Mistä asioista nautitte elämässä?
Kommentit (34)
Nuoruuden rakkauteni / ex avomieheni katseista, siitä kuinka hän huomaa minut yhä missä ikinä liikunkaan hänen näköpiirissä, eikä hän saa silmiään irti minusta. Kukaan ei ole koko elämäni aikana katsonut minua niin kuin hän katsoi, en ikinä unohda sitä. Nautin hänen näkemisestään edelleen.
Kyllä se arki. Lapsilla on elämä hyvässä hapessa, sijoitusasunnossa vuokralainen, miesystävän kanssa onnellinen, koti mukava jne.
Panostan hyvään ruokaan, koti on ojennuksessa jne
Eikö kukaan muu uskalla kirjoittaa, että rahasta? Minä nautin rahasta, se on hyvän elämän elinehto ja turva, sanokoot kuka mitä tahansa.
Syöminen, herkuttelu, nukkuminen, ryyppääminen, koirat ja niiden kanssa lenkkeily ja yleensäki oleminen, mökkeily
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu uskalla kirjoittaa, että rahasta? Minä nautin rahasta, se on hyvän elämän elinehto ja turva, sanokoot kuka mitä tahansa.
Eikö kukaan uskalla sanoa, että HUUMEISTA?
Nautin siitä että se loppuu kohta.
Nautin siitä ajatuksesta että kohta tämä vihdoin loppuu. Huoli ja kärsimys.
Suihkun jälkeinen raikkaus, lempibändin keikka, sateen ropina yöllä, koiran rapsuttelu ja suukottelu, kiva match deittipalvelussa, aurinkoinen pakkaspäivä, havukranssin tai joulukuusen tuoksu, villasukat jalassa lempimusan tahtiin tanssiminen niinkuin kukaan ei katsoisi, nukkuminen. N32
Ystävistä, lapsista ja lastenlapsista, hyvästä ruuasta myös arkena, 2. kodista maailmalla. Avantouinnista vaikka inhoan kylmää! Ja saman järven utuisista kesäaamuista kun käyn kaverin kanssa uimassa ennen klo 7.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden rakkauteni / ex avomieheni katseista, siitä kuinka hän huomaa minut yhä missä ikinä liikunkaan hänen näköpiirissä, eikä hän saa silmiään irti minusta. Kukaan ei ole koko elämäni aikana katsonut minua niin kuin hän katsoi, en ikinä unohda sitä. Nautin hänen näkemisestään edelleen.
Tämä.
En ole yhdessä nuoruudenrakkauteni kanssa mutta tapaamme välillä. Se katse! Vaikka ensitapaamisesta on jo lähes 40v hän näkee omien sanojensa mukaan yhä sen pienen punatukkaisen tytön auringon valaisemana. Ja katsoo minua edelleenkin kuin olisin maailman ihanin harmaantuneista hiuksistani huolimatta. Ja tunnen samoin häntä kohtaan. Ehkä seuraavassa elämässä on meidän vuoro!
Vierailija kirjoitti:
Toki siitä nauttisi jos olisi tarpeeksi! Mutta se nyt on itsestäänselvyys ja harvalla sitä on.
Mutta käyttäisin sen samaan kuin nytkin - perheeseen, ystäviin, matkoihin ja ruokaan. Mitään tavaraa en tarvitse
Naisten vanheneminen