Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
8881/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He on itsw tuoneet asiansa julkisuuteen joten ihan itse poistivat yksityisyyden suojan.

Myös lapsiltaan mikä on aika kauheaa.

Julkisuus ei anna lupaa eikä oikeutta solvata ja arvostella rumasti ihmisiä, etenkään lapsia. Käytöstavat hyvä säilyttää kaikissa tilanteissa. Terve ihminen ymmärtää sen sanomattakin.

Vierailija
8882/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He on itsw tuoneet asiansa julkisuuteen joten ihan itse poistivat yksityisyyden suojan.

Se ei silti anna hulluille oikeutta vainota, maalittaa ja herjata. Eivät he mitään julkkiksia edes ole. Mikään avoin insta tai blogi ei anna oikeutta toiminnallesi. 

Sinä olet ihan sekaisin.

Päinvastoin, hän on erittäin fiksu ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8883/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei silti anna hulluille oikeutta vainota, maalittaa ja herjata. Eivät he mitään julkkiksia edes ole. Mikään avoin insta tai blogi ei anna oikeutta toiminnallesi. 

Sinä olet ihan sekaisin.

En ole, sinä sen sijaan olet häiriintynyt rikollinen. 

Tänne kun niin ahkerasti postailet viestejä, saako susta tehdä ketjun toisaalle ja alkaa vainoamaan ja arvostelemaan? Et tee rikosilmoitusta? Olethan kuitenkin palstan kuuluisin häirikkö joten poistit itseltäsi yksityisyyden suojan? 

Vierailija
8884/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhat haukkumiset ja ilkeilyt voisi jokainen jättää pois, mutta tosissaan ihmettelen näitä faneja täällä ketkä eivät näe tässä Anniinan ja Juhan toiminnassa mitään väärää.

Eivät he ole mitään erikoistapauksia joiden kaikkia tekoja pitäisi ymmärtää ja katsoa sormien läpi. He tosissaan ovat vastuussa kolmesta pienestä lapsesta ja isosta eläinlaumasta. 

Tottakai Anniina olisi videoillaan näyttänyt jo eläinsuojat jos semmoiset olisi, miksei näyttäisi? Eläimet ovat viikko tolkulla seisseet taivas alla vesisateissa, ukkosmyrskyissä ja ötököiden syötävänä ja se on faneille ok? Lapsia ei päästetä kouluun tai hankkimaan omia ystäviä. Heidän talo ei ole talviasuttava ja tarvisi paljon remonttia ,mutta näyttää siltä ettei niitä ole edes aloitettu ja sekin on faneille ok koska, kyseessä on Jalkaset?  

Mä en kyl ole lukenut yhtäkään kommenttia missä joku "fani" olisi sanonut ettei näe mitään väärää.

Tuntuu enemmänkin, että solvaajat kuvittelee etenkin Anniinan olevan niin täydellinen, että virheisiin ei ole varaa. Edes ruokakauppareissulla ei saa unohtaa mitään.

Vierailija
8885/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhat haukkumiset ja ilkeilyt voisi jokainen jättää pois, mutta tosissaan ihmettelen näitä faneja täällä ketkä eivät näe tässä Anniinan ja Juhan toiminnassa mitään väärää.

Eivät he ole mitään erikoistapauksia joiden kaikkia tekoja pitäisi ymmärtää ja katsoa sormien läpi. He tosissaan ovat vastuussa kolmesta pienestä lapsesta ja isosta eläinlaumasta. 

Tottakai Anniina olisi videoillaan näyttänyt jo eläinsuojat jos semmoiset olisi, miksei näyttäisi? Eläimet ovat viikko tolkulla seisseet taivas alla vesisateissa, ukkosmyrskyissä ja ötököiden syötävänä ja se on faneille ok? Lapsia ei päästetä kouluun tai hankkimaan omia ystäviä. Heidän talo ei ole talviasuttava ja tarvisi paljon remonttia ,mutta näyttää siltä ettei niitä ole edes aloitettu ja sekin on faneille ok koska, kyseessä on Jalkaset?  

Mä en kyl

Ei sellaisia ole ollutkaan. Tämä häiriintynyt herjaaja syyttää aina jokaisessa haukkumaketjussaan eri mieltä olevia faneiksi, haukkumakseen ihmiseksi tai tämän sukulaiseksi. Faniksi leimaannut pelkästään sillä ettet osallistu herjaamiseen.

Faneista puhuminen kertoo henkilön olevan henkiseltä kehitykseltään lapsen tasolla, narsisti.

Vierailija
8886/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..

Tottakai Anniina olisi videoillaan näyttänyt jo eläinsuojat jos semmoiset olisi, miksei näyttäisi? 

..

Ehkä anniina odottaa että tekee siitä videon. Todennäköisesti se on joku juha rakentaa video. Jos näyttää kaiken ig postauksessa niin siinä voi jäädä monta videon katsojaa pois. 

Vierailija
8887/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo siellä instassa jo kommentoidaan mm. hevosten hoidosta ja kohtelusta.

Ei se sama keskustelu täällä ole sen kummemmin mitään solvaamista ollut vaan aitoa huolta.

Ja sama pätee lapsiin.

Vierailija
8888/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo jännä eläinsuojelu tila kun ei eläimistä postata. 

Vierailija
8889/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sama keskustelu täällä ole sen kummemmin mitään solvaamista ollut vaan aitoa huolta.

Ja sama pätee lapsiin.

Ei sulla mitään aitoa huolta ole, olet narsistinen pakkomielteinen kiusaaja ja vainoaja. Aito huoli näyttäytyisi ihan eri lailla. Eikä tästä perheestä ole mitään syytä edes olla huolissaan. 

Minä en ole kirjoittanut hevosista yhtään mitään.

Vierailija
8890/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sama pätee lapsiin.

Vierailija
8891/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään velvoita postaamaan, voivat postata ihan mistä haluavat. 

Vierailija
8892/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama pätee lapsiin.

Ei sulla mitään aitoa huolta ole, olet narsistinen pakkomielteinen kiusaaja ja vainoaja. Aito huoli näyttäytyisi ihan eri lailla. Eikä tästä perheestä ole mitään syytä edes olla huolissaan. 

Älä valehtele. Jatkuvasti niistä jankkaat ja kyselet pihaton perään.

Vierailija
8893/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihab on kuule siellä eläinsuojelutilan omassa mainonnassa että nimenomaan kertovat eläintenhoidosta yhtenä tehtävänään.

Vierailija
8894/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama pätee lapsiin.

Älä valehtele. Jatkuvasti niistä jankkaat ja kyselet pihaton perään.

MINÄ en ole kirjoittanut mitään hevosista. Todella moni muu kyllä myös sinnw Instagramiin ja ymmärrän hyvin miksi. 

Vierailija
8895/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama pätee lapsiin.

En ole kyseinen kommentoija, muta etkö näe itse ristiriitaa. Syyllistät tässä itse vielä pahempaan näillä nimityksellä. 

Vierailija
8896/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama pätee lapsiin.

En ole kyseinen kommentoija, muta etkö näe itse ristiriitaa. Syyllistät tässä itse vielä pahempaan näillä nimityksellä. 

Kyllä ole, moikka vaan sinnekin! Joko on helena koivun maalituskin täydessä vauhdissa? Täällä sulla näköjään joku vähän huonommin kirjoittava sivupersoona äänessä. 

Vierailija
8897/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on helena, onko se Anniinan sisko vai?

Vierailija
8898/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama pätee lapsiin.

Kyllä ole, moikka vaan sinnekin! Joko on helena koivun maalituskin täydessä vauhdissa? Täällä sulla näköjään joku vähän huonommin kirjoittava sivupersoona äänessä. 

Taidat kyllä syyttää hieman väärää henkilöä. Mutta ei anneta sen häiritä. 

Vierailija
8899/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus ja auringonlaskut ei kiinnosta.

894Juha , rakentaminen ja konehommat kiinnostais, mutta siitä ei kerrota :(

Vierailija
8900/9211 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihab on kuule siellä eläinsuojelutilan omassa mainonnassa että nimenomaan kertovat eläintenhoidosta yhtenä tehtävänään.

Entä sitten? Voivat halutessaan olla kertomatta ja poistaa maininnankin jos tahtovat. Luultavasti rajoittavat kertomista sun vainoamisen takia. 

Ei. He on ilmoittaneet toimintansa muodot ja ihmiset ovat sitten lahjoittaneet heille rahaa kun lahjoittajille on kerrottu toiminnan olevan tietynlaista. He ei voi muuttaa toimintaansa ja pitää rahoja.

Ketju on lukittu.