Tykkäätkö kesäkeitosta?
Kommentit (29)
Tykkäsin jo koulussa, tykkään edelleen. Muistelen että monikaan ei tykännyt, mutta jotainhan oli syötävä.
Vierailija kirjoitti:
Kansakoulusta jäi ikuinen kammo. Sehän näyttääkin oksennukselta. Kalakeitto oli silloin samanveroinen, mutta sittemmin olen syönyt hyvääkin kalakeittoa.
Kansakoulusta jäi ikuinen kammo siis kesäkeittoon. Moni ruoka oli siellä aivan kauhea. Niin kuin nyt tilliliha. Liha on hyvää, tilli on hyvää, miten ne onnistuivat pilaamaan nuo molemmat?
Tykkään, kun se tehdään tuoreista uuden sadon kasviksista, kuten kuuluu, eikä mistään pakastevihanneksista, kuten 70- luvun peruskoulussa.
Oikea kesäkeitto on herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansakoulusta jäi ikuinen kammo. Sehän näyttääkin oksennukselta. Kalakeitto oli silloin samanveroinen, mutta sittemmin olen syönyt hyvääkin kalakeittoa.
Kansakoulusta jäi ikuinen kammo siis kesäkeittoon. Moni ruoka oli siellä aivan kauhea. Niin kuin nyt tilliliha. Liha on hyvää, tilli on hyvää, miten ne onnistuivat pilaamaan nuo molemmat?
Meillä oli älyttömän hyvää tillilihaa. Keittäjän taidoistahan se riippui, tuliko siitä hyvää vai kamalaa.
Järkytyävää maidossa kelluvia vihanneksia
Tykkään, mutta tiedän että moni ei voi sietää. Tykkään myös naurisvellistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulun tilliliha oli jotenkin limaista ja oudon makuista. Muualla en tuota ruokaa ole syönytkään.
Kyllä söisin vaikka melko pliisua on eikä pidä kauaa nälkää.
En!! Mauton tai pikemminkin palaneen pahvin maku eikä yhtään täyttävää