Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattuja

Vierailija
31.01.2007 |

Sain taas viime yönä kunnon kyytiä varatulta mieheltä. En taida enää muilta huoliakkaan. Aina ne panee parastaan, eikä soittele perään. Taivaallista!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan samoista syistä kuin sinäkin. Parhaiden kanssa syntyy pikku suhteitakin, mutta niissä tulee äkkiä tunteet peliin. Ja siitä vasta soppa syntyykin. Parasta minunkin mielestäni pysyä vain yhden illan varatuissa. Niitä näyttää riittävän niin miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
2/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen varattu ja meinasin varattuna puksauttaa varattua noin 6 vuotta sitten (kun vonkasi niin vakuuttavasti : ) onneksi emme edenneet sitten lopulta yhtään mihinkään koska jo pelkästä meinaamisesta minulla oli varmaan kuukauden moraali morkkis.... en selvästikkään voisi elää petturina itseni kanssa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kivaa naida varattujen kanssa (miesten)

Niillä yleensä oli hirveet himot ettei meinannu kapakasta kämpille ehtii...

Ja ne myös halusi kinkimpää esim anaaliseksiä ja mikäpä sen ihanempaa kuin aamulla pimpsa ja anaali herkkua täynnä..lursp!!

Kiimainen nainen

Vierailija
4/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki paneminen voi teknisesti olla ihan ok, mutta itselläni menee maku nopsaan. 5-6 kertaa voi mennä peräkkäin pelkässä kiimassa, mutta sitten kyllästyn.

Vierailija
5/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tunnu missään, siis ei kolkuta..missä on mun moraali?huhuuuu moraaliiiii

Vierailija
6/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain varatut miehet kelpaa mulle, varatulle naiselle. nam!

Vierailija
7/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tällä hetkellä ole varattu, oli siloin kun tapasimme. No taas äitini 43vei ole varattu ja tapailee varattua miestä 26v..

Vierailija
8/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei tällä hetkellä ole varattu, oli siloin kun tapasimme. No taas äitini 43vei ole varattu ja tapailee varattua miestä 26v..

Vierailija
9/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä 8 rehvastelet sillä, että äitisi hakee takaisin kadonnutta nuoruuttaan nussimalla miestä, joka vois olla sun veli... Onnee vaan sulle ja äitilles! Taitaa sillä 26 vee miehelläki olla hauskaa... ;)

Ja muutki täällä... Tietysti kaikki tekee mitä haluaa jne ja ei niitä varattujaka ketään väkisin sänkyynsä raahaa, mut mitä sillä tarvii rehvastella?? Mitä erityisen hienoo niissä varatuissa voi olla?!?! Panoja siinä ku vapaatki. Ja tuskinpa ne vapaatka perään vonkuun ja soitteleen jäis kaikille täällä... Niillekki taitas joissain tapauksissa pelkkä seksi riittää vallan hyvin... :)

Vierailija
10/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois niinihanaa saada varattua kypsää naista mut ei vaan tunnu löytyvän.