Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
6141/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lomailtiin Ruotsin saaristossa lasten kanssa. Oli lyhyt nurmikko leirintäalueella. Aamulla jokaiselta meiltä(6) löytyi punkkeja. Mentiin koko konkkaronkka lääkäriin. Yhdellä lapsista oli jalassa punainen rengas. Sai antibioottikuurin. Eli yksi ilta riitti niille punkeille! 

Vierailija
6142/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä sä mulle passaa käytöstavoista? En mä ole haukkunut ketään niin en ymmärrä miksi minut haukutaan? "

Epäkohtelias voi olla myös ilman haukkumista. Ja jos moni on sulle jo niistä huomauttaunut niin varmaan kandeis kattoo sinne peiliin ja opetella ne hyvät tavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6143/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiria ei koskaan ihmisten vuodevaatteisiin eli samoille nukkumapaikoille. Ei koskaan. Koirille omat lepopaikat. Se on täysin selvää se.

Pöh koirat ja kissat aina sängyllä

Omapahan on sänkysi ja sohvasi. Koirat eivät kylläkään sinne kuulu. Samoin sekään ei ole suositeltavaa, että antaa koiran nuolla ihmisen naaman, suun alueen. Hyh.

Vierailija
6144/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Valtion kannattaisi siirtymäajalla lakkauttaa saarissa asumisen tukeminen,  lauttayhteyksien ym. infran muodossa. Ennen nämä ihmiset tuotti kalaa mantereelle, nyt ei enää hyödytä.

Vierailija
6145/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lomailtiin Ruotsin saaristossa lasten kanssa. Oli lyhyt nurmikko leirintäalueella. Aamulla jokaiselta meiltä(6) löytyi punkkeja. Mentiin koko konkkaronkka lääkäriin. Yhdellä lapsista oli jalassa punainen rengas. Sai antibioottikuurin. Eli yksi ilta riitti niille punkeille! 

Sori nyt, mutta se punainen rengas joka tulee borrelioosista, ei kyllä tule yhdessä yössä. Borrelioosin tarttuminenkin kestää yleensä n. vuorokauden.

Vierailija
6146/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Jalkasten koiria ei ole käsitelty punkkiaineella. Ei niillä ole punkkipantaakaan. Kun meillä oli vielä koirat, joka kesä laitettiin punkkiaineet. Sitä suuremmalla syyllä pitäisi lapset rokottaa ja tarkastaa punkit joka ikinen päivä. Borrellioosi voi viedä ihmisen rullatuoliin loppuelämäksi!! Minusta todella vastuutonta.

Vierailija
6147/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valituksensa punkit😂😂 joku on täällä ihan sekaisin. Mene vaikka ulos välillä tai lue kirja 

Vierailija
6148/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sä mulle passaa käytöstavoista? En mä ole haukkunut ketään niin en ymmärrä miksi minut haukutaan? "

Epäkohtelias voi olla myös ilman haukkumista. Ja jos moni on sulle jo niistä huomauttaunut niin varmaan kandeis kattoo sinne peiliin ja opetella ne hyvät tavat.

Missä kohti olen ollut epäkohtelias? Etkö jo ymmärrä että ne solvaukset kirjoitti joku muu kuin minä?? Minut haukutaan maanrakoon kun kirjoittajat menee sekaisin. Tuntuu todella kivalle.

Vierailija
6149/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt, mutta se punainen rengas joka tulee borrelioosista, ei kyllä tule yhdessä yössä. Borrelioosin tarttuminenkin kestää yleensä n. vuorokauden.

minulla se tuli neljäss tunnissa.

Vierailija
6150/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Valtion kannattaisi siirtymäajalla lakkauttaa saarissa asumisen tukeminen,  lauttayhteyksien ym. infran muodossa. Ennen nämä ihmiset tuotti kalaa mantereelle, nyt ei enää hyödytä.

Ootko ennen ollut näin kiinnostunut lopettamaan saarilla asumisen?

Vierailija
6151/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohti olen ollut epäkohtelias? Etkö jo ymmärrä että ne solvaukset kirjoitti joku muu kuin minä?? Minut haukutaan maanrakoon kun kirjoittajat menee sekaisin. Tuntuu todella kivalle.

Antaa olla jo. En ymmärrä yhtään mistä puhut, tarinasi muuttuu koko ajan. Pointti nyt on yleisellä tasolla varmaan tullut selväksi. Hyvät käytöstavat on se juttu!

Vierailija
6152/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa olla jo. En ymmärrä yhtään mistä puhut, tarinasi muuttuu koko ajan. Pointti nyt on yleisellä tasolla varmaan tullut selväksi. Hyvät käytöstavat on se juttu!

Tarina muuttuu kokoajan? No varmaan muuttuu kun luulet minua joksikin toiseksi. Tää kaikki sai alkunsa siitä kun kysyin mistä jalkasille ollaan kateellisia. Tämä kysymys oli ilmeisesti solvaamista, vainoamista ja kiusaamista.

Vierailija
6153/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu ketju ei liity ollenkaan Anniina Jalkaseen. Onneksi ! Ihan muuhun jonninjoutavaan ja toisille vittuiluun. Voi lopettaa koko ketjun. 

Vierailija
6154/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen naisten keskustelu paikka aiheineen. 

Vierailija
6155/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu ketju ei liity ollenkaan Anniina Jalkaseen. Onneksi ! Ihan muuhun jonninjoutavaan ja toisille vittuiluun. Voi lopettaa koko ketjun. 

Sitä se on kun aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Pelkkää haukkumista ja halventavaa "kritisointia".

Vierailija
6156/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Pelkkää haukkumista ja halventavaa "kritisointia".

Ja se joka täällä haukkuu olet sinä. 

Vierailija
6157/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan haukkunut Jalkasia.

Vierailija
6158/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukut muita kirjoittajia. 

Vierailija
6159/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukut muita kirjoittajia. 

Enkä hauku, sanon vaan totuuksia.

Vierailija
6160/9211 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä irrotin punkin ihosta 10 minuutissa, mutta se rengas tuli silti muutamassa tunnissa.

Ystävälläni on punkinpuremasta tullut Lymen tauti. Aiheuttaa mm. näköongelmia ja tasa-painohäiriöitä. Hän ei kykene esimerkiksi lentämään nykyään ollenkaan, vaikka ennen oli innokas matkailija.

Punkit eivät todellakaan ole mikään leikin asia.

Ketju on lukittu.