Mies joka haluaa kontrolloida
Sängyssä kaikkea?? Siis tyyliin että "laita nuo jaa nuo vaatteet" ja jos ehdotan jtn muita , niin "ei noita, ei käy", ja kaikkiin perusjuttuihin sängyssää sanoo "ei ole mun juttu" eli tyyliin seksiä ei voi harrastaa sängyssä vaan pakko mennä pöydälle tai lattialle.
Itselleni perus on, että perusjutut on se pohja, ja muu tulee siihen päälle jos tulee.
Mitä tuollaainen ajattelee??
Kommentit (13)
Ap antaudu sille miehelle. Unohda sun pään sisäiset jutut. Niin mä teen ja mua viedään kevyesti kantaen tasolta toiselle, pöydältä toiselle ja seinää vasten ja lattialle pantavaksi. Aah ne lihakset mitkä panee ja nostaa. Se kivikova kulli työntyy tiukasti. Oon niin orgasmiherkkä siin.
Joskus tahtoisin olla pikku orja miehelle. Toki minun rajoja kunnioittaen (ei peppuun, ei saa tulla suuhun ilman kumia, ehkäisy tietenkin kuntoon, kädellä saa läpsäyttää pepulle hellästi mutta ei piiskata kovaa) mutta jos en koskaan saisi päättää mistään, en pystyisi nauttimaan.
Minulla on kyllä fantasioita alistumisesta, mutta haluan toki vaikuttaa tilanteeseen esim. vauhti, kädellä auttaminen kun huippu lähenee jne.
Naisten rima miesten suhteen on helvetissä.
Parempiakin miehiä olisi.
Tätä sivustoa kun seuraa, niin ei ole.
M50+
Mitäpä itse ajattelet moisesta menosta?
Tottunut varmaan siihen että moni nainen tykkää siitä. Naiseni sanoi ainakin heti ekalla kerralla että tykkää olla alistettuna ja kontrolloitavana. Ei innostu jos kyselen jotain vaan päinvastoin, jos esim. koskettelee itseään ja läppäsen tämän käden pois niin innostuu vaan lisää.
Keksitty tarina taas. Tyhmät uskoo kaikkea.
Miehesi on seksuaalisuudeltaan kinky Dom ja olet vain väärä nainen hänelle. Tosi moni nainen tykkää alistua miehelle ja aidosti nauttivat kontrollin alla. Subini ensimmäinen toive oli, ettei häneltä kysellä mitään.
Mieheni pitä minua kaikessa kontrollisaan sängyssä, arjessa jne. Saan jopa vitsaa jos en ole niinkun sanotaan. Mutta nautin tästä kontrollista, piiskasta ja alistumisesta hänelle. On aika helppoa kun vaan teen niinkun sanotaan. Milla 32.
Ihan oikein.
itse miehenä käyttäydyn samalla lailla! Naisen pitää ymmärtää, että se miehen seksuaalinen nautinto on tärkein. Sit jos se on ok niin se välittyy kyllä siihen piikaakin
Miksi suostut?