Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!
Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.
Kommentit (3257)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon kaikki psykoottiset velavanhapiiat! Olette nyt kahdeksan tuntia jauhaneet tätä paskaa.
Onnittelet siis itseäsi.
Pienimunaiset miehet ne kuvaa ja on katkeria kun eivät saa naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummot ihan paniikissa jos jollain on harrastus. Ei tässä edes loukata ketään. Huoh...
Ai ei loukata? Miten salakuvaaminen ei loukkaa? Eihän sitä tarttis salata, jos näin olis.
Miten on, oliko tuo naispuolisten asepalvelusta suorittavien salakuvaaminen ja julkaisu ihan ok? Heidän pilkkaaminen? Etkö huomaa siinäkään mitään loukkaavaa?
Jos sinua salakuvataan niin luultavasti olet hyvä peräinen naaras, olisit ylpeä. En näe siinä mitään vikaa että ihannoi toisen ulkonäköä.
Ei mitään vikaa, jos ihannoit ihan itsekses. Kun kuvaat (hyvää perääni), menee jo pieleen. Kun julkaiset kuvan, olet jo tuomittujen joukossa.
Miksi on niin vaikea ymmärtää, etteivät naiset halua olla yleisiä objekteja miesten katseen alla? Arvioitavina, kuin koirat rotunäyttelyssä. Omiaan saa aina ihailla ja kehua, vieraita saa ihailla, salaa.
Naiset voisi kuvata myös miehiä, siinä ratkaisu ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa tutustua omaan terveeseen seksuaalisuuteensa tuolla tavalla eikä esim lähestymällä kivan näköisiä naisia ja puhumalla näille, niin taitaa olla että saavutukset jää kuvaamisen tasolle jatkossakin. Noloa.
Tuo on ihmeellistä miksi nämä eivät ota kontaktia normaaleilla tavoilla naisiin. Tulokset olisivat jotain aivan muuta kuin tällaiset jutut. Pitäisi jo tämänkin vauva palstan keskustelun jälkeen tajuta miten tökeröä ja naisten mielestä typerää touhua tuo on. Eli jos joskus tuleekin se ihana nainen vastaan ja sitten jossain vaiheessa käykin ilmi että ylilaudalla on tällaista mies touhunnut niin voi voi... se oli sitten siinä.
Halutaan nähdä monenlaisia perseitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallanpitäjiä/ valtiota (Yleä) ei kiinnosta hevonkukkuakaan ihmisten oikeudet, tasa-arvo tms. Ainoa asia joka sitä kiinnostaa, on oman valtansa maksimointi. Tähän se pyrkii tekemällä ihmisistä toistensa vihollisia esittämällä mm. miehet epäedullisessa valossa. Lisäksi ns. perinteisen perheen esittäminen mahdollisimman epäedullisesti. Lisäksi tietenkin rasismi. Ettekö te näe, kuinka yhteiskunta hajotetaan, sen rakenteet!!
Väärin. Ei "miehet" vaan "marginaalimiehet".
Epäedullinen näkemys miehistä leviää kattamaan myös ns. normaalit miehet. Ainakin se luo epävarmuutta naisille kun ei tiedä kehen voi luottaa
Kannattaa myös ymmärtää että suurin osa kuvista on internetistä löydettyjä ja kuvattu ties missä päin maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun te naiset menette ulos niin miettikää mitä puette. Jos ne tiukat leggingsit sulahtaa jalkaan niin sitten tiedostatte myös että tiukka perse saattaa eksyä kuviin.
Sittenhän vuotaa! En itse ole missään somessa tms paskapaikassa muutenkaan. Jos run k ka rit haluaa katsella persettäni siellä niin katselkoot, mun pukeutumista eivät rajoita taikka pelottele tällä paskalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvaan kelpaa on aika saa ta nan hyvännäköinen akka. Tällä palstalla notkuvien mt läskisikojen vulvallisten paino on alkaen 80 kg ja teini-ikä tai edes 30 oli melko kauan sitten.
Miksi kuvittelet, et naiset yleensäkään haluavat kelvata teidän kuviin? Mistä tuollainen harha, että teidän katse on millään tasolla haluttava??
Miksi kuvittelisit että tanssitaan naisten pillien mukaan? Ei sitä naisilta kysytä haluavatko kuviin vai ei.
Älä sit esitä asiaa siten, kuin se olisi joku suosionosoitus päästä teidän kuviin. Kun se ei sitä ole. Ja sitä kautta se on sit alistamista.
Onhan se suosionosoitus - se on sivuseikka mitä mielt
Sinulle nyrkki naamaan on suosionosoitus.
Miksi mun perästä ei oteta kuvaa 😭
Naiset alkaa kuvaamaan miesten pikku pilejä tästä lähtien! Naamojen kera!
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva niin analysoidaan porukalla!
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisi kuvata myös miehiä, siinä ratkaisu ongelmaan.
Niitä vilkkuvia persvakoja ja läskitissejä on miehillä paljon, niistä kyllä saisi hupikuvaston jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin uli vihaavat palstamammoja ja nyt kuvaavat mammojen perseitä? Ei voi muuta kuin ihailla tuollaista järjen puutetta näissä "miehissä". Ja vielä keulivat tyhmyydellään palstalla.
Onko sulla niin heikko itsetunto, että et arvosta persettäsi edes?
Jokainen omaansa arvostaa. Siksi ei halua, et kuka tahansa sitä kuvaa.
"Minä ja mun perse, minä minä minä"
Se tässä pelleyhteiskunnassa on vikana
Ai vikana on se, että haluan pitää oman perseeni omanani ja määrätä sen käytöstä?
Annatko oman perseesi kaikkien käyttöön? Miesten? Se on siis ihan ok, jos niin haluat. Minä en anna omaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva niin analysoidaan porukalla!
Laittaisin, mutta tänne ei voi laittaa....
Vierailija kirjoitti:
Katkerat akat haukkuu pienimunaiseksi kun oma perseensä ei ole kuvauskelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Hui paha, kuva perseestä. Siis hui kamalaa naisvihaa... LOL!
Mikähän on sun ikä 13-14 v.? Täysin lapsellisen typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa tutustua omaan terveeseen seksuaalisuuteensa tuolla tavalla eikä esim lähestymällä kivan näköisiä naisia ja puhumalla näille, niin taitaa olla että saavutukset jää kuvaamisen tasolle jatkossakin. Noloa.
Tuo on ihmeellistä miksi nämä eivät ota kontaktia normaaleilla tavoilla naisiin. Tulokset olisivat jotain aivan muuta kuin tällaiset jutut. Pitäisi jo tämänkin vauva palstan keskustelun jälkeen tajuta miten tökeröä ja naisten mielestä typerää touhua tuo on. Eli jos joskus tuleekin se ihana nainen vastaan ja sitten jossain vaiheessa käykin ilmi että ylilaudalla on tällaista mies touhunnut niin voi voi... se oli sitten siinä.
Halutaan nähdä monenlaisia perseitä!
P*rseiden kuvia löytyy kyllä netistä. Voi mennä p*rnosivustoille tai vaikka googlettaa "ass". Nämä salakuvatut naiset eivät ole menneet julkisille paikoille ollakseen mitään nähtävyyksiä tai näyttelyesineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat akat haukkuu pienimunaiseksi kun oma perseensä ei ole kuvauskelpoinen.
-pieni munainen
-iso värkkinen
Ja mitä näitä nyt on.
Vastaamo tietomurtaja Kivimäki uhkas mua jo ja meinas paljastaa mun terveystietoja. Reagoin tähän palstan uutiseen yhtä vähällä mielenkiinnolla. Senkus vuotaa. Ei ole multa pois ei jos persekuvan näkee run k ka rit netissä taikka mu lk ku kivimäki lukasee kuinka masentunu olen ollut. Rikollisten ei pidä antaa voittaa eikä naisten oikeuksia polkea!
Ei, on olemassa vain yksi sukupuoli.