Jos nainen nojautuu miehen olkapäätä/niskaa vasten, niin mitä mies ajattelee??
Mietin vaan, että tajuaako hän edes tästä, että nainen on todella ihastunut??
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että nainen haluaa ottaa suihin. Avaan vetskarin ja otan kullini esille.
Näen tämän mielessäni; hupakko romanttisena ja hempeänä nojailee. Porsas ajattelee, että no mikä ettei ja mulkku esiin :D :D
ajattelen kyseessä olevan joku suunniteltu huijaus, jossa agressiivisesti esiintyvä poikaystävä tulee kohta paikalle ja nainen väittää miehen ahdistelevan ja sitten mieheltä kiristetään rahaa
se koittaa hämätä samalla, kun varastaa miehen rahapussin ja kännykän
sillä naisella on varmaan joku sukuppuolitauti (tai useita)
ajattelen, että kyseessä on venäläinen hunaja-ansa
täytyy olla koira haudattuna, ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
ajattelen kyseessä olevan joku suunniteltu huijaus, jossa agressiivisesti esiintyvä poikaystävä tulee kohta paikalle ja nainen väittää miehen ahdistelevan ja sitten mieheltä kiristetään rahaa
aggressiivisesti
Viime yönä unessani tapahtui noin. Tuntui ihan mukavalta. Ja sitten heräsin.
Ajattelen:
"Saatanan demariämmä! Yrittää muka salaovelasti päästä mun taskuille, vaan eipä lokki perkele tiedäkään kuinka monta vireessä olevaa hiiren vällää mulla onkaan taskuissa :D"
Taitaa olla joku läheisriippuvainen ja jatkossa hullu stalkaaja. Ei jatkoon.
Istun ahdistuksesta kankeana ja mietin, miten pakenisin paikalta.
ajattelen, että se on töissä ja harmittaa, että omalla duunarinpalkallani minulla ei ole varaa sen riistohintoihin, jotka ovat puhdasta miesten hyväksikäyttöä
Miten ootte noin epäromanttisia?
sivusta
Vierailija kirjoitti:
sivusta
metoo ja feminismi.
ei nykyään saa olla romanttinen. se on ahdistelua.
Ei mitään. Korkeintaan että pysyispä nainen kauempana ettei näe kenelle kaikille neitosille viestittelen.
Ei miehet tajua mitään. Anna pillua niin sitten ne tajuu.
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Miehet eivät ole kovin romanttisia, ovat usein naisen kanssa tavan vuoksi ja tietty ilmaiseksi naiselta saatavien saatavien palveluiden vuoksi.
Ajatteletko, että miehillä on jokin kollektiivinen ajatusmaailma?