Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttiko Taru Sormusten Herrasta siis elokuvana, jotenkin elämääsi?

Vierailija
25.06.2024 |

Miten on?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki loputkin uskomukset että elokuvantekijät tietäisivät mitään keskiaikaisesta sodankäynnistä ja miten eri joukot toimivat karisivat pois. Taistelukohtaukset olivat kertakaikkiaan kauheaa katseltavaa.

Eihän tarinalla ole mitään tekemistä keskiajan kanssa.

Vierailija
22/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa Merri ja Pippin olivat vähän homomaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Elokuvissa hyvää oli lähinnä maisemat ja Gandalf. 

Vierailija
24/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan jaksanut katsoa kuin pikku pätkän.

Minä en sitäkään. En innostu fantasiaörkeistä.

Vierailija
25/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näytti sen, että hyviäkin elokuvia on mahdollista tehdä, jos kässäri ja ohjaaja sopii yhteen.

Välillä menee usko Netflixiä katsoessa. Rahaa on, mutta paskaa syntyy silti.

Vierailija
26/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska kirja muutti. 

Sama täällä o/

Vierailija
27/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta Uusi-Seelanti muutti. Ihana maa, suosittelen 

Vierailija
28/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki loputkin uskomukset että elokuvantekijät tietäisivät mitään keskiaikaisesta sodankäynnistä ja miten eri joukot toimivat karisivat pois. Taistelukohtaukset olivat kertakaikkiaan kauheaa katseltavaa.

Jousiampujana mä en kestä sitä kohtausta, jossa ne ennen taistelun alkua tähtäilee jouset jännitettyinä örkkejä. Kunnon sotajousissa on niin paljon paunoja, ettei niitä ennen taistelun alkua huvin vuoksi jännitetä sekunttitolkulla.

Vierailija
29/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousiampujana mä en kestä sitä kohtausta, jossa ne ennen taistelun alkua tähtäilee jouset jännitettyinä örkkejä. Kunnon sotajousissa on niin paljon paunoja, ettei niitä ennen taistelun alkua huvin vuoksi jännitetä sekunttitolkulla.

Ei se vanha pappa joka ampuu ensimmäisen nuolen olisi pystynyt virittämään koko jousta jos realismia olisi haettu

Vierailija
30/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva pelasti tuttavani lahkosta.

Vierailija
31/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva ei välttämättä kovinkaan, tosin uusia lempinäyttelijöitä sen kautta löysin etenkin Cate Blanchett ja Ian McKellen jäivät vahvasti mieleen.

Tolkienin alkuperäisteos sen sijaan saneli opinalani ja ammatinvalinnan. Tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
32/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuva ei välttämättä kovinkaan, tosin uusia lempinäyttelijöitä sen kautta löysin etenkin Cate Blanchett ja Ian McKellen jäivät vahvasti mieleen.

Tolkienin alkuperäisteos sen sijaan saneli opinalani ja ammatinvalinnan. Tyytyväinen olen ollut.

Ärsyttävää, kommenteissa eivät näköjään näy ajatusviivat (oli tarkoitus olla ennen sanaa etenkin).

Vierailija
33/33 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen elokuvaa mielikuvani Aragornista oli Kari Väänänen (koska Ryhmäteatterin esitys Suomenlinnassa). Tuli sitten päivitys ja upgrade Viggo Mortenseniin 😃.