Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HALUAN ESTROGEENIT vaikka olikin rintasyöpä

Vierailija
24.06.2024 |

Rintasyöpä iski ja hoidettiinkin. Hormonireseptoripositiivinen joten automaattisesti määrättiin hormoninESTOlääkitys.

Niiden sijaan haluan jatkaa aiempia hormoniKORVAUShoitojani. Olen valmis ottamaan riskin syövän uusiutumisesta, kunhan saan vaihdevuosioireet pois. En kestä nivelkipuja, ihon kuivumista ja masennusta.

Mutta lääkärit eivät anna estrogeeni/keltarauhashormonireseptiä! Enkö todella saa päättää kehostani? Olen jo 60-v ja mieluummin otan vaikka muutaman kuukauden terveenä kuin jatkuvasti kipeänä. Syöpähän voi uusiutua estohoidosta huolimatta tai olla uusiutumatta hormonikorvaushoidosta huolimatta. Tai voin kuolla johonkin muuhun.

Saisikohan Virosta reseptin? En oikein osaa pimeiltäkään markkinoilta yrittää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennevamma aivan selvästi, kyllä nyt uhotaan hormonien perään vaan annas kattoa kun syöpä räjähtää ympäri kroppaa niin johan on vaatimassa huippuhoitoja yhteiskunnalta, tosi härskiä!

Vierailija
22/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpä elää sokereista; rintasyöpäsolussa on 4 kertaa enemmän insuliinireseptoreja kuin normaalissa solussa. Eli syö lihaa ja eläinrasvaa niin ei syöpä iske uudestaan.

Minä en ainakaan voi syödä eläinrasvaa juurikaan, koska veren rasva-arvot nousivat todella korkeaksi estrogeeninestolääkityksen takia. Lääkärikin oli ihan järkyttynyt, kun näki, miten rasvaista mun veri on.

Turhat lääkkeet pois niin ongelma ratkeaa. Kolestrolista ne hormonit tehdään.

Mitkä turhat lääkkeet, mikä kolestroli ja mitkä hormonit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi päättää omasta hoidosta joo, siinä mielessä että ottaako hoitoa vastaan tai ei. Mutta ei lääkäri määrää hoitoa, joka voi olla tappava. Jotain muuta voi sitten määrätä niihin oireisiin, kuten kipulääkkeitä tai masennuslääkkeitä, jos ei muuten pärjää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän