Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
7341/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että näillä mielenterveyspotilailla on läheisiä, ei kukaan jaksaisi tuollaisia ihmishirviöitä jotka tulee nettiin dissaamaan ihanaa lapsiperhettä 

Yksi näistä jankkaajista on kertomansa mukaan alakoulun opettaja. Sääli niitä lapsia jotka hänen oppilaaksi joutuvat!

Paskaa puhuu, ko. henkilö ei ole opettajaa nähnytkään. 

No se voi olla, että valehteli. Lapsellinen tyyppi.

Mutta toisaalta olen oikeassa elämässä törmännyt opettajiin joiden käytös on kyseenalaista. Tiedän opettajia, jotka on saaneet tuomioitakin esim. kunnianloukkauksista. Yksi ope varasti alakouluikäisten luokkaretkirahat.

Jep oman lapsen yläasteopettaja haukkui oppilaitaan idiooteiksi ja erotettiin. Omasta nuoruudesta muista myös useammankin epäpätevän opettajan, eräskin niin kamala että huusi kurkku suorana jos joku vähänkin inahti tunnilla. No sekin erotettiin, oli jo vanhempi ruotsinmaikka, elämäänsä kyllästynyt kurppa. Valitettavasti koulut muutenkin nykyään aivan jäätäviä paikkoja. En laittaisi, jos olisi pieniä lapsia.

Vierailija
7342/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti vielä jatkaa, että olen aidosti huolissani siitä ihmisestä. joka on kirjoittanut nuo varmaan 7 peräkkäistä viestiä joissa on kyseisillä sanoilla kommentoijia haukuttu. Ei mene hyvin ei. Oli se Anniina tai jokin muu. 

Olisit enemmin huolissasi omasta mielenterveydestäsi, olet kuitenkin kirjoittanut yksin reilusti enemmän kuin 7 anniinaa loukkaavaa kommenttia. Ei sulla hyvin taida mennä, kun tuntematonta perhettä maalitat, päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7343/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten, no ei kyllä ihme, nämä Jalkasten himopuolustajat vastustavat järkevästi kommentoijia ja yleensä lasten ja eläinten  puolestapuhujia. Pitäisikö psykologien ja eläinsuojelun kertoa, miten lapsen sosiaalisuus ja ystävät ovat tärkeitä kehitykselle ja mitä eläimet tarvitsevat elääkseen. Mutta, jos omien lasten ja eläinten kanssa on mennyt niin ja näin, toivoo, että muidenkin lapsilla ja eläimillä menee huonosti. Hohhoijaa. Täällä on järkeviä, lapsista ja eläimistä huolta kantavia kommentoijia👍

Täällä on vain hysteerisesti asioita kaivelevia ja suurentelevia kyyliä. Ihan silkkaa kateuden aiheuttamaa pahanilkisyyttä.

Vierailija
7344/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sellainen fiilis on kun esillä ovat, että varmaan lasun ja elsun kanssa joutuvat tekemisiin jossain vaiheessa. Vähän huolta herättävää toimintaa on, sanot Anniina mitä tahansa. Anniinallakin on varmaan pelko että joutuu vastuuseen, ei laittanut lehmien matkustamisesta mitään kuvaa kopissa.

sääliksi käy. Mutta oppi tulee joskus kantapään kautta. 

Olet oikeassa siinä, että moni julkisuudessa oleva joutuu mt-potilaiden lasujen ja elsujen kohteeksi. Veikkaanpa, etteivät anna niiden mennä ihon alle.

No ehkäpä sinä joskus sitten oman oppisi tulet saamaan. 

Vierailija
7345/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta jos joku tosissaan väittää, että lapsen sosiaalisella eristämisellä ei ole mitään vaikutuksia lapsen kehitykseen niin tämä on jo tiedevastaista. Ihan löytyy tutkimustietoa aiheesta. "

Vai ihan "sosiaalinen eristäminen" 😂 herra mun vereni!

Nuo lapset ovat nähneet pelkästään tämän viikon aikana enemmän muita ihmisiä kuin sinä vuodessa!

Vierailija
7346/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain pahansuovista kommenteista päätellen, ei tee kyllä komeroituminen hyvää ihmiselle. Siitä on ihan tutkimustietoakin. Kannattaa vaan rohkeasti hakea apua mielenterveyden haasteisiin. Netissä tuntemattomien kiusaaminen ei omaa oloa paranna, vaikka hetken siltä saattaa valheellisesti tuntuakin.

Vierailija
7347/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx tää taas se sama hullu? Kun pitkä h.koivu ketjupoistui niin anniina joutui ykkös-kohteeksi? Vai onko taas harlinien kimpussa? 

Vierailija
7348/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempi vie lapsen koulutuksen, ystävät, sosiaalisuuden, jatko-opintomahdollisuudet, pitää lasta pienten sisarusten hoitajana, tekee mainoksia kuvilla, nimillä ja osoitteella ja loput ajasta yksinäisyydessä ilman ikätovereita, on minusta tooosi ajattelematon ja vahinkoa aiheuttava. Psykologisesti tuhoa aiheuttava. Ei lapsi itse nyt nouse kapinaan, mutta kyllä 13- vuotiaana jo. Ja oikeasti voisi lastensuojelu käydä juttelemassa. Jos itse olisin lasu, kävisin juttelemassa. Ei pahalla, vaan vain ja ainoastaan lasta ajatellen. 

