Ei vanhapiian elämä ole v 2026 sen helpompaa kuin 1926
Kommentit (10)
Vanhat pojat asuu äipän kans.
Vanhat piiat yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se helppoa meillä peräkammarinpojillakaan ole..
Asutko äipän kans?
Oma elämäni on aika helppoa
-33v vanhapiika
On se nyt hiton paljon helpompaa. Paljon paremmat mahikset tehdä töitä ja elättää itsensä, jopa siitäkin huolimatta, että nykyhallitus on onnistunut tyrimään ja aiheuttamaan työttömyyden valtavan lisääntymisen. Ja satunnaista seksiäkin pystyy saamaan ilman, että siitä syntyy mikään skandaali muiden mielessä kuin joidenkin vauvapalstan elämättömien kohkaajien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko äipän kans?
en
Onpa erikoinen mielipide. Minä olen kuusikymppinen vanhapiika. Olen aika varma siitä, että olen saanut opiskella, työskennellä ja pitää hauskaa huomattavasti vapaammin kuin isoäitini ikäiset naimattomat naiset 1920-luvulla.
No jopas.... Nykyään sinkkuna olo on normaalia, 1926 ei niinkään.
On paljon asioita, joista voi hakea sisältöä elämään 1926 vuoden sukan kutomisen ja naapurin lasten katsemisen ohella.
Niin ja onhan nykyään satisfyerit yms. joita tuskin oli 1926
E-pilleri yleistyi 1960-luvulla, sosiaaliset normit helpottuivat myös. Aiemmin nainen ei esim. päässyt yksin ravintolaan. Nykyisin avioliittoon meneminen alkaa olla pikemminkin harvinaista, jokainen voi elää parhaaksi katsomissaan suhteissa tai olla vapaa, kuten itse haluaa.
Ilotonta ja ahdistavaa olis härötyypin kumppanina. Täälläkin niitä kovasti kauppaillaan itsensäalennushintaan.