Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö kesäkeitosta?

Vierailija
24.06.2024 |

Minä en.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!! Mauton tai pikemminkin palaneen pahvin maku eikä yhtään täyttävää 

Vierailija
22/29 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin jo koulussa, tykkään edelleen. Muistelen että monikaan ei tykännyt, mutta jotainhan oli syötävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansakoulusta jäi ikuinen kammo. Sehän näyttääkin oksennukselta. Kalakeitto oli silloin samanveroinen, mutta sittemmin olen syönyt hyvääkin kalakeittoa.

Kansakoulusta jäi ikuinen kammo siis kesäkeittoon. Moni ruoka oli siellä aivan kauhea. Niin kuin nyt tilliliha. Liha on hyvää, tilli on hyvää, miten ne onnistuivat pilaamaan nuo molemmat?

Vierailija
24/29 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kun se tehdään tuoreista uuden sadon kasviksista, kuten kuuluu, eikä mistään pakastevihanneksista, kuten 70- luvun peruskoulussa. 

Oikea kesäkeitto on herkkua. 

Vierailija
25/29 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansakoulusta jäi ikuinen kammo. Sehän näyttääkin oksennukselta. Kalakeitto oli silloin samanveroinen, mutta sittemmin olen syönyt hyvääkin kalakeittoa.

Kansakoulusta jäi ikuinen kammo siis kesäkeittoon. Moni ruoka oli siellä aivan kauhea. Niin kuin nyt tilliliha. Liha on hyvää, tilli on hyvää, miten ne onnistuivat pilaamaan nuo molemmat?

Meillä oli älyttömän hyvää tillilihaa. Keittäjän taidoistahan se riippui, tuliko siitä hyvää vai kamalaa. 

Vierailija
26/29 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyävää maidossa kelluvia vihanneksia

Vierailija
27/29 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, mutta tiedän että moni ei voi sietää. Tykkään myös naurisvellistä. :)

Vierailija
28/29 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulun tilliliha oli jotenkin limaista ja oudon makuista. Muualla en tuota ruokaa ole syönytkään.

Vierailija
29/29 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä söisin vaikka melko pliisua on eikä pidä kauaa nälkää.