Syö jo ne lääkkeesi

Vierailija
7349/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksanvuotiaan pitää saada leikkiä joka päivä ikätoverien kanssa, saada oikeita syviä ystävyyssuhteita ja ylipäätään saada elää ja olla myös jo ilman sitä kaiken yllä häälyvää mammaa.

Höpsis. Monet viettää kesälomaakin erossa luokkakavereista. Menepä heristämään sormea niillekin lapsille, että soosoo teidän pitäisi olla IkÄiStEnNe kaveideiden kanssa joka päivä eikä sisarusten.

Nythän kesällä oli se uimatapaturma, ja eiköhän silloinkin huudettu, että missä oli vanhemmat kun ei vahtineet lapsiaan. Alle kymmenvuotias oli uhri. 

Ainakin täällä kyllä huudettiin.

Vierailija
7350/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onx tää taas se sama hullu? Kun pitkä h.koivu ketjupoistui niin anniina joutui ykkös-kohteeksi? Vai onko taas harlinien kimpussa? 

Helenasta on jo uusi pitkä ketju, sielläkin sama hullu riehuu suuna päänä. 

Vierailija
7351/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempi vie lapsen koulutuksen, ystävät, sosiaalisuuden, jatko-opintomahdollisuudet, pitää lasta pienten sisarusten hoitajana, tekee mainoksia kuvilla, nimillä ja osoitteella ja loput ajasta yksinäisyydessä ilman ikätovereita, on minusta tooosi ajattelematon ja vahinkoa aiheuttava. Psykologisesti tuhoa aiheuttava. Ei lapsi itse nyt nouse kapinaan, mutta kyllä 13- vuotiaana jo. Ja oikeasti voisi lastensuojelu käydä juttelemassa. Jos itse olisin lasu, kävisin juttelemassa. Ei pahalla, vaan vain ja ainoastaan lasta ajatellen. 

Taivas varjele perheitä tuollaisilta tyhjästä kauhistelevilta lasunaisilta jotka näkee piruja joka puolella. Tee nyt se ensimmäinen lapsi itsekin niin palataan asiaan sen jälkeen. Kasvat ja kypsyt ja saat elämän kokemuksia. Huomaat että minkään oppikirjan mukaan ei lapsia pysty kasvattamaan. Kirjatieto ei ole aina absoluuttinen totuus.

Vierailija
7352/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivas varjele perheitä tuollaisilta tyhjästä kauhistelevilta lasunaisilta jotka näkee piruja joka puolella. Tee nyt se ensimmäinen lapsi itsekin niin palataan asiaan sen jälkeen. Kasvat ja kypsyt ja saat elämän kokemuksia. Huomaat että minkään oppikirjan mukaan ei lapsia pysty kasvattamaan. Kirjatieto ei ole aina absoluuttinen totuus.

😂👍

Vierailija
7353/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko karvavauvat, siis lemmikit? Olen sellaisten äiti jo. En ikinä ole jättänyt heitä hetkeksikään yksin. Aina on vettä ja ruokaa saatavilla, laatu rahatilanteen mukaan. 

Vierailija
7354/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta jos joku tosissaan väittää, että lapsen sosiaalisella eristämisellä ei ole mitään vaikutuksia lapsen kehitykseen niin tämä on jo tiedevastaista. Ihan löytyy tutkimustietoa aiheesta. "

Nuo lapset ovat nähneet pelkästään tämän viikon aikana enemmän muita ihmisiä kuin sinä vuodessa!

Isän, äidin, sisaruksensa ja palvelijamummon.

Minäkin näen jo töissäni vähintään 300 ihmistä viikon aikana.

Vierailija
7355/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isän, äidin, sisaruksensa ja palvelijamummon.

Minäkin näen jo töissäni vähintään 300 ihmistä viikon aikana.

Vau mutta ne ei haluakaan sua nähdä, pakon edestä vaan.

Vierailija
7356/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munasoluni ovat jo kuolleet, olen aivan liian vanha lapsentekoon, luojan kiitos. Käärijän kanssa voisin tosin yrittää vielä vauvaa jos tilaisuus tulisi. 😛 kyllä tällaisen mummonkin pöksyt kastuu kun vihreää näkyy. 

Vierailija
7357/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttavaa loogisuutta:

- Kouluun ei voi lasta päästää, koska siellä voi tulla kiusatuksi

- Lapsen voi sen sijaan päästää laiturille yksin syvän samean veden ääreen, koska ei lapsi voi hukkua.

Vierailija
7358/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa loogisuutta:

- Lapsen voi sen sijaan päästää laiturille yksin syvän samean veden ääreen, koska ei lapsi voi hukkua.

Muuten hyvä mutta hän ei ollut siellä yksin. Yritä uudelleen herjata!

Vierailija
7359/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä? Oman perheensä ja mummon.

Vierailija
7360/9211 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa loogisuutta:

Miten kertoa olevansa vähä-älyinen trolli sanomatta sitä suoraan. 

Ketju on lukittu.