IS: Eicca Toppinen 50v (viestitteli 30v fanin kanssa, erosi sen jälkeen 50v vaimostaan): "Fyysisellä iällä ei ole minulle merkitystä"
En nyt ihan usko tätä väitettä.
Kommentit (304)
En keksi ketään vanhempaan naiseen vaihtaneita. Naiset helpommin vaihtavat vanhempaan kuten Jasmin Pajari.
Saahan sitä sanoa tottakai on väliä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi piti kauniista vaimostaan erota, kaunishan kirsi on. En usko tuota pskaa mitä miehet syöttää ettei iällä ole väliä,sen huomaa nettimaailmassa että jotkut jopa metsästää alaikäisiä!!
Aika jännä miten yleistä teillä on nähdä naisessa vain ulkonäkö? Kuitenkin lässytätte paskaa miehille jos mies haluaa kauniin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iällä ei ole väliä kunhan ei ole vanha :D
eihän naisillakkaan kuulemma ole miehen pituudella merkitystä kunhan on pidempi.
Jep, turhaan naiset jankkaa täällä tekopyhänä kun naisilla on itsellään aina ne tietyt samat kriteerit että miehen pitää olla pitkä ja komea itsevarma statusrahamies.
Älä mussuta. Naiset eivät ole mikään yhtenäinen ryhmä, joilla on identtiset mieltymykset. Minulla on nuorempi hyvännäköinen mies ja ainoastaan sellaisen huolin. Ei ole erityisen pitkä eikä varakas, mutta eivät minua sellaiset asiat kiinnostakaan.
-kuuma puuma
Kukapa vanhan miehen ottaisi, jos osaa itse tienata rahansa.
Selittelyt on aika turhia. Ehkä kannattaa sitten keskittyä uuteen elämään kaikkien.
Onko Eino, mistä tää eiCCa tullut? 🤣
Vierailija kirjoitti:
🤣😂
t. nuori nainen
Ilolla otat kuitenkin mummonaaman antaman lahjan vastaan. Voi käydä niin, ettei kiittämätön penska saakaan enää myöhemmin lahjoja mummonaamalta!
Sitä se viidenkympin kriisi tuottaa. Toiveena on, jos itsekin siinä samalla nuortuisi, kun vaihtaa nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä se viidenkympin kriisi tuottaa. Toiveena on, jos itsekin siinä samalla nuortuisi, kun vaihtaa nuorempaan.
Kontrasti vaan suurenee, päinvastainen vaikutus :)
Minä uskon, että miehet ovat äärimmäisen persoja arvostuksen osoittamiselle. Kun joku nainen ihailee ja osoittaa arvostusta, niin kaikki muu lentää romukoppaan. Joka ikinen roskapussien vientikin nähdään arvostettavana. Niin nähty.
Ja miksi he vaihtavat nuorempaan naiseen? Koska nuori usein osoittaa vanhemmalle arvostusta enemmän. Pienemmän elämänkokemuksen vuoksi he Näkevät enemmän arvostettavia asioita. Vanhemmalle tulee nopeammin tää-on-niin-nähty. -fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että miehet ovat äärimmäisen persoja arvostuksen osoittamiselle. Kun joku nainen ihailee ja osoittaa arvostusta, niin kaikki muu lentää romukoppaan. Joka ikinen roskapussien vientikin nähdään arvostettavana. Niin nähty.
Ja miksi he vaihtavat nuorempaan naiseen? Koska nuori usein osoittaa vanhemmalle arvostusta enemmän. Pienemmän elämänkokemuksen vuoksi he Näkevät enemmän arvostettavia asioita. Vanhemmalle tulee nopeammin tää-on-niin-nähty. -fiilis.
Heh, tuo on totta. Ei niinkään se naisen ikä, vaan IHAILU! Se on SE juttu. Tulee semmoinen uudestisyntynyt ja "ai, että kun olen mahtava mies", kun nainen oikein arvostaa.
M
Kirsillä itellä on 20v nuorempi mies, Nestori. Ei jäänyt lehdelle soittelee
Vierailija kirjoitti:
En keksi ketään vanhempaan naiseen vaihtaneita. Naiset helpommin vaihtavat vanhempaan kuten Jasmin Pajari.
Kristo Salminen, 51 ainakin vaihtoi vanhempaan Jonna Järnefelt, 59.
Marianne Lindbeck on lihava.
Mariannen kuvat:
https://imagizer.imageshack.com/img924/1654/RZBDRh.jpg
https://imagizer.imageshack.com/img924/584/JsdH63.jpg
https://imagizer.imageshack.com/img924/8809/2y51ue.jpg
https://imagizer.imageshack.com/img924/4849/vnTXoh.jpg
En ymmärrä, kuinka ihmiset pitävät häntä kauniina ilman Photoshoppia. Mutta hyvä hänelle, hän löysi vanhan rocktähden, hän soitti hänelle tarkoituksella kun hän oli vaimonsa kanssa saunassa, ja nyt he viettävät 6 vuotta yhdessä ja hän elää ylellistä elämää.
Juhlimassa muusikoiden kanssa, asuminen kalliilla Oslon alueella hänen kanssaan... Hyödyntämällä hänen mainettaan sosiaalisen median tehostamiseksi.
Henkisesti keskenkasvuinen tarvii ikäistään seuraa. Exä saa olla iloinen, kun pääsi eroon lapsellisesta Eikasta. Löytää varmasti paremman miehen, jos haluaa. Monesti on niinkin, että mies kaipaa jotain erityistä kunnioitusta ja ihailua kumppaniltaan, varsinkin vanhemmiten, eikä sitä riittävästi saa vanhalta, tutulta vaimolta. Uusi nainen jaksaa ihailla ja osoittaa kunnioitusta. Näin on moni julkkismies todennut, ei suoraan, mutta tyyliin: (nykyinen) kumppanini arvostaa työtäni..kunnioittaa minua... Eli entinen ei jaksanut enää jatkuvasti miehensä egoa.
Onko tämä Eicca joku rokkari? Ulkonäöltä tiedän, mutta en oo koskaan lukenut hänestä yhtäkään juttua, en tätäkään. Missä bändissä soittelee?
Ainaki ite silittelisin mieluummin itseni ikäisen masua kuin 20 vuotta vanhemman
Ja yhä enenevästi myös naiselle. Jos miehestä haluaa vain rahat, voi pistää helposti of-tilin pystyyn tai myydä käytettyjä pikkuhousuja. Ei vaadi mitään. Parempi kuin ottaa elämäänsä hapertuva vanhus erektio-ongelmineen.