Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte?

Vierailija
31.01.2007 |

Vaimoni sinkku-sisko täytti juuri 40 v. Hän on ihan kivannäköinen ja miellyttävä nainen, mutta ei vain ole löytänyt sopivaa kumppania. Biologinen kello kuitenkin tikittää ja hän haluaisi kovasti lapsen. Ei kuitenkaan ihan kenen kanssa tahansa. Oli vaimolleni tunnustanut, että haluaisi samanlaisen isän lapsilleen kuin minä. Meillä on vaimoni kanssa jo kaksi lasta. Vaimoni ehdotti hänelle, että minä toimisin sperman luovuttajana. Ja nyt he ehdottivat asiaa minulle.

Homma hoidettaisiin " kliinisesti" sairaalassa, joten parisuhdemoraalista ongelmaa ei asiaan liity. Olen myös varma, että vaimoni sisko olisi hyvä. Tuntuisi kuitenkin omistuiselta olla jatkuvasti tekemisissä biologisen lapsen kanssa ilman muuta isyyttä. Vaimoni ja hänen siskonsa haluavat pitää isyyteni vain omana tietonamme.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat lapsirakkaalta ja voisi olla mahdotonta olla olematta isä tietämälleen lapselle.. Lisäksi pienen vauvan isänä voit yhtäkkiä kehittääkin jotain tunteita tuohon naiseen joka sinulle lapsen on antanut.. Ja varmastikin myös tälle vaimosi siskolle voi tunteita kehittyä sinua kohtaan..

Liian läheisiä olette..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi