13/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on selvästi kaappihomo tai muuten vain  onneton nysväri. Vaihda viriimpään mieheen, koska tuo ei tule tuosta paranemaan. Jos miestä ei pillu kiinnosta niin ei kiinnosta,, eikä muuksi muutu. Normaali viriili mies naisi nuorta naista niin paljon kuin ikinä vain saisi. Nuorena se on vitsa väännettävä.

Tuota yhtä katkeraa incelliä ei kannata uskoa.

Vierailija
14/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino voi vaikuttaa ettei pidä naista kyllin viehättävänä.

Onko seksissä vaihtelua koskaan. Vaikka leluja tai anaali. Eikä pidä aina kysellä toiselta mitä haluaa. Ota ohjat käteen ja yllätä hänet.

Vierailija
15/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, yhtä kaikki, sinun syytäsi se on ettei poikaystäväsi halua sinua enempää. Seksinne ei ole hänen mielestään tyydyttävää, ja hän ei saa hyviä orgasmeja. Sillä jos saisi, hän haluaisi seksiä aina vain enemmän ja enemmän. Ihanjokapäivä. Mistäkö tiedän? Täältä olen lukenut, mistäpä muualtakaan?

Toimiiko tää muka molempiin suuntiin. Ei helvetissä toimi. Kuten ei mikään muukaan tällä palstalla.

Vierailija
16/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se naisten mielestä menee.

Mies ei halua naista, miehessä vika.

Nainen ei halua miestä, miehessä vika.

Vierailija
17/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne on päinvastainen, itse haluaisin seksiä useamman kerran viikossa, mutta puolisolle tuntuu riittävän kerran viikossa tai kahdessa.

Olisipa nainen joka haluaisi joka päivä!

- M37

Vierailija
18/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se naisten mielestä menee.

Mies ei halua naista, miehessä vika.

Nainen ei halua miestä, miehessä vika.

kiva että jaksat tulla uhriutumaan lähes joka keskusteluun.

Vierailija
19/19 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen haluan montakin kertaa päivässä, ja saankin. Tulkaa taas tänne päivistelemääm "ei ole totta" ei nainen halua noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan