Mistä ostat parhaimmat collegevaatteesi?
Kerro mistä ostat parhaat collegevaatteesi? Housut ja hupparit? Hinta?
Kehu parhaita paikkoja ja merkkejä!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut viime vuosina Citymarketista. My wear - vaatteita on ollut 100% puuvillaa. Arvostan luonnonkuituisia vaatteita. Ei ole tuullut käytyä varsinaisissa vaatekaupoissa.
Eikö housuihin venähdä pers- ja polvi-pussit ilman elastaania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut viime vuosina Citymarketista. My wear - vaatteita on ollut 100% puuvillaa. Arvostan luonnonkuituisia vaatteita. Ei ole tuullut käytyä varsinaisissa vaatekaupoissa.
Kyllä niissä yleensä sitäkin kai vähän on mutta verkkarit on jo eri asia.
Zalandolta tilaan mahdollisimman halvalla jotain lökareitä. Käytän niitä vain kotona niin ihan sama miltä näyttää kunhan on puuvillaa niin ei hikoiluta. Sama huppareissa. Viimeksi tilasin lökärit ja maksoi 11€ kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni tule kovin häiritseviä polvipusseja ym. Käytän collegehousuja kotona, jumpassa ja joskus lenkillä. Töihin ja asioille menen muissa housuissa ja vaatteissa.
En ole tainnut käyttää sellaisia sitten 80-luvun.
Kestävyys, näyttävyys ja ekologisuus edellä kulkee kotimainen R-Collection. Tosin heilläkin ompelutyötä teetetään ulkomailla. Collegetrikoissa on eroja superkestävistä, mutta vain vähän joustavista, kevyempiin versioihin. Nämä ovat niitä vähintään 10 vuotta hyvinä pysyviä vaatteita, joita osa toivoo.