Asacol
Voiko Asacol 1600mg +1600mg vähentää suoraan yhteen 1600mg päivässä, jos suolisto on ollut rauhallinen jo parin vuoden ajan. Kellään ollut vastaavaa lääkitystä?
Kommentit (12)
Etkö sinä ole lääkärin seurannassa? Jos olet laistanut lääkärin, tilaa lääkärin aika heti ja kysy sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä ole lääkärin seurannassa? Jos olet laistanut lääkärin, tilaa lääkärin aika heti ja kysy sieltä.
Ei huvita kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huvita kysyä.
Seuraavan kerran voisin kysyä ehkä vuoden päästä. Ei maksa vaivaa.
Vain lääkäri tekee nuo päätökset. Minulla oli tuo lääke vuosia, kunnes pääsin leikkaushoitoon. Ilman sitä olisin joutunut syömään kyseistä lääkettä loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vain lääkäri tekee nuo päätökset. Minulla oli tuo lääke vuosia, kunnes pääsin leikkaushoitoon. Ilman sitä olisin joutunut syömään kyseistä lääkettä loppuelämän.
Millä annoksella oli?
Kaiken maailman törppöjä sitä on. Lasketaan annostusta ilman lääkärin arviointia ja sitten vingutaan kun veri lentää taas perseestä 🙄
Minä söin yli 20 vuotta säännöllisesti. Alussa oli oireita paljon, vuosien kuluessa oireet väheni ja lopulta loppuivat.
Vähensin lääkettä hiljalleen ja lopulta päätin pitää tauon. Aion aloittaa uudestaan jos tulee oireita, tauko on kestänyt nyt kolme vuotta.
Viimeisessä tähystyksessä kerroin lääkärille etten ole syönyt lääkkeitä vuosiin, lääkäri sanoi paksunsuolen olevan ihan kunnossa. Seuraava tähystys on 10 vuoden kuluttua os aiemmin ei tule tarvetta.
Suosittelen kuitenkin sinua jutteleman lääkärin kanssa, niin ei tule turhaa huolta siitä että teitkö väärän ratkaisun.
??