Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
8621/9211 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia oletatte ettei jalkaset olisi selvittäneet mitä eläimille syötetään? Täällä on valiteltu ettette nää mitä vitamiineja hevosille annetaan. Minkä ihmeen takia Anniina kuvaisi jotain tuollaista. Tuskin omiakaan lisäravinteitaan kuvaa. 

Hevosaiheisia kanavia varmasti löytyy vaikka kuinka paljon. Joten jos haluatte nähdä kun hevosta ruokitaan, niin etsikää joku heppasivusto.

Tämä on Anniinan oma sometili, ja jos hän ei halua kuvata eläinten rehuja niin sitten ei kuvaa.

No jos pitää eläinsuojelukeskusta ja erikseen mainostaa antavansa eläinhoitovalistusta niin outoa.

ja kyllä omansa on kertonut.

Sitä suuremmalla syyllä he tietää miten eläimiä ruokitaan kun ovat eläinsuojelussa mukana. Ihme aliarviointia teiltä

Se, että sinä julistat, että Jalkaset ei hoida eläimiään ei tarkoita, että se olisi totta.

Ja vaikka joku kuvaisikin eläinten rehuja, niin mistä tiedät, että niitä annetaan päivittäin oikea määrä? Et mistään, joten lopettaisitko toisten aliarvioimisen ja herjaamisen?

Vierailija
8622/9211 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin äsken Anniinan kirjoittamaa kommenttia jollekin kommentoijalle instassa. Hän ei laita lapsia kouluun käytännössä siitä syystä, että niitä saatetaan kiusata. Siis luulisi olevan hirveää elää jatkuvassa pelossa mitä jos jotain käykin, mitä jos lastani kiusataan. Ilmeisesti Anniinaa on kiusattu koulussa ja nyt hän iskostaa sen lapsiinsa. Ei hyvää päivää, nyt ei kuulosta kovin terveeltä. Terapia voisi olla jees. Ja mainitsi että jossain saarella on ihan pikku koulu jossa ei ole kiusaamista. Eihän hän nyt sitä voi tietää. 

ja kertoi että heillä korostuu perheaika, mitähän sekin nyt sitten tarkoittaa. 

taitaa olla muutenkin ADHD ja hyvin impulsiivinen ihminen 

Mene sinä itse terapiaan ja mainitse siellä, että sinulla on pakkomielle arvostella ja kiusata jalkasten perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8623/9211 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ketjuhäirikkö jälleen ilmoittautunut.

Vierailija
8624/9211 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan toki. Aamusta iltaan olen valmis nälvimään anniinaa. 

Vierailija
8625/9211 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sairas tyyppi, kyllä.

Vierailija
8626/9211 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hallaa. 

Vierailija
8627/9211 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus aiemminkin kirjoittanut siitä, että kyllä myös pienissä kouluissa kiusataan. Mutta kas vain, viesti taisi poistua pian.

Vierailija
8628/9211 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia oletatte ettei jalkaset olisi selvittäneet mitä eläimille syötetään? Täällä on valiteltu ettette nää mitä vitamiineja hevosille annetaan. Minkä ihmeen takia Anniina kuvaisi jotain tuollaista. Tuskin omiakaan lisäravinteitaan kuvaa. 

Hevosaiheisia kanavia varmasti löytyy vaikka kuinka paljon. Joten jos haluatte nähdä kun hevosta ruokitaan, niin etsikää joku heppasivusto.

Tämä on Anniinan oma sometili, ja jos hän ei halua kuvata eläinten rehuja niin sitten ei kuvaa.

No jos pitää eläinsuojelukeskusta ja erikseen mainostaa antavansa eläinhoitovalistusta niin outoa.

ja kyllä omansa on kertonut.

Sitä suuremmalla syyllä he tietää miten eläimiä ruokitaan kun ovat eläinsuojelussa mukana. Ihme aliarviointia teiltä

Kun he nimenomaan eivät vaikuta tietävän, ihan puutteellista menoa hevosten osalta. 

Vierailija
8629/9211 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevoset tarvivat jo lisäruokaa, varsinkin kun laidun on noin pieni. Meillä ovat saaneet jo pitkään kuivaa heinää vaikka laidun on iso.

Tähän aikaan vuodesta heinä alkaa olla jo ravinneköyhää muutenkin. Meilläkin syötetty jo kuivaheinää lisäksi, vaikka laitumella päivisin käyvätkin. Jos heinää niille pellosta niitetään, valitsevat itse ennemmin kuivaheinän jos saavat. Kertoo sekin varmaan ravinteiden määrästä syksyn laidunheinässä.

Vierailija
8630/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistuiko aiempi keskustelu?

Milloin neljäs lapsi syntyy? 

Onko vaimo mustasukkainen miehestään?

Tykkäisitkö itse jos elämästäsi juoruttais vauvapalstalla? Haukuttais ym. Kunnianloukkaussyyte täyttyy helposti.

Ei täyty kun on ihan itse elämänsä julkisuuteen tuonut.

Tämä on niin tyypillinen kiusaajan mielipide. Haetaan perusteluja käyttäytyä huonosti.

Kiusaaja ei näe vikaa itsessään, muissa vain. 

Vierailija
8631/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei mulla vaan tule mikään "kokea lapsuun uudelleen" -fiilis, vaan haluaa elää oman näköistä elämää. Itsekin eläisin noin jos olisi mahdollisuus ja itse Espoon lähiöissä kasvanut. Monet kaupunkilaiset ei vain saa betoniviiidakosta haluamaansa. 

Vierailija
8632/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei mulla vaan tule mikään "kokea lapsuun uudelleen" -fiilis, vaan haluaa elää oman näköistä elämää. Itsekin eläisin noin jos olisi mahdollisuus ja itse Espoon lähiöissä kasvanut. Monet kaupunkilaiset ei vain saa betoniviiidakosta haluamaansa. 

Ehkä just tätä tarkoitan, vaikka en olekaan tämän kommentin kirjoittaja. Siis tällainen aika mustavalkoinen ajattelumaailma, että on ne lähiöt ja sitten on saaressa eristyksissä asuminen. Olen itsekin elänyt kaikki lapsuuden ja nuoruuden kesät saaristossa sekä tämän lisäksi viikonloppuja ympärivuotisesti. Ei silti estänyt käymästä koulua, harrastamasta ja solmimista ystävyyssuhteita.

Tarkoitan nimenomaan sitä, että jos itsellä on ollut täysin päinvastainen lapsuus niin sitten varmaan helposti idealisoi sen saaristoelämän. Ikään kuin se saaristossa asuminen korvaa kaiken muun lapsen elämässä, kunhan se ei ole sitä lähiöelämää. 

Vierailija
8633/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä just tätä tarkoitan, vaikka en olekaan tämän kommentin kirjoittaja. Siis tällainen aika mustavalkoinen ajattelumaailma, että on ne lähiöt ja sitten on saaressa eristyksissä asuminen. Olen itsekin elänyt kaikki lapsuuden ja nuoruuden kesät saaristossa sekä tämän lisäksi viikonloppuja ympärivuotisesti. Ei silti estänyt käymästä koulua, harrastamasta ja solmimista ystävyyssuhteita.

Tarkoitan nimenomaan sitä, että jos itsellä on ollut täysin päinvastainen lapsuus niin sitten varmaan helposti idealisoi sen saaristoelämän. Ikään kuin se saaristossa asuminen korvaa kaiken muun lapsen elämässä, kunhan se

En mä usko että saaristo nyt varsinaisesti on the thing heillä, koska asuivat maalla 5 vuotta. Puhuivathan he jopa muutosta Costa Ricalle yhtenä vaihtoehtona. 

Vierailija
8634/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näyttää tosiaan siltä ettei hevoset (onneksi) tule jäämään saareen. Siellä rakennellaan nyt navettaan tiloja possuille ja pupuille, mutta kiireellisempi eli hevosten (ja lehmien) pihaton rakentaminen ei ilmeisesti ole vielä edes alkanutkaan. 

turhaa olisikin käyttää vähintään noin 10.000€ tiloihin, kun ei noilla eläimillä taida muuta virkaa olla kuin olla koristeena tuolla. Pienemmän eläimet kun menee navetassakin. Kunnon pihattoa ei kyllä saa tuolla 10.000 eurollakaan 

Ei tule jäämään saareen? Mistäs tollaisen jutun keksit?? Juuri ovat suurentamassa laidunta.

Vierailija
8635/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule kotirouva/kotiopettajatar Anniina Jalkanen.  Se on kuule niin, että siihen sinun hehkuttamaasi unelmointiin tarvitaan paljon rahaa.  Kuinka onnistuisi uimahallivaksilta ja lähäriltä tuollainen unelmointi?                          Täytyy kyllä sanoa, että en vaihtaisi mistään hinnasta elintasoani alkeelliseen elämään ränsistyneessä mörskässä Luojan selän takana. 

Vierailija
8636/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalle saattaa haista nuo heppatarvikkeet kun niitä tullaan säilyttämään tuolla sikalan hajussa.

Vierailija
8637/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivalle saattaa haista nuo heppatarvikkeet kun niitä tullaan säilyttämään tuolla sikalan hajussa.

Ja märät pyykit siellä samassa löyhkässä

Vierailija
8638/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se Juha siellä raivaa kylpysandaalit jalassa nsvettaa mitä he tekee jos Juha esimerkiksi oikeasti kävelee tuolla ruosteisewn naulaan kun ei käytä kunnon jalkineita?

Vierailija
8639/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on kai vielä se Espoon asunto jonka laittoivat vuokralle kun muuttivat maalle? Ehkä he jossain vaiheessa asuvat talvet siellä ja muun ajan saaristossa.

Vierailija
8640/9211 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle syntyy kuva köyhässä kodissa eläneestä jostain traumatisoituneesta yksinäisestä koulukiusatusta tytösä, joka nyt rakentaa itselleen omaa kuplaa ja elää oman lapsuutensa uudelleen paranneltuna siellä omassa kuplassaan.

Tuo on hyvin tyypillistä käytöstä esimerkiksi sijaiskodeissa kasvaneille, että rakentelevat idylliä oman perheen kanssa ja hankkivat usein myös paljon lapsia, joihin takertuvat ja joiden varassa se oma turvallisuuden ja tarpeellisuuden tunne on.

Surullinen tilanne kaikkinensa.

Niin, en tiedä siitä, mutta se mitä tämän kesän seurannut Anniinaa niin toistunut tämä lähiötausta. Tulee se fiilis, että asiat, jotka muistuttaa siitä omasta lapsuudesta niin on jotenkin pahasta; koulut ja lähiöt. Mutta ei voida erottaa, että ne on niitä omia fiiliksiä kyseisistä asioista.

Ja jotenkin vähän huvittaakin, kun huomaa kuinka kuplas

Mulle tuulee sun jutuista fiilis että olet kateellinen.

Ketju on lukittu.