Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oppimisen lopetus on kaduttanut sinua myöhemmin?

Vierailija
24.06.2024 |

Minä aloitin rumpujen harjoittelun, mutta se jäi kun odotin oppivani liian nopeasti. Vaihdoin rummuista lopulta  kitaraan ja se meni vähän pitemmälle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan kieli. Luin joskus yläasteella pitkää Saksaa enkä sitten jatkanut sitä enää lukiossa vaikka olisi ollut siihen mahdollisuus. Ärsyttää nyt jälkikäteen. Nyt taitotaso on laskenut niin että tuskin osaan sanoa mitään muuta scheißen ja danken lisäksi.

Vierailija
2/7 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppimisen lopetus? Anteeksi, mutta aina voi jatkaa hyvään kieliasuun pyrkimistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano. Koin opetuksen lapsena aika ahdistavaksi ja teoriatunnit pitkäveteisiksi, vaikka rakastin pianon ääntä, olin musikaalinen ja opin nopeasti. Kolmen vuoden soittamisen jälkeen päätin lopettaa ja kertoessani tämän opettajalle tämä jotenkin harmitteli että kaikki hyvät lopettaa aina tms. Olin hämilläni koska en muista että hän olisi opetuksen aikana kertaakaan kehunut tai paljoa kannustanut, mikä olikin osasyy lopettamiselle. Aina keskityttiin virheisiin. Hassua on, että yritin aikuisiällä aloittaa uudelleen mutta opettaja oli epämiellyttävä ja epäkunnioittava potenssiin kymmenen verrattuna lapsuuden opeen, tiuski ja töykki käsiäni ja pedaalijalkaa jatkuvasti. Jäi yhteen syksyyn se revanssi.

Vierailija
4/7 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianonsoitto, lukio, italian kieli, koodaaminen

Vierailija
5/7 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että käytin lukioajan liian intensiiviseen seurusteluun ja kotileikkiin, olisi pitänyt opiskella eikä kokkailla miehelle ja yrittää olla joku pikkurouva jo niin nuorena. Pääsin kuitenkin jatko-opintoihin, mutta se ala ei ole se mikä minua nykyään kiinnostaa.

Vierailija
6/7 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut peräti kahdesti venäjän opiskelun. Kohtalo määräsi, että kyllästyn. Ei kaduta pätkääkään

Vierailija
7/7 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lopettanut koskaan mitään lopullisesti,  mutta tehokkaan opettajan löytäminen ollut vaikeaa. Esim.  kielikursseilla oli kuunneltava vain opettajan puhetta, vaikka piti olla keskusteluun keskistyvä kurssi. Pyynnöistä huolimatta emme saaneet puheenvuoroja. Jatkanut omatoimisesti. Monilla muilla kursseilla keskityttiin vain mukavaan yhdessä oloon, joten eteneminen oli olematonta asiassa. Turhautti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi