Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!

Vierailija
26.06.2024 |

Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.

https://yle.fi/a/74-20096231

Kommentit (3257)

Vierailija
561/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla saa kuvata. Pitäisi naisten miettiä millä vaatetuksella lähtee ulos. 

Mulla ei ole mitään paljastavaa vaatetta. Kuvan kohteelta pitää olla lupa.

Mitään lupia ei tarvita kuvan ottamiseen eikä kuvan julkaisuun. Mutta senhän sinä jo tiedätkin.

Vetäisin turpaan jos näkisin sut salakuvaamassa yhtään ketään. Sitä et tainnut tietääkään.

m38

Saa tulla yrittämään.

Vierailija
562/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla saa kuvata. Pitäisi naisten miettiä millä vaatetuksella lähtee ulos. 

Mitään lupia ei tarvita kuvan ottamiseen eikä kuvan julkaisuun. Mutta senhän sinä jo tiedätkin.

Vetäisin turpaan jos näkisin sut salakuvaamassa yhtään ketään. Sitä et tainnut tietääkään.

m38

kova jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te saatanan akat olette jo neljä tuntia jankuttaneet tästä. HUOH HANKKIKAA OMA ELÄMÄ!

Mitäs sinä olet tehnyt sillä välin? Vedellyt nakkiasi salakuvien innoittamana?

Vierailija
564/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko naiset ahdistuneita siitä että peppukuvat ovat päätyneet nettiin vain siitä että se peppu on kuvattu karkkihyllyllä?

Vierailija
565/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan naisilla ei ole pienintäkään vaaraa joutua kuvatuksi.

Vierailija
566/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m38

No siitä poliisi kyllä ottaisit sinut talteen ja joutuisit satavarmasti oikeuden eteen. 

Vierailija
567/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m38

Saa tulla yrittämään.

Ei jää yritykseksi.

Vierailija
568/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m38

Mitä homppi?

Vierailija
569/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen jatkuvasti on salakuvaamisen kohteena juurikin ruokakaupassa asioidessaan, on siihen yhtenä näppäränä ratkaisuna ruokakassin kotiintoimitus/nettiruokamarketit, jotka kaikki toimittavat asiakkaansa kotiovelle varsin kohtuull. lisähintaan.

.

Itsekin siirryin tähän formaattiin jouduttuani säännöllisesti salakuviin & video-otoksiin asuinkuntani lähikaupassa. Ongelma ratkaistu. 

.

Vierailija
570/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien julkaisu on kuitenkin kuvan ottamisesta erillinen asia. Luvatta kuvatun kuvan julkaiseminen voi johtaa eräissä tapauksissa kunnianloukkaukseen tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.

Henkilö, joka oikeudettomasti esittää toisen yksityiselämästä kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, voi syyllistyä rikokseen.

Vierailija
571/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko naiset ahdistuneita siitä että peppukuvat ovat päätyneet nettiin vain siitä että se peppu on kuvattu karkkihyllyllä?

Kuvat paljastavat miksi täälläkin on ketjuja "syön terveellisesti, käyn salilla ... ja paino vain kasvaa!!1 minulla on erikoinen aineenvaihdunta!!!11!"

Vierailija
572/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m38

No siitä poliisi kyllä ottaisit sinut talteen ja joutuisit satavarmasti oikeuden eteen. 

Pieni hinta siitä ilosta.

Vierailija
573/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla ei tarvitse.

Älä sitten itke, jos kuvattava huomaa ja saat nenääs. Joudut ostamaan uuden puhelimen pahimmassa tapauksessa.

Vierailija
574/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan naisilla ei ole pienintäkään vaaraa joutua kuvatuksi.

Se on hyvä. 👍

Vierailija
575/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvien julkaisu on kuitenkin kuvan ottamisesta erillinen asia. Luvatta kuvatun kuvan julkaiseminen voi johtaa eräissä tapauksissa kunnianloukkaukseen tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.

Henkilö, joka oikeudettomasti esittää toisen yksityiselämästä kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, voi syyllistyä rikokseen.

Muuten hyvä mutta et ymmärrä termiä 'eräissä tapauksissa'. Julkisella paikalla kuvattu kuva ei ole lähtökohtaisesti omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä.

Vierailija
576/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te saatanan akat olette jo neljä tuntia jankuttaneet tästä. HUOH HANKKIKAA OMA ELÄMÄ!

Mitäs sinä olet tehnyt sillä välin? Vedellyt nakkiasi salakuvien innoittamana?

Masturbointi rentouttaa, kokeilisit joskus palstalla raivoamisen sijaan. 

Vierailija
577/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tässäkin ketjussa useampi nyymirunkku moralisoi salakuvattavavien naisten pukeutumista. Kyse on tasan vallankäytöstä ja naisvihasta. 

Jjoo. Toiset voivat kyllä moralisoida pukeutumista ihan siksikin, etteivät toiset naiset altistuisi ainakaan ajattelemattomuuttaan näille pervoille. Varsinkaan nuoret tytöt.

Paskaahan se on jos joutuu rajoittamaan pukeutumistaan tuollaisten nilkkien takia.

Itse otan sen vaan siltä kannalta, etten halua ilahduttaa pervoja. En välitä heidän huomiostaan. Mukavuuden saavutan pukeutumisessa julkisesti muilla tavoin.

En vihaa ketään enkä käytä valtaa sillä, että sanon mielipiteeni sivusta. Sivusta katsoen itsekin olen sitä mieltä, että kyse on joidenkin "miesten" vallankäytöstä ja naisvihasta. Vihastaan huolimatta he ovat valmiita käyttämään naisia ja purkamaan heihin pahaa oloaan ja käyttämään valtaansa.

Minä en pidä siitä enkä halua altistua heidän toksisuudelleen, en halua että he hyötyisivät minusta millään tavalla. En tee heidän kaseillaan mitään. En pukeudu vahingossakaan niin, että heitä miellyttäisi. En pukeudu läpinäkyviin tai paljastaviin vaatteisiin. Sitähän he haluavat, että heillä olisi matskua. Osa käyttää jotain ihme käänteistä psykologiaa (moralisointi) voidakseen jatkaa halventamista. Osa yllyttää.

Minä en halua antaa heille mitään. Käytän oman valtani siihen, että päätän mitä näytän heille itsestäni ja mitä en.

Kaikilla muilla on sama vapaus - ja myös vapaus tehdä toisin, pukeutua vaikka nakumekkoon tai persetrikoisiin. Se ei häiritse minua, jos joku muu lähtee näille silmänruuaksi tai ei vain välitä siitä. Kiinnostava ilmiö kyllä. Yksi vihaa ja halveksii ja ottaa kuvia koska voi. Toinen vihaa ja halveksii, mutta altistuu koska voi. Se tuntuu joltain oudolta performanssilta, jopa symbioosilta, vaikka tiedän ettei se ole.

Olen eri

Vierailija
578/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla ei tarvitse.

Älä sitten itke, jos kuvattava huomaa ja saat nenääs. Joudut ostamaan uuden puhelimen pahimmassa tapauksessa.

Kova poika/täti uhoamaan :D. Kai ymmärrät että teet itsestäsi pellen.

Vierailija
579/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m38

Meidän isä hakkaa teidän isän!

Vierailija
580/3257 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä