Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä ihmisestä

Vierailija
25.06.2024 |

joka menee sukulaisten kanssa listaamaan kuolleen ihmisen omaisuutta ja varastaa/varailee tämän tavaroita? mielestäni todella korppikotkamaista toimintaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin alhaista toimintaa. En jää koskaan tappelemaan kenenkään jäämistöstä, en kehtaisi eikä se kiinnosta minua.

Vierailija
2/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin alhaista toimintaa. En jää koskaan tappelemaan kenenkään jäämistöstä, en kehtaisi eikä se kiinnosta minua.

Juuri näin. jouduin tekemisiin suvun kanssa, jossa tästä tuli ihan riitaa, kun varastava matriarkka jäi kiinni. lapsi tunnusti tämän teon, mutta puolusteli sitä. sama kävi toisen sukulaisen kanssa. en tiennyt, että tällaisia ihmisiä on edes olemassa. oli kyllä todella oksettavaa edes kuunnella tuollaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoshan tuo on. Aiemmin sillä oli oma rikosnimikekin: pesänkavallus. Vainajan asunnosta pitää viedä heti pois lemmikit, ja jos jääkaapin tyhjentää ja hyödyntää ne tuotteet, sitä ei voine pitää moitittavana. Samoin viherkasvit kannattaa viedä. Muut tavarat pitää jättää varsinaiseen perinnönjaosta sopimiseen asti.

Vierailija
4/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoshan tuo on. Aiemmin sillä oli oma rikosnimikekin: pesänkavallus. Vainajan asunnosta pitää viedä heti pois lemmikit, ja jos jääkaapin tyhjentää ja hyödyntää ne tuotteet, sitä ei voine pitää moitittavana. Samoin viherkasvit kannattaa viedä. Muut tavarat pitää jättää varsinaiseen perinnönjaosta sopimiseen asti.

minulle jäi päälimmäisenä mieleen kuvotus siitä, että nämä ihmiset oikeasti kuvittelivat sen olevan normaalia ja hyväksyttävää. siis se tunne ja innostus, mikä tuohon liittyy, kun silmät kiiluen vie vainajan tavaroita, ei edes niinkään se vääryys toisia perillisiä kohtaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi