Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko eturauhanen kaikilla miehillä erogeenista aluetta?

Vierailija
24.06.2024 |

Tyhmältä kuulostava kysymys, mutta kysynpähän nyt kuitenkin. Nimittäin itse olen suureksi harmikseni todennut, että minulla se ei ole millään lailla erogeeninen kohta, vaikka anaaliseksistä vastaanottavana osapuolena periaatteessa olen kovinkin kiinnostunut. Sanoisin jopa näin, että Itselläni eturauhasen koskettelu/painelu ei tunnu miltään. Lienenkö vähemmistössä?

Ja homofoobikoiden ym. kauhistelijoiden ei tarvitse vaivautua vastaamaan.

T. Heteromies 38 v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin kanssa kokeilla uteliaisuuttani eri kokoisilla dildoilla ja g-pistesauvalla eturauhasen hierontaa. Ei siten vähäistäkään tuntemusta edes surisevalla sauvalla. Ei mitään tuntoa ja varma konsti tappaa  omat halut. Joskus nuorempanakin yrittänyt samaa ja aina sama juttu, halut katoaa tehokkaasti.  Mutta voi olla syynä, ettei nyt vielä vanhempanakaan ole eturauhanen kasvanut yhtään ei aikakaan lekurin mukaan kun ultrassa tutkittiin vatsanaluessa muutenkin. Joten ei mene ainakaan mulla läpi eturauhasorgasmin "ihanuus". 

Vierailija
2/7 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyttöilijä ja pidän aina siveysvyötä. Eräs vanhempi herrasmies sai minut laukeamaan kun osui juuri oikeaan kohtaan ja hellästi ja hitaasti nai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei eturauhasen painelu tuota minkäänlaista nautintoa, mutta anuksen hyväily ja sormettaminen antaa mulle lähes orgasmin, jonka tunnen anuksessani. 

Vierailija
4/7 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen etsinyt sitä hyvää kohtaa anuksen sisäpuolelta sormella ja erilaisilla ohkaisilla tapeilla ei ole löytynyt mitään kohtaa mikä aiheuttaisi mielihyvää

Vierailija
5/7 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään löydä sieltä mitään erityistä g-pistettä tai eturauhasta mutta eturauhaskiihotin kyllä tuntui hyvältä (kunnes hajosi ja uudet ovat vaan liian isoja). 

Vierailija
6/7 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se on erittäin erogeeninen alue. Jos sitä hieroo sormella (liukkarin kanssa sormella, kumihanskalla tai ilman) suihinoton yhteydessä, niin laukean nopeasti, voimakkaasti, ja paljon. Eturauhasorkun jälkeen olen täysin tyhjentynyt, ja jos tunnin sisällä laukeaa uudestaan, spermaa ei tule kuin pieni suihkaus.uudelleen täyteen lataus voi kestää kaksikin päivää.

Vierailija
7/7 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni  nai minua kun olen siveysvössä anaaliin vyödildolla saan aivan mahtavia orgasmeja. Sperma lentää siveysvyössä, uikutan ja kiljun kun tulee. Nautin myös kun hän piiskaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi