Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että joillain ei oikeasti ole tilannetajua, he eivät erota totuutta, sarkasmia, vitsiä ja eleitä toisistaan. Olis kamalaa olla tuollainen mustavalkoinen ihminen. Ymmärtääköhän tuollainen stand-uppia?
No jos tilannetajua on se, että selittää mustan valkoiseksi kun haluaa niin sovelletaan toki sitä sitten kaikki jatkossa! Älä sitten huuda niistä kunnianloukkauksista, kun toimitaan jatkossa tismalleen kuten sinä!
On hoikka muutoin mutta on myös vatsaa jota vähän piilottelee korkeavyötäröisillä shortseilla. Onko vauva tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina selkeästi ihan läpällä esittää että pitää jotain koulua. Tietää itsekin ettei osaa ja oikeasti tarkoittaa ettei koko touhussa olw mitään järkeä. Videoltakin sen näkee.
Videoilta on nähty miten lapset tekee koulutehtäviään.
Keskimmäinenkin opettelee kirjoittamaan vaikka ei vielä tarvitsisi.
Kymmeniä kertoja olet selittänyt, että niiistä lyhyistä videoista ei voi päätellä yhtään mitään todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että joillain ei oikeasti ole tilannetajua, he eivät erota totuutta, sarkasmia, vitsiä ja eleitä toisistaan. Olis kamalaa olla tuollainen mustavalkoinen ihminen. Ymmärtääköhän tuollainen stand-uppia?
No jos tilannetajua on se, että selittää mustan valkoiseksi kun haluaa niin sovelletaan toki sitä sitten kaikki jatkossa! Älä sitten huuda niistä kunnianloukkauksista, kun toimitaan jatkossa tismalleen kuten sinä!
Noni taas mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
On se varmasti rankkaa olla autisminkirjolla jos päivät pitää käyttää pakkomielteiseen herjaamiseen.
Kevyet läpät menee ohi kun kaikki pitää ottaa kirjaimellisesti. On vain musta ja valkoinen.
Ei kaikki autistit onneksi ole tälläisiä, mutta jotku valitettavasti on.
Autismi ja cluster b-häiriöt on raskas yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Säännölliset ruoka-ajat ovat tarpeen noinkin isolla lapsiperheellä. Ettei sitten syödä suoraan jääkaapista juustoja ja leikkeitä. Tai mutustella keksejä tai jätskiä.
Anniina näyttää uudella videolla hyvin hoikalta, toivottavasti muistaa syödä vaikka haluaakin tehdä kaikkea nyt ja heti. Semmoisilta monesti unohtuu säännöllinen syöminen.
😂😂🤣
Vierailija kirjoitti:
On hoikka muutoin mutta on myös vatsaa jota vähän piilottelee korkeavyötäröisillä shortseilla. Onko vauva tulossa?
Musta ne shortsit just saa vatsan näyttämään siltä ja jalat tosi pitkiltä, ei hyvä look, mutta Anniina tykkää niin pitäkööt. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksei tää täti nyt vaan hoida niitä hevosten ja nautojen olosuhteita ja asumuksia kuntoon!!!
Lopeta spämmäys ja tätittely
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina selkeästi ihan läpällä esittää että pitää jotain koulua. Tietää itsekin ettei osaa ja oikeasti tarkoittaa ettei koko touhussa olw mitään järkeä. Videoltakin sen näkee.
Keskimmäinenkin opettelee kirjoittamaan vaikka ei vielä tarvitsisi.Ihan on vitsi vaan koko kotikoulu, tietäähän sen, vitsillä heittää läpän. Ei siell ämitään kotikoulua ole, heh heh heh.
Vitseille on aika ja paikka. Omasta ruuanlaitosta voi heittää läppää, niin kuin Anniina tekee.
Mutta lasten kotikoulusta hän ei ole vitsaillut.
Mutta sinunlaisesi tyypit ei vaan tunnista äänenpainoja ja tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismaalleen vain sen mitä itse selität: Edes hän itse ei tiedä mitä tekee/osaa/sanoo, vaan palstakirjoittaja saa tulkita ihan vapaasti. Lakkaa vääntämästä. Itse sanoit.
Ymmärrätkö sä stand-upia?
Vierailija kirjoitti:
Mites ootko seurannut vielä onko juliannalle tulossa vauvoja? Entä mitä puuteripilvelle kuuluu tai virvelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismaalleen vain sen mitä itse selität: Edes hän itse ei tiedä mitä tekee/osaa/sanoo, vaan palstakirjoittaja saa tulkita ihan vapaasti. Lakkaa vääntämästä. Itse sanoit.
Tuossa kerrottiin tismalleen se mitä sinä itse sanoit. Kaikkea saa ihan vapaasti tulkita. Edes hän itse ei saa päättää, vaan tänne saa levittää omaa tulkintaa loputtomiin.
Ihan turhaan sinä intät.
Onks noille tulossa vauvakin vielä? Kova juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimmäinenkin opettelee kirjoittamaan vaikka ei vielä tarvitsisi.Ihan on vitsi vaan koko kotikoulu, tietäähän sen, vitsillä heittää läpän. Ei siell ämitään kotikoulua ole, heh heh heh.
Vitseille on aika ja paikka. Omasta ruuanlaitosta voi heittää läppää, niin kuin Anniina tekee.
Mutta lasten kotikoulusta hän ei ole vitsaillut.
Mutta sinunlaisesi tyypit ei vaan tunnista äänenpainoja ja tilanteita.
Ei hän heitä läppää. Hän sanoo selkeän yksiselitteisen lauseen.
Jos se ei kelpaa vaan sellaisen vaan vääntää merkitsemään päinvastaista niin se pätee kaikkeen muuhunkin mitä hän sanoo.
Tuolla voi muuten ratsastaa auringonlaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kerrottiin tismalleen se mitä sinä itse sanoit. Kaikkea saa ihan vapaasti tulkita. Edes hän itse ei saa päättää, vaan tänne saa levittää omaa tulkintaa loputtomiin.
Ihan turhaan sinä intät.
Vastaa kysymykseen.. Ymmärrätkö sä stand-upia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimmäinenkin opettelee kirjoittamaan vaikka ei vielä tarvitsisi.Kymmeniä kertoja olet selittänyt, että niiistä lyhyistä videoista ei voi päätellä yhtään mitään todellisuudesta.
Ei tietenkään niistä pätkistä nää heidän koko elämää.
Mutta ne antaa viitteitä miten kotikoulu sujuu. Anniina siis esitteli jossain videolla miten koulu heillä toimii.
Ps.Täällä on useita kirjoittajia. En ole kymmeniä kertoja selostanut mitään. Sinä sen sijaan olet varmasti jankannut samoja herjoja päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismaalleen vain sen mitä itse selität: Edes hän itse ei tiedä mitä tekee/osaa/sanoo, vaan palstakirjoittaja saa tulkita ihan vap
Ethän sinä sitä oikeasti kysy. Oikeasti sinä kysyt satoiko Rovaniemellä tänään lunta. Heko heko.
Miksei tää täti nyt vaan hoida niitä hevosten ja nautojen olosuhteita ja asumuksia kuntoon!!!