Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!

Vierailija
26.06.2024 |

Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.

https://yle.fi/a/74-20096231

Kommentit (3257)

Vierailija
981/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lahjoitti kerran mulle ylilaudalla kultatilin ja pääsin kurkkaan tuota lankaa. Osalla naisista oli ihan perusfarkut, joita oli kuvattu. Naisten ikää ei myös tiedä. Parista oli tunnistettavissa kasvot(sivu). Kiva jos oma kuva jäisi pyörimään loppuiäksi ylilaudalla. Tatuoinneista yms voi myös tunnistaa. 

Itsehän tuolle ei mitään voi. Välinpitämättömyys on se, mikä vie antisosiaalisilta yksilöiltä tämänkin huvin. Siksi he kiusaavat nuoria tyttöjä eivätkä aikuisia naisia. Häirintä kohdistuu aina niihin, joilla ei ole ollut aikaa sisuuntua. 

Tämän takia meillä on kehopositiivisuuden ja seksipositiivisuuden aatteet, ettei nöyryytys olisi niin paha. 50-luvun kulttuurissa takamuskuvat olisivat olleet ihan eri tavalla häpäiseviä. Kulttuuri pyrkii hiomaan turhan tunneroson pois asioista, joille ei mahda mitään. 

Äänen ja/tai valon vaatiminen kuvaaviin ja nauhoittaviin laitteisiin olisi hyvä juttu. Tai edes kännyköihin. Palikkakamerat ja videokamerat sitten erikseen. 

Nykyinen lainsäädäntö on auttamattomasti vanhentunut, ajalta jolloin kuvaamiseen liittyi vahva ammattietiikka. 

Vierailija
982/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ensisijaisesti ihminen, kuten sinäkin. Teen mitä huvittaa, pukeudun miten huvittaa, vaikka säkkiin jos niin haluan, niin kauan kuin en satuta ketään. Sinä et osaa, halua, etkä kykene näin toimimaan, vaan haluat satuttaa ja alistaa.

Eroamme ihmisinä toisistamme. Kyse ei ole sukupuolesta, vaan ihmisyyden ja kypsyyden tasosta. Olet kypsymätön ihminen.

Vietän aikani mieluiten henkisesti kypsien ja älykkäiden (tai tyhmien) ihmisten kanssa. Miesten ja naisten. Pelkkä älykkyys on turhaa, jos se ei tuo mukanaan ajattelua, moraalia, empatiaa, ymmärrystä. Moni tyhmäkin menee henkisesti kypsymättömän edelle, kirkkaasti.

Sinusta on hauska jankuttaa täällä. Jatka jankuttamista, ole hyvä, areena on sinun.

Sinähän se täällä haluat alistaa muut mielivaltasi alle kun olet laillista valokuvaamista kieltämässä. Julkisella paikalla saa kuvata ja sillä sipuli.

Kyllä tästä asiasta täytyy tehdä lakialoite kun näin tyhmiä ovat etteivät tajua mistään mitään. On käsittämätöntä tämä tyhmyys ei mene pääkoppaan mikä tässä asiassa on väärin se siis pitää lailla varmistaa että viimeistään suurten sakkojen myötä alkaa päänupissa jotain tapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahaa te Jätkät ootte kyl pervvooi ku ette saa kuin kuvista 😂 jatkakaa, miettikää jätkät nuo saa joltain muulta kakkoseen kun te tyydytte käteen

Luulen, että tuo jatkuva miesten vähättely ja halventaminen ei ainakaan vähennä tällaista häiriökäyttäytymistä eikä saa miehiä arvostamaan naisia yhtään enempää. 

Ottaako noin koville kun osa miehistä pääsee naisen sisälle joko kakkosesta tai ykkösestä sisälle? 😏😉 

Vierailija
984/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän siis tunnistan persereiästä kaikki Suomen naiset 99.6% varmuudella.

Vierailija
985/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin uli vihaavat palstamammoja ja nyt kuvaavat mammojen perseitä? Ei voi muuta kuin ihailla tuollaista järjen puutetta näissä "miehissä". Ja vielä keulivat tyhmyydellään palstalla.

Onko sulla niin heikko itsetunto, että et arvosta persettäsi edes?

Jokainen omaansa arvostaa. Siksi ei halua, et kuka tahansa sitä kuvaa. 

Vierailija
986/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui paha, kuva perseestä. Siis hui kamalaa naisvihaa... LOL!

Kuvaa omaasi ja lataa nettiin ihan niin monta kertaa kuin huvittaa. Jätä muut ihmiset rauhaan. Typerys.

Juu, oon kuule tehnykkin niin ja laitoin sen kuvan ylilaudalle. Sai nauraa koko illan sillekkin langalle. Mietippä vaan kun joku toope keksi tehdä sinne sellaisen langan kuin....

"Kattokaa miten siistit muotibokserit"

Niin sinne tuli satoja kuvia kaupan muovikasseista tehdyistä "boksereista" LOL :D

Vierailija
987/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua et ainakaan tunnista. 

Vierailija
988/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti.

Vierailija
989/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot ihan paniikissa jos jollain on harrastus. Ei tässä edes loukata ketään. Huoh...

Ai ei loukata? Miten salakuvaaminen ei loukkaa? Eihän sitä tarttis salata, jos näin olis.

Miten on, oliko tuo naispuolisten asepalvelusta suorittavien salakuvaaminen ja julkaisu ihan ok? Heidän pilkkaaminen? Etkö huomaa siinäkään mitään loukkaavaa?

Jos sinua salakuvataan niin luultavasti olet hyvä peräinen naaras, olisit ylpeä. En näe siinä mitään vikaa että ihannoi toisen ulkonäköä.

Vierailija
990/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin uli vihaavat palstamammoja ja nyt kuvaavat mammojen perseitä? Ei voi muuta kuin ihailla tuollaista järjen puutetta näissä "miehissä". Ja vielä keulivat tyhmyydellään palstalla.

Onko tyttärelläsi, siskollasi ja äidilläsi niin huono itsetunto? Niin?

No miten on, vapaata riistaa? Nainen kuin nainen?

On vapaita riistoja paitsi jos ovat vankilassa niin sitten ei ole vapaa.

Vierailija
991/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hah hah hah :D

Vierailija
992/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummot ihan paniikissa jos jollain on harrastus. Ei tässä edes loukata ketään. Huoh...

Ai ei loukata? Miten salakuvaaminen ei loukkaa? Eihän sitä tarttis salata, jos näin olis.

Miten on, oliko tuo naispuolisten asepalvelusta suorittavien salakuvaaminen ja julkaisu ihan ok? Heidän pilkkaaminen? Etkö huomaa siinäkään mitään loukkaavaa?

Jos sinua salakuvataan niin luultavasti olet hyvä peräinen naaras, olisit ylpeä. En näe siinä mitään vikaa että ihannoi toisen ulkonäköä.

liity miesten itsemurhatilastoihin

Vierailija
993/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä ja mun perse, minä minä minä"

Se tässä pelleyhteiskunnassa on vikana

Vierailija
994/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista, suomalainen mies on kiltti ja kohtelee naisia kunnioittavasti. Eiku...

No eikös suomalainen mies ole ollut vaikka kuinka kauan siellä naisiin kohdistuvan väkivaltatilastojen kärkipäässä että siinä mielessä ei tämäkään yllätä......tämä kuvien ottaminen on yksi sellainen myös vaikka fyysistä väkivaltaa ei ole mutta henkistä kylläkin. Samaa sarjaa on tuo naisten haukkuminen somessa ihan kuvien kera.

Vierailija
995/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

liity miesten itsemurhatilastoihin

Iloitset jos joku tekee itsemurhan? Sinä se sairas olet. Mene hoitoon.

Vierailija
996/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallanpitäjiä/ valtiota  (Yleä) ei kiinnosta hevonkukkuakaan ihmisten oikeudet, tasa-arvo tms. Ainoa asia joka sitä kiinnostaa, on oman valtansa maksimointi. Tähän se pyrkii tekemällä ihmisistä toistensa vihollisia esittämällä mm. miehet epäedullisessa valossa. Lisäksi ns. perinteisen perheen esittäminen mahdollisimman epäedullisesti. Lisäksi tietenkin rasismi. Ettekö te näe, kuinka yhteiskunta hajotetaan, sen rakenteet!!

Vierailija
997/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa sotkea. Luvaton kuvaaminen on inhottavaa. Sille, että yrittää selittää jonkun toisen ihmisen tunteen päinvastaiseksi, on varmasti jokin hieno nimityskin. 

Vierailija
998/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä ja mun perse, minä minä minä"

Se tässä pelleyhteiskunnassa on vikana

Lässyn lässyn.

Vierailija
999/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahaa te Jätkät ootte kyl pervvooi ku ette saa kuin kuvista 😂 jatkakaa, miettikää jätkät nuo saa joltain muulta kakkoseen kun te tyydytte käteen

Luulen, että tuo jatkuva miesten vähättely ja halventaminen ei ainakaan vähennä tällaista häiriökäyttäytymistä eikä saa miehiä arvostamaan naisia yhtään enempää. 

Ottaako noin koville kun osa miehistä pääsee naisen sisälle joko kakkosesta tai ykkösestä sisälle? 😏😉 

Ei henkilökohtaisesti. Eiköhän ketjussa ole enemmän ongelmana se, että naisia kuvataan salaa, joten luulisi, että et yritä ainakaan pahentaa ongelmaa. 

Vierailija
1000/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko te mummot mitä tapahtuu kun sanoo tekoälylle että tee 300 kuvaa suomalaisten naisten perseistä legginsseissä?

Kaipa tuo jumittaminen naisten perseisiin halventavassa mielessä on jonkinlainen mt-ongelma kuitenkin. Onko kuvaajat enimmäkseen kotimaista vai ulkomaista tuotantoa?

Jaahas, että miehen seksuaalisuus on mt-ongelma.

En jaksa kyllä yllättyä enää mistään tässä pelleyhteiskunnassa, on se niin väärin, jos heteromies haluaa naista.

No olet sinäkin yksi vtun tampio. Taidat olla niitä miehiä, jotka ottavat väkisin, kun vapaaehtoisesti ei tipu? Jumalauta tässä maassa on nyt jotain todella pahasti vialla! Ja nimenomaan nuorten miesten keskuudessa!

Ei sun läskilaatikkoa haluta nähdä vaikka tyrkyttäisit, älä pelkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän