Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostat soffan (minä en ole ostamassa soffaa nyt, omani noin 3-vuotias) ja maksat sen YKSIN

Vierailija
24.06.2024 |

Omiata rahoistasi ilman mitään avustuksia tai muiden osallistumista. Paljonko soffa saa korkeintaan maksaa?

Olen ihastunut yhteen kalliiseen soffaan ja tarvitsen sen jonain kauniina päivänä. Se on niin ihana ja tyylikäs...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista*

Vierailija
2/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000

Ostimme just 2 sohvaa miehen kanssa yhdessä, maksoivat 5000 ja oli molemmille kompromissi eli kumpikaan ei tykkää niistä tosi paljon mikä on kyllä harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffa 🙄🥴😬

Vierailija
4/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap sulle on kallis?

Minä haluan pallotuolin, se on KALLIS, eikä siinä voi edes katsoa tv:tä..., mutta se sopii mun vartalolle istumiseen tosi hyvin.

Vierailija
5/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on suomeksi SOHVA

Vierailija
6/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soffa 🙄🥴😬

pitäisikö sanoa chesterfield mieluummin?

Vierailija
7/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama kuukausi sitten, maksoin 2200. Ajatuksena oli sijoittaa n. 3000. Jokapäiväinen käyttöesinehän se on, edellinen palveli 13 vuotta. Ihan sama vaikka maksaisi 10 000, ei siitä käyttötunnille paljon hintaa jää.

Vierailija
8/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sohvan, maksoin siitä vähän yli 4000 e. En varsinaisesti tarvitse sitä, mutta onhan se soma.

Vierailija
9/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tästä viestistä elämänkoulun.

This post gave me elämänkoulu

Vierailija
10/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiilta kuulostaa. Minä lataan usein avoimen lähdekoodin (ja ilmaista) soffaa netistä. 

Vierailija
11/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vuonna 1998 ostettu Natuzzi, ikääntynyt mutta edelleen korvaamaton.

Vierailija
12/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tästä viestistä elämänkoulun.

This post gave me elämänkoulu

Etkö osaa kääntää elämänkoulu-sanaa?

So sad.

Vierailija
13/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut koskaan ostaa soffaa kun edellisen sain äidiltä kun se muutti pienempään asuntoon ja nykyisen sain kaverilta kun se muutti. Eli nolla euroa saa maksaa mun soffa.

Vierailija
14/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun 600 voisin maksaa. Nykyinen sohva maksoi 15 vuotta sitten 300 ja on edelleen hyvässä kunnossa.

Vierailija
15/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taffelia ja kaffea soffassa. Soffa on kannettava selällä kaupasta parilla bussilla kulkien kotiin niin tottakai kasvuhormoonin  ja testojen kasvatushoidot aloitettava 30v vanhana. Ei pärjää mitenkään yhteiskunnassa jos on alle 130kiloinen lihasvuori.

Vierailija
16/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö tuo siihen yhteen tapaukseen missä jotkut idiootit olivat todella katkeria eräälle työttömölle naiselle ja varsinkin avuista mitä sattui saamaan läheisiltään.

Oli joutunut jonkun sairaan vainon kohteeksi. Joku sairas jengi kimpussa. Jopa kuulemma hänen ostamiaan tuotteita sabotoitiin jos oli saanut jonkun toisen avustamana ne, niin että tuhoutuivat ennen aikojaan. Enpä jaksa tänne esimerkkejä laittaa, koska menee liian pitkäksi, mutta jos joku väittää mahdotonta niin ei ole, valitettavasti. Tuhan usutettiin kimppuun järjestäytynyttä rikollisuutta ja jopa sellaista tekniikkaa käytettiin jotka päästiin sorkkimaan jopa teknisiä laitteita tyyliin ohi, eikä otto automaatti toiminutkaan juuri kun hän oli ottamassa tai oho eikö maksupääte toiminutkaan kun oli 'luvattomia" ostamassa voih kuten meikkiä....

Ja tw uduootit, jotka luulette että ei kai nyt noin järeisuib toimiin kukaan viitsi. Kyllä jotkut viitsivät! Ei tarvitse

Mitä v**tua sekoilet????????????

Ap

Vierailija
17/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ihana soffa maksaa paikasta riippuen keskimäärin 1500 €. Mielestäni se on älytön hinta soffasta, kun nykyinen maksoi jotain 500 € muistaakseni ja siihen päälle tuli vielä kai jotain toimitusta ja kasausta. Olen kuitenkin niin ihastunut tuohon yli tonnin soffaan, haluan sen elämääni😍😍

Vierailija
18/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ihan suomea kirjoittamaan, se on sohva

Vierailija
19/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen soffani on oikein tyylikäs kyllä sekin, mutta tuo kallis on ihanasti muotoiltu ja jotenkin IHANA.

Vierailija
20/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin soffa ja se maksoi 900 rahaa.