Muuttiko Taru Sormusten Herrasta siis elokuvana, jotenkin elämääsi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan jaksanut katsoa kuin pikku pätkän.
Minä en sitäkään. En innostu fantasiaörkeistä.
Ainakin näytti sen, että hyviäkin elokuvia on mahdollista tehdä, jos kässäri ja ohjaaja sopii yhteen.
Välillä menee usko Netflixiä katsoessa. Rahaa on, mutta paskaa syntyy silti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki loputkin uskomukset että elokuvantekijät tietäisivät mitään keskiaikaisesta sodankäynnistä ja miten eri joukot toimivat karisivat pois. Taistelukohtaukset olivat kertakaikkiaan kauheaa katseltavaa.
Jousiampujana mä en kestä sitä kohtausta, jossa ne ennen taistelun alkua tähtäilee jouset jännitettyinä örkkejä. Kunnon sotajousissa on niin paljon paunoja, ettei niitä ennen taistelun alkua huvin vuoksi jännitetä sekunttitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki loputkin uskomukset että elokuvantekijät tietäisivät mitään keskiaikaisesta sodankäynnistä ja miten eri joukot toimivat karisivat pois. Taistelukohtaukset olivat kertakaikkiaan kauheaa katseltavaa.
Jousiampujana mä en kestä sitä kohtausta, jossa ne ennen taistelun alkua tähtäilee jouset jännitettyinä örkkejä. Kunnon sotajousissa on niin paljon paunoja, ettei niitä ennen taistelun alkua huvin vuoksi jännitetä sekunttitolkulla.
Ei se vanha pappa joka ampuu ensimmäisen nuolen olisi pystynyt virittämään koko jousta jos realismia olisi haettu
Elokuva ei välttämättä kovinkaan, tosin uusia lempinäyttelijöitä sen kautta löysin etenkin Cate Blanchett ja Ian McKellen jäivät vahvasti mieleen.
Tolkienin alkuperäisteos sen sijaan saneli opinalani ja ammatinvalinnan. Tyytyväinen olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Elokuva ei välttämättä kovinkaan, tosin uusia lempinäyttelijöitä sen kautta löysin etenkin Cate Blanchett ja Ian McKellen jäivät vahvasti mieleen.
Tolkienin alkuperäisteos sen sijaan saneli opinalani ja ammatinvalinnan. Tyytyväinen olen ollut.
Ärsyttävää, kommenteissa eivät näköjään näy ajatusviivat (oli tarkoitus olla ennen sanaa etenkin).
Ennen elokuvaa mielikuvani Aragornista oli Kari Väänänen (koska Ryhmäteatterin esitys Suomenlinnassa). Tuli sitten päivitys ja upgrade Viggo Mortenseniin 😃.
Eihän tarinalla ole mitään tekemistä keskiajan kanssa.