Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asioista nautitte elämässä?

Vierailija
24.06.2024 |

Mikä tuo mielihyvää, iloa, hyvää oloa? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vanheneminen

Vierailija
22/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutytöt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden rakkauteni / ex avomieheni katseista, siitä kuinka hän huomaa minut yhä missä ikinä liikunkaan hänen näköpiirissä, eikä hän saa silmiään irti minusta. Kukaan ei ole koko elämäni aikana katsonut minua niin kuin hän katsoi, en ikinä unohda sitä. Nautin hänen näkemisestään edelleen.

Vierailija
24/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se arki. Lapsilla on elämä hyvässä hapessa, sijoitusasunnossa vuokralainen, miesystävän kanssa onnellinen, koti mukava jne.

Panostan hyvään ruokaan, koti on ojennuksessa jne

Vierailija
25/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu uskalla kirjoittaa, että rahasta? Minä nautin rahasta, se on hyvän elämän elinehto ja turva, sanokoot kuka mitä tahansa. 

Vierailija
26/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöminen, herkuttelu, nukkuminen, ryyppääminen, koirat ja niiden kanssa lenkkeily ja yleensäki oleminen, mökkeily

Vierailija
27/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu uskalla kirjoittaa, että rahasta? Minä nautin rahasta, se on hyvän elämän elinehto ja turva, sanokoot kuka mitä tahansa. 

Eikö kukaan uskalla sanoa, että HUUMEISTA?

Vierailija
28/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä että se loppuu kohta.

Vierailija
29/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä ajatuksesta että kohta tämä vihdoin loppuu. Huoli ja kärsimys.

Vierailija
30/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeinen raikkaus, lempibändin keikka, sateen ropina yöllä, koiran rapsuttelu ja suukottelu, kiva match deittipalvelussa, aurinkoinen pakkaspäivä, havukranssin tai joulukuusen tuoksu, villasukat jalassa lempimusan tahtiin tanssiminen niinkuin kukaan ei katsoisi, nukkuminen. N32

Vierailija
31/34 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa ja mun lapsi

Vierailija
32/34 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävistä, lapsista ja lastenlapsista, hyvästä ruuasta myös arkena, 2. kodista maailmalla. Avantouinnista vaikka inhoan kylmää! Ja saman järven utuisista kesäaamuista kun käyn kaverin kanssa uimassa ennen klo 7.

Vierailija
33/34 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden rakkauteni / ex avomieheni katseista, siitä kuinka hän huomaa minut yhä missä ikinä liikunkaan hänen näköpiirissä, eikä hän saa silmiään irti minusta. Kukaan ei ole koko elämäni aikana katsonut minua niin kuin hän katsoi, en ikinä unohda sitä. Nautin hänen näkemisestään edelleen.

Tämä.

En ole yhdessä nuoruudenrakkauteni kanssa mutta tapaamme välillä. Se katse! Vaikka ensitapaamisesta on jo lähes 40v hän näkee omien sanojensa mukaan yhä sen pienen punatukkaisen tytön auringon valaisemana. Ja katsoo minua edelleenkin kuin olisin maailman ihanin harmaantuneista hiuksistani huolimatta. Ja tunnen samoin häntä kohtaan. Ehkä seuraavassa elämässä on meidän vuoro!

Vierailija
34/34 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki siitä nauttisi jos olisi tarpeeksi! Mutta se nyt on itsestäänselvyys ja harvalla sitä on. 

Mutta käyttäisin sen samaan kuin nytkin - perheeseen, ystäviin, matkoihin ja ruokaan. Mitään tavaraa en tarvitse