En ole laihtunut yhtään vaikka jätin kaljan juonnin tauolle
2kk ollut ilman olutta ja kilot on ja pysyy tiukasti vyötäröllä. Syömistottumukset ja ruokamäärät ovat pysyneet kuitenkin samoina.
Kommentit (5)
En ole lihonut vaikka olen juonut kohta 3 vuotta 12-15 olutta joka päivä.
Jotkut lihoo kun ne näkevätkin sipsipussin, me ihmiset olemme erilaisia.
M45
Minulta lähti 30 kg mutta poljin kuntopyörää joka päivä 90 minuuttia. Nyt olis tarkoitus olla loppuvuosi ilman kaljaa ja laihduttaa 12 kg koska 12 kg olen lihonut. Olen syönyt roskaruokaa joten siitä on varmasti tullut jo 6 kg, olen syönyt sipsejä paljon, olutta jonkin verran mutta sipseistä olen varmaan lihonut 4 kg jo pelkästään. Nyt alkaa porkkanadieetti.
Pakkoko sitä mättöä on ottaa uudestaan pöytään heti laihduttuaan, kun tietää jo että kohta pitää pupeltaa salaattia ja hikoilla lenkillä että saa ne pois taas vyötäröltä?
Sipsit, kaljat ja muut paskat eivät edes ole yksiselitteisesti hyvää. Ne ovat makutottumus. Itsekin luulin että terveellinen ruoka maistuu puulta, ja niin maistuikin aluksi, mutta nyt se maistuu niin hyvältä että en halua syödä muunlaista. Vastaavasti ne vanhat rasvamätöt oksettaa ajatuksena. Jossakin välillä olen kokeillut että onko yhtä hyvää kuin joskus ja tulee etova olo kun on niitä syönyt.
Itellä alkoi lähteä kolmen kuukauden kohdalla ja painoa lähti yli 22kg sen puolentoista vuoden aikana kun olin juomatta vaikka korvasin juomista karkeilla ja sipseillä.