IS: Eicca Toppinen 50v (viestitteli 30v fanin kanssa, erosi sen jälkeen 50v vaimostaan): "Fyysisellä iällä ei ole minulle merkitystä"
En nyt ihan usko tätä väitettä.
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Olin kirjoittanut kokemuksestani Eiccan kanssa Ylilautalla. Halusin haastatella häntä blogiani varten ja hän flirttaili kanssani. Olin nähnyt kuvan hänestä syömässä Mariannen kanssa tuossa thaimaalaisessa paikassa ja hän kertoi minulle, että he olivat vain ystäviä. Näin hänet kahdesti, kerran Bukarestissa ja kerran Helsingissä vuonna 2022. En harrastanut seksiä hänen kanssaan, koska en uskonut häntä. Hän näyttää vanhalta läheltä, mutta olin tyhmä ja ajattelin, että hän oli hyvä mies. Hän kohteli minua kauheasti ja sai suhteensa kutsumaan minua sairaaksi yksilöksi sosiaalisessa mediassa. Hän oli luullut minut puolalaiseksi naiseksi, jonka kanssa Eicca jutteli. Kirjoitan kääntäjän kanssa, anteeksi.
Onpa epämiellyttävän kuuloinen ihminen, niin symppisvaikutelma on tullut julkikuvan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Päivitti 20v nuorempaan mallin töitä tekevään
Sympatiat edelliselle vaimolle
Tekeeks toi Marianne mallintöitä? En ois arvannu.
Kun kerran iällä ei miehille ole merkitystä ja ikä on vain numeroita niin milloin saadaan lukea esim 30-35-vuotiaasta miesjulkkiksesta joka on parisuhteessa 65-vuotiaan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran iällä ei miehille ole merkitystä ja ikä on vain numeroita niin milloin saadaan lukea esim 30-35-vuotiaasta miesjulkkiksesta joka on parisuhteessa 65-vuotiaan naisen kanssa.
Tai miksei vaikka miesparista kuten nyt vaikkapa benjamin peltonen päätyisi kimppaan siltsun kanssa ja nimenomaan niin, että se nuorempi julistaa julkisesti rakkauttaan ja sitä ettei iällä ole mitään merkitystä.
Jotakin rakkaudellista kumppanuutta on mielestäni Katri Helenan ja Tomminsa suhteessa. Lämmintä huumoria ja suojelun halua. Kumpikin voisi varmasti poistua suhteesta jos tahtoisi. Kerrankin ikäero näin päin.
Vierailija kirjoitti:
Katri Helena ja se joku Liimatainen? Aira Samulinin ja Ekkuko se oli?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan joku bb-jpnne tai muu huonommin menestynyt influensseri huolii iäkkään naisen jolla on sopivasti miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Fyysisellä iällä ei ole merkitystä tasan niin kauan, kun nainen on nuorempi.
Tätä jaskaa tavitsetkin yrittää syöttää. Miksi mä tapailisin itseäni n 10v vanhempaa miestä, jolla on aina itseään n 10v nuorempia naisia? Ja sit tyyppi väittää näyttävänsä ikäistään nuoremmalta (niinhän me kaikki) ja ettei iällä ole väliä. Hoh hoijaa! Jos ei iällä ole väliä, niin kokeilepas itseäsi vanhempaa naista välillä!
Marianne teki amatöörimallityötä, kaikki hänen valokuvauksensa olivat hänen toimistoltaan, koska hän maksoi heille ja hän oli myös amatöörinäyttelijä. Katso hänen lyhytelokuvansa:
https://www.youtube.com/watch?v=m8Yjr7Xq8C4
Mitä sitten?
Antaa hänen nauttia elostaan.
Eicxa on musiikillisesti nero <3
Näyttelijä Kirsi Ylijoki, 53, kertoi juhannuksen jälkeen Instagramissa seurustelevansa valokuvaaja Nestori Lönngrénin, 33, kanssa. Ylijoki erosi muusikko Eicca Toppisen kanssa vuonna 2019. Pariskunta ehti olla naimisissa 23 vuotta. Parilla on kaksi yhteistä, aikuista lasta ja lämpimät välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri Helena ja se joku Liimatainen? Aira Samulinin ja Ekkuko se oli?
Vähän näitä on: Tina Turner, Kirsi Ylijoella oli 20 v nuorempi mies Eiccan jälkeen En tiedä, ovatko enää yhdessä. Marion Rungin mies lähti lätkimään. Virve Rostilla on jotain 17 v nuorempi mies. Yleensä miehet eivät halua kuin korkeintaan 5-10 v vanhemman naisen. Anita Hirvosella ja Aira Samulinilla oli reilusti nuorempi mies.
Kirsin ja Nestorin ero on se, että Kirsi oli vapaa nainen. Eicca oli naimisissa, kun hän rohkaisi ryhmäläistä. Siinä on valtava ero. Nestori "tykkää" edelleen Kirsin instagram-postauksista.
Miksi olette niin katkeria täysin tuntemattomien ihmisten suhteista???
Onko hän vasta 32?
https://imgur.com/B1IYbDj
En usko, että kukaan on katkera, olen vain julkkisjuoru
Hyvä Eicca. Turha jäädä vaihdevuosista kärsivän mummonaaman kanssa, jos saa nuoremman.