Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin suhde - kysely kuinka usein ulkpuolista seksiä on

Vierailija
26.06.2024 |

Minua kiinnostaisi, kuinka usein seksiä on varsinaisen parisuhteen ulkopuolella. Kiinnostavaa varsinkin olisi tietää, onko sellaisia avoimessa suhteessa eläviä, jotka eivät harrasta parisuhteen ulkouolista seksiä. Siis, kummallakin on vapaa mahdollisuus, mutta ei tästä vapaudesta huolimatta koe sitä tarvitsevansa.

Vastauksia ei varmaan tule paljon ja osa niistäkin feikkejä, joten jos voisit pistää viestiketjuun vielä viestin. 

Kiitos, 

/Mikael

Jos olet avoimessa suhteessa - kuinka usein primaarisuhteen ulkopuolista seksiä

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin kerran kuussa swingailemme yhdessä; mahdollisuus on myös liikkua yksin mutta sitä me emme aktiivisesti edistä. 

Vierailija
2/7 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika etäinen tyttöystävä, jonka kanssa sekstaamme ehkä keran kuussa tai kahdessa. Hän on myös avoimessa suhteessa. Vaimolla n. kerran kahdessa kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla 2-4 krt viikossa, itselläni ehkä noin kerran vuodessa.

Vierailija
4/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: kiitos kommenteista. Eli ei ole sellaisia vastaajia, jotka olisivat jätteneet vapauden täysin käyttämättä. 

Mun mielestä olisi ihannetilanne, että kaikki suhteet olisivat lähtökohtaisesti avoimia, ja yksisuhteisuus olisi vain yksi mahdollinen avoimmuuden toetuma. 

Sekin kiinnostaa, että mikä on kotiseksin ja vierasseksin suhde. Ja onko avoin suhde lisännyt vai vähentänyt kotiseksin määrää. Minusta olisi kiva tilanne, että suhde on avoin, välttämättä vieraissa ei käydä (mutta jos käydään niin ei siinä mitään), ja pelkästään vapaudesta johtuen (vaikka sitä ei lunastettaisi) kotiseksi tuntuisi hyvältä. 

Eikö avoimessa suhteessa tuo väistämättä jotain skismaa se, että toisella flaksi käy ja toisella ei. Siinähän tulee toiselle aivan mieletön paine osoittaa oma arvonsa markkinoilla. Tai sit ehkä ihmisillä itsetunto riittää tähän, että seuraa vierestä kun toinen valmistautuu viikkotreffeihin. 

Olen ajatellut ehdottaa avointa suhdetta vaimolle, nimenomaan tämän vapauden tunteen vuoksi. Itsellä kuitenkin rima aika korkealla, etten tosiaan kovin monen kanssa haluaisi sekstailla. Pelkona on, että päätyy tosiasialliseksi aisuriksi, eli vaimo tahtoo ja saa ja minä en (enkä edes välttämättä tahdo). Vaimo kun on todella näpsäkkä pakkaus, aivan varmasti olisi vientiä. Tämä tilanne johtaisi varmaan kaikenlaisiin vaikeisiin tunteisiin. 

/M

Vierailija
5/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 71-vuotias ja mieheni 89-vuotias. Mies ei pysty enää panemaan. Hän kyllä nuolee ja hyväilee pilluani, mutta minä kaipaan sisälleni munaa. Olen usein kiimassa. Minun iässäni ei ole enää kovin haluttu, mutta aina, jos tulee sopiva tilaisuus, avaan halukkaasri reiteni.

Viikko sitten sain kunnolla kalua. Lähdimme naapurin miehen kanssa ajelulle ja syrjäisessä paikassa hän riisui pikkuhousuni ja työnsi kalunsa syvälle pilluuni ja tyhjensi pussinsa syvälle sisääni. Hän ei ollut saanut pillua pitkään aikaan. Helpotamme tarpeen vaatiessa oloamme ja näymme nussimassa noin pari kertaa kuukaudessa. Pidämme asia salassa kummankin puolisoilta.  

Vierailija
6/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael, ei tää ole mitään tiedettä vaan taidetta 😘

Vierailija
7/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uliuli markkina-arvospede :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi