Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!
Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.
Kommentit (3257)
Kusen aina unisex-vessan renkaalle
Vierailija kirjoitti:
Minä kusen päällesi. Jos sulla on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ymmärrä yhtään tuota häpäisy motiivia, joka koko ajan nostetaan esille. Itse näen että ihan selkeästi kuvien ottamisessa on ainoastaan seksuaalinen motiivi ja ihailu, eli aivan päin vastoin kuin mitä naiset väittävät. En minä ainakaan ottaisi kuvia naisia halventaakseni, vaan siksi että näky on niin upea, että sitä olisi mahdollista katsella toistekin.
On kyllä hyvä perse, vielä kun olis takaa kuvattu niin näkis paremmin.
Nää urheilukauppojen myyjät on kyllä usein herkkuja. Tekisi mieli vetää sovituskopissa kunnolla lapaan.
Upea nainen voi jo tästä sanoa. Pitsikin kivasti kuultaa housuista läpi.
Ei herrajumala miten herkullinen. Pyörii niin kiihottavasti. Hyvä suoritus saada vangittua tuo näky.
Lihaisa. Setäkulli sykkii.
Täytyy kyllä olla mielenterveysongelmia, jos näitä kommentteja ei näe halventavina. Suomalaiset miehet itkee, kun tummaihoiset tulee Suomeen ahdistelemaan naisia ja lapsia ja samaan aikaan itse salakuvaa lasten ja naisten perseitä. Samat suomalaiset miehet itkee, että Suomeen ei haluta kulttuuria, että naiset joutuu pukeutumaan burkhaan. Samaan aikaa halvennettaan shortseihin/leggingseihin/farkkuihin pukeutuvia naisia, että ihan oikein, että ahdistellaan.
Naiset vasta rivoja ovat, kun kuuntelee naisporukan sek sijuttuja muutaman sidukan jälkeen.
Siinä korvia kuumottaa ja naurattaa tekopyhyys
hain aamukahvin kaupasta, oli kamelinvarvas näkyvissä, sain kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin
-Ilmari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin
-Ilmari
Minä vasta loppuravistelen renkaalle, paremmat ja paksummat tipat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin
-Ilmari
Kauempaa on kiva seurata kun naiset tulevat unisex-vessasta naamat punaisina, on varmaan ollut reidet hapoilla kun on koittanut pitää ahteriaan ilmassa koskematta renkaaseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin
-Ilmari
Kauempaa on kiva seurata kun naiset tulevat unisex-vessasta naamat punaisina, on varmaan ollut reidet hapoilla kun on koittanut pitää ahteriaan ilmassa koskematta renkaaseen
Vielä kun heittää roskiin ne rengaspaperit
Tässä on se hyvä puoli että kaikille hanureille löytyy käyttötarkoitus.Osaa ihaillaan ja käytetään runkkumatskuna,ja lopuista voi tehdä laskipersemeemejä.
Joku Hilla pyllisteli karkkihyllyillä :)
Vierailija kirjoitti:
Joku Hilla pyllisteli karkkihyllyillä :)
Oliko pukeutunut itseään varten?
Joku nainen sanoin toiselle karkkihyllyilllä, hawk tuah
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Naiset vasta rivoja ovat, kun kuuntelee naisporukan sek sijuttuja muutaman sidukan jälkeen.
Siinä korvia kuumottaa ja naurattaa tekopyhyys
Tiedön, olin nuorempana kesätöissä naisvaltaisessa yrityksessä.
Illanvietossa naiset puhuivat härskejä ja välillä katsoivat minua silmää iskien...olisin halunnut poistua paikalta
Hilla voisi tehdä minulle hawk tuah
-setäka lu
Vierailija kirjoitti:
teen samaa.
lisäksi vien paperirullan pois kopista.
haha
Tytöt nauttivat tuhmuudesta, näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Menee kyllä usko ihmiskuntaan näiden nuorten miesten puuhien myötä. Ei minkäänlaisia käytöstapoja.
Kenen nuorten miesten? Kyllähän nämä kuvaajat ovat rupsahtaneita 30-50v setämiehiä. Suurin osa nuorista miehistä on todella asiallisia.
Miesraukat...