Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin näiden vanhan videon vuodelta 2018. Viettivät siinä perjantaita, mässyä ostettiin ja pizzalla käytiin. Lapsi vietiin lauantaina yökylään tätinsä luo. Kovasti on arvot muuttuneet, kun nykyään haluavat olla 24/7 yhdessä.
Lapset on koko ajan mummolassa täysin rajattomasti. Se käy ihan hyvin. Mutta kai he on jotenkin parempia, kun lapsi ei ole koulussa.
Siihen pikkumökkiin voi mennä, kun alkaa toisen naaman ärsyttää.
Ekaluokkalainen on koulussa neljä tuntia päivässä eli 20 tuntia viikossa, lukuvuosien aikana.
Nuo lapset on takuulla ihan saman ajan mummolassa, hyvin usein enemmänkin, joten on aika huvittavaa, miten hän jatkuvasti paasaa, kuinka he haluaa olla perheenä yhdessä 24/7.
Nytkin kun Anniina miehineen kävi siellä saaristossa, isommat tytöt jäi mummolaan eli oli sen viikkokiintiön jo siinä poissa helmoista. Kun keskimmäinen syntyi, isompi suunnilleen asui siellä mummolassa.
Ja isoisä kuskaa harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ekaluokkalainen on koulussa neljä tuntia päivässä eli 20 tuntia viikossa, lukuvuosien aikana.
Nuo lapset on takuulla ihan saman ajan mummolassa, hyvin usein enemmänkin, joten on aika huvittavaa, miten hän jatkuvasti paasaa, kuinka he haluaa olla perheenä yhdessä 24/7.
Nytkin kun Anniina miehineen kävi siellä saaristossa, isommat tytöt jäi mummolaan eli oli sen viikkokiintiön jo siinä poissa helmoista. Kun keskimmäinen syntyi, isompi suunnilleen asui siellä mummolassa.
Ja isoisä kuskaa harrastuksiin.
Mitä ne harrasti? Sekin aikakin on pois perheeltä.
Jos aina vain unelmoi unelmoinnista päästyään, eihän elämisestä tule mitään. Vaikuttaa siltä, että Anniina elää jossain harhoissa, odottaa päätyvänsä jonnekin sateenkaaren päähän.
Aika leppoisalta näyttää elämä tällä hetkellä instassa siihen nähden että pitäisi tehdä muuttoa toiselle puolelle Suomen tiettömän taipaleen taakse. Milloinkahan tuo muutto konkretisoituu?
Tuo ihme unelmasta jankkaaminen kuulostaa niiiiiin Saara Aallolta.
Ihana paikka tuo Mäntyharju, kelpais mulle. Tuvan ikkunasta on näkymä kuin taulussa. Oma rantakin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana paikka tuo Mäntyharju, kelpais mulle. Tuvan ikkunasta on näkymä kuin taulussa. Oma rantakin lähellä.
Mutta siellä on vääränlaiset hirsiseinät Anniinalle
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä myös aivan ihana paikka. Omaa rauhaa ja "maalaiselämää", mutta samalla peruspalveluita löytyy tarpeeksi läheltä.
Minä en koskaan oikein ymmärtänyt tuota Mäntyharjua. Siitä ei saa kaunista vaikka miten tuunaisi ja ns. järvi on oikeasti suolampi, ranta ihan höttöinen.
Ainoa oikeasti ihana ja kaunis kohta on tuo riiheen tehty kesähuone. Se on kymppi plus.
Eikö ne yrittänyt tehdä sitä rantaa siihen itselleen? Sen pikkumökin eteen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne yrittänyt tehdä sitä rantaa siihen itselleen? Sen pikkumökin eteen?
Se jäi kesken... Aika moni asia on jäänyt sen kouhotuksen vaiheelle.
Mäntyharjulla se talo on sen miehen vanhempien kotitalo ja sen vanhemmat asuu uudemmassa talossa siinä lähellä. Luultavasti ne ei ole maksaneet siitä päärakennuksesta mitään, muut rakennukset rahoittaneet youtube ja mainostuloilla..
Vierailija kirjoitti:
Mäntyharjulla se talo on sen miehen vanhempien kotitalo ja sen vanhemmat asuu uudemmassa talossa siinä lähellä. Luultavasti ne ei ole maksaneet siitä päärakennuksesta mitään, muut rakennukset rahoittaneet youtube ja mainostuloilla..
Oho, oikeesti? Oon saanut käsityksen että randomisti löysivät tämän paikan ja Espoosta muuttivat tuntemattomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, oikeesti? Oon saanut käsityksen että randomisti löysivät tämän paikan ja Espoosta muuttivat tuntemattomaan.
No niinhän ne tarinoi.
onko hyvän näkönen seksikäs vai miksi seuraatte
Vimeisimmässä latosiivouksessa sieltä ladosta löytyi vaikka mitä sellaista, mitä siellä ei ole ennen ollut.
Ilmeisesti sinne on kannettu kaikkien muidenkin sukulaisten romuja säilöön.
Täytyy myöntää että tätä sekoilua lukiessa on ruvennut kiinnostamaan ketä tämä Kari Tapion perikunta oikein on. Kovaa touhua lähteä saaristoon ympärivuotiseksi asukkaaksi